Jump to content

drfan

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

drfan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Pentru JY80610: - Placute frana fata + spate (e nevoie si de senzor?) - Discuri fata + spate - Filtru ulei - Ulei - Buson ulei (capac chiulasa) - CRED ca asta e codul 11127500568 - bucse bascula - kit protectie amortizoare spate - amortizoare/telescoape portbagaj - CRED ca asta e codul 51248227895 - toba finala - capac janta LA wheel, star spoke 96 (http://www.realoem.c...500&hg=36&fg=15 36136768524 ) + 36136767550 - Grile capota - CRED ca astea sunt codurie: 51138208686, 51138208685 - Maner portbagaj (cel de care ridici portbagajul, pe care sunt emblema si luminile de la numar) - CRED ca asta e codul 51138231892
  2. am reusit eu intr-un final sa gasesc cod pentru capace: o 11 COVERING UPPER LEFT SCHWARZ 51717022385 o 11 COVERING UPPER RIGHT SCHWARZ 51717022386 astea sunt extra: o 13 Tension spring 2 51438163692 o 14 PUSH ROD 2 51437029018 -la buji poti sa imi dai pret si pe Bosch? -cand si de unde se pot ridica?
  3. Daca nu vrea verssatu surubelnita, o iau eu . E cea originala presupun, nu?
  4. Buna ziua, Ma intereseaza pentru un 318Ci Cabrio 2002 (JY80610) cele 2 capace care vin peste gaurile de la hardtop (nu am gasit cod, sunt cele din poza asta: http://img269.images...7845/capace.jpg). Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat.
  5. Salut, Ma intereseaza pentru un 318Ci Cabrio 2002, JY80610, N42B20 - bujii - bobine inductie - discuri frane fata/spate - telescoape portbagaj (2 buc) - cele 2 capace care vin peste gaurile de la hardtop (nu am gasit cod, sunt cele din poza asta: http://img269.imageshack.us/img269/7845/capace.jpg) Merci.
  6. Ce parere aveti de masina asta: http://www.autovit.ro/bmw-318-C24851002.html am facut eu cateva poze: http://img339.imageshack.us/img339/9773/photojun22184629.jpg http://img440.imageshack.us/img440/251/photojun22184732.jpg http://img402.imageshack.us/img402/450/photojun22184651.jpg Unde pot verifica VIN-ul?
  7. Salut, Vreau sa imi cumpar un E46 Cabrio - de preferat 318, max 320 - nu mai veche de 2002, as prefera dupa 2003 - de preferat orice(!) alta culoare in afara de negru, argintiu, gri, dar am vazut ca nu am alte optiuni - buget ~8000€ (in cazuri ff exceptionale, 9000-9500) M-am tot uitat si asta e tot ce am gasit (in ordinea aleatorie): 1. http://www.autovit.ro/bmw-320-C24788507.html Proprietara ca a luat masia direct de la firma de leasing din DE si e prima proprietara in tara. Cu greu am obtinut VIN-ul si cei de la filaret spun ca nu apare in baza lor de date (asa cum zice ea). Imi place cel mai mult,chiar daca nu are comenzi pe volan si nu e 2.0 2. http://www.autovit.ro/bmw-320-C23308984.html Cumparatorul spune ca masina a fost cumparat din RO, ca nu mai are modulul de navigatie (??) si ca singura problema este cu senzorul de la airbag-ul de la pasager, care se mai aprinde din cand in cand. 3.http://www.autovit.ro/bmw-320-C24784332.html 4. http://www.autovit.ro/bmw-320-C24061367.html pare foarte 'folosita' 5. http://www.autovit.ro/bmw-320-C22480416.html daca fac abstractie de culoare si dupa spusele cumparatorului, arata cel mai ok dintre toate 6. http://www.autovit.ro/bmw-320-C24123548.html pare ok, dar e suspect de ieftina 7. http://www.autovit.ro/bmw-320-C24749448.html 8.http://www.autovit.ro/bmw-318-C24641386.html are AC manual !! 9.http://www.autovit.ro/bmw-320-C24149528.html primul proprietar, cumparata de la bavaria. 10. http://www.autovit.ro/bmw-318-C24825312.html este al 2lea prop in ro si a cumparat masina vara asta!! Cam astea sunt toate. Eu mi-as dori una din primele 2, insa 1 nu mai lasa deloc sub 10k si ambele sunt 2.2. ce ma sfatuiti sa fac? La ce ar trebui sa fiu cel mai atent?
  8. Salut, As vrea sa imi cumpar un E46 Cabrio si nu stiu care sunt problemele uzuale/de serie. Am cautat un thread asemanator pe forum, dar nu am gasit nimic asa ca apelez la experienta si bunavointa voastra. Eu as vrea sa imi iau E46 Cabrio AN: >2001 Motor: <2500cmc, benzina Care sunt probleme uzuale la aceste modele? Exista chestii punctuale pe care trebuie sa le urmaresc din start? De ex, am vazut ca multi trec in anunturi ca 'softtopul functioneaza ok', de unde banuiesc ca softtopul se defecteaza des. Aveti idee ce probleme apar la softtop si cat costa remedierea lor? Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  9. pana acum vad ca a trecut prin toate probleme gasite pe forum... pompa de motorina, injectoarele....deci nu ar trebui sa vad martorul DDE aprins prea devreme catalizatorul a fost schimbat, deci nici cu toba nu ar trebui sa am probleme
  10. ce trebuie stiut este ca degeaba intelegem teoria si o stim ca pe apa si degeaba exersam de cateva ori si gata. Reflexele (de orice natura) trebuiesc exersate. Prin exercitiu castigam doua chestii (una de fapt e implicita): reflexe mai rapide ( pilotii de raliu de exemplu...daca 2 luni nu se antreneaza unele reflexe scad cu 10-20% - e vorba de miimi de secunda, dar conteaza si o milizecime de secunda) si acea "stapanire de sine" in momentele critice. Problema cea mai grava este ca exersatul costa $$. Va spun din proprie experienta...rulmenti schimbati la 20-30% din perioada lor de folosire in regim normal, amortizoare, bucse si gume..nici nu mai zic...pai o pereche de michelin energy nu ma tin mai mult de 20.000km (in timpul zilei mers normal...iar cateva nopti pe luna incinse de nu se poate) ...asta in cazul in care ma limitez sa mai ies noapte prin oras. Dar pot sa zic ca imi cunosc masina in proportie de 99%....stiu cand supravireaza , cand subvireaza(si nu ma refer la mersul normal :blink: )..etc..etc si am scapat de cateva accidente care in mod normal erau IMINENtE. Doua dintre ele cred ca erau fatale...unul pentru mine...si celalalt pentru respectivii pietonii. oricum defesive driving fara ofensive driving nu prea se poate...adica mai intai trebuie sa sti cum nu trebuie sa faci sau ce se intampla daca faci asa. nu e de ajuns un simplu : nu corectati brusc traictoria masini cand va aflati deja intr-o curba. REVENIND LA TOPIC: La masinile cu rwd e simplu de supravirat, dar ce ne facem cand masina e FWD ? Pai sunt mai multe metode de supravirat si cu FWD. La VTM/VTC zice ca soferul e dreptaci (o "arunca" din frana de mana) sau stangaci (o arunca din balans). Daca cu frana de mana implica o mai buna cunoastere a masini si o frana de mana pusa la punct (eventual scos butonul de oprire- ca nu ai vrea sa iti ramana blocata daca nu apesi cat trebuie pe buton, si in momentele alea numai de apasat cum trebuie pe buton nu iti arde) cea cu "balans" e mai usor. Metoda se rezuma usor oarecum: Stanga frana, dreapta gaz sau invers dupa caz. Sunt convins ca nu ati inteles nimic din fraza de mai sus si acum va ganditi oare ce mai zice si nebunul asta...pai sa spunem mai pe larg. Metoda se bazeaza pe "dezechilibrarea" masini, mai exact pe repartizarea greutatii pe axe/roti. Am atasat o poza ca sa fie mai usor. Cu albastru e traseul pe care in parcurge masina ...unde vedem cele 2 puncte. Cand se ajunge in punctul 1 soferul o sa actioneze SIMULTAM volanul spre dreapta (e vorba de o smucitura, sa nu va inchipuiti ca o sa rotiti de volan ca la parcare - e vorba de 40grade sa zicem- MASINA abia daca isi schimba directia de mers) si o sa apese puntin frana (doar piscata). Astfel din cauza franarii puntea fata preia o MAARE PARTE DIN GREUTATE iar din cauza virarii rotile din partea stanga preaiau de asemenea o maare parte din greutate...concluzionand...roata din stanga fata trudeste din greu(vezi roata rosie din desen) ...avand pe dansa mai mult de 50% din greutatea masini ( normal are 30-35%) . Urmeaza momentul 2 cand viram concomitent stanga si apasam aceleratiia ....gandind analog ca in cazul unul - o mare parte din greutate o sa se duca pe stanga spate....iar din jocul asta de distribuire a greutatii pe roti masina o sa supravireze frumusel tinuta doar din gaz(acceleratie) - prea mult gaz-> masina tinde sa se indrepte - prea putin gaz -> masina tinde sa faca o "piureta" :) :) ....numai sa ai gaz cat cuprinde, ca placere vine de la sinel. vedeti la masinile mai slab motorizate ca trebuie mai mult indemanare.Exista riscul sa o iei in balarii, pt ca din cauza lipsei de putere, fata nu o sa mai traga spatele cum trebuie...si o sa iasa o maaare piruete(am folosit niste termeni mai populari,sper sa nu fiu blamat). Eu de exemplu la masina mea sunt nevoit sa franez cu calcaiul ca sa nu coboare din ture...ca altfel ma paste decorul. AH....sa nu uit....daca tot vreti sa incercati...cautati curbe mai largi la inceput .De exemplu cum vi de la rond de la cosbuc prin fata pe la Casa poporului si vrei sa faci stanga sa te duci la pod la B.P. HASDEU...acolo noapte e liber si e o gramada loc. Tineti cont ca daca nu aveti cine stie ce amortizoare sport sau masina nu e prea rigida, o viteza de 60Km/h e ok la inceput. Nu uitati sa decuplati ESP :) :) ...si sa purtati centura. Cand o sa am timp o sa fac si niste filmulete cu chestii de astea.....360 cu frana de mana si continuare...and so on :).
  11. Am facut cateva ture cu ea ieri...merge ok. Se vede ca s-a mers subturat cu ea. Trebuie arsa bine :) :) :). Nu are incalzire la scaune :blink: dar are 4 geamuri electrice(tineam eu minte gresit) . Cam inconfortabila pielea ...dar asta e, sufera baba la frumusete. In schimb se aude fooarte bine cu Harman Kardon. Masina nu a fost nici o data lovita, stiu asta sigur..in schimb a fost revosit tot botul din cauza micilor pietricele de pe asflat. Momentan vad ca se tine tare pe pret (mai sunt vreo 3 care vor sa o cumpere) dar sper sa o iau la 13.500 macar. multumesc mult de sfaturi tuturor.
  12. Este neagra, cu semnale albe, piele crem si mahon ( :blink: ). Poze cu ea am nu am acum (sunt in renovari si nu am acces la calc de acasa..iar pe laptop nu am) dar probabil ii fac in seara asta. eu zic ca nu am cum sa imi iau 14.000 pe ea daca vreau sa o vand de exemplu maine (la mine e o problema legata de vanzarea ei...ca in rest ,asta vara de ex., eram dispus sa dau pe ea 15.000...dar acum s-au schimbat regulile jocului si tre sa iau in calcul revanzarea ei)
  13. in primul rand 1.8 e ENORM..NICI in overboost nu are nici pe jumate...sigur nu s-a masurat corect. masina are stoc 0.7 din cate imi aduc aminte...dar nu bag mana in foc(adica poate sa fie 0,8....dar SIGURRR sub 1). Deci nu ai cum sa ii dai 1.8 la turbina stock... ca sa iti faci o idee de presiune: 1.9tdi cu injectoare mai mari si cu turbina de sprinter de 2.5l (vnt 20 parca ) stai in 1.3 bari si are 210cai la roata...ce zici? Dar sigur nu ai cum sa ai 1.8...ca nu tine nici turbina ...dar sigur nu tine motorul...daca turbina e stock. 2.0d cu 1.8 in admisie (apoteotic vorbind) ar trebui sa aibe undeva la 300 de cai (cu 17...ca o turbina mai mare de 17 nu are cum sa o invarta sa bage presiunea asta)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.