Va salut , si ma bucur ca m-ati acceptat in clubul vostru ,ca nou membru indraznesc sa incep asa in mare sa explic off_urile mele , si sa ma ajutati cu sugestii. sunt stabilit in italia de 10 ani . am vazut pe net un anunt cu un bmw , si cu un pret destul de ieftin ( propietarul specificand ca masina nu a facut multi km in romania si e mai mult parcata in fata blocului ). Am venit repede in Ro. vazut luat platit , plinul de gaz si benzina si inapoi la servici . acum incepe aventura cu bmw , in cei 3000 de km de drum plus ma invart pe aici de 1 luna de zile au inceput problemele. incepuse sa piarda apa pe la regulator de gpl , apoi am vazut ca din cauza unui surub rupt , in fine schimbat regulator pentru moment ca sa nu mai pierd apa , cand am inceput sa ii fac plinul de apa si sa fac aerisirea de la radiator a inceput sa intre apa la greu aproape 4litri , ma gandesc ca avea un dop de circuit . problema este alta , circuitul apei nu mai este la fel , nu iese apa prin furtune decat atunci cand vrea daca ii dau talpa si atunci se ridica si acul la termostat , dupa 10 minute imi cade inapoi acul , peste un sfert de ora iar se ridica acul , si tot asa , imi sare si de pe gaz pe benzina in functie de cum imi vine apa calda in regulator ,mentionez ca caldura la ventilator imi baga , dar acul e tot la zero . acum stau sa ma gandesc ce sa desfac : radiatorul ? ( dar vad ca apa imi intra si iese cand strang furtunul in mana ) , pompa de apa ? ( dar atunci cum reusesc sa merg cate 2 ore pe zi incontinuu la servici) si ar mai fi ceva , furtunele de apa care se duc de la regulator se termina undeva sub galerie , si este imposibil sa vad fara sa o desfac. ce este sub galerie si ce as putea remedia? asta e singura problema grava in care am nevoie de un ajutor de specialist . in general restul problemelor le-am rezolvat : sistemul de franare pe spate schimbat complet ( avea franele taiate ) , schimbat ulei , filtre ..... ..va multumesc din inima si daca e cineva care poate sa ma indrume , va multumesc anticipat .