salut, am o problema cu incalzirea motorului la un 520d e39 din 2000...ideea e ca se incalzeste pana la prima linie, ceea ce inseamna aproximativ 60 de grade. Termostatul principal l-am incercat prin metoda clasica, am pornit motorul si dupa ce am mers putin cu masina, am pus mana pe furtunul de sus care intra in radiator, si era cald, iar cel de jos din partea opusa era rece, ceea ce zic eu ca imi spune ca termostatul functioneaza si inca nu e deschis. Am inteles ca este inca un termostat pe "teava" care merge de la evacuare la EGR, iar la mine acel termostat nu mai exista, EGR-ul a fost anulat. Sa fie asta problema ca nu mii se incalzeste motorul la 90 de grade? Ce rol are cel de-al doilea termostat? A mai patit cineva, ma poate ajuta cineva? am atasat o poza unde se vede locul unde ar trebui sa fie conducta de la EGR si cel de-al doilea termostat. Multumesc anticipat.