Jump to content

sam.sneakers

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318CI FL

Recent Profile Visitors

2869 profile views

sam.sneakers's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Nu am problema ca e ulei, eram stresat sa nu fie in cantitate prea mare, daca cumva e stricat ceva (filtru epurator poate) sa inlocuiesc. Sa nu umblu cu masina daca e ceva defect si poate se poate inrautati. Nu ma deranjeaza sa mai completez din cand in cand cu ulei. Toata povestea a inceput deoarece un prieten cu un 118D din 2010, care are acelasi motor N47 (N47D20U0, doar ca e EURO4 - fata de al meu N47D20U1, EURO5), nu avea absolut deloc scurgeri in acel furtun care vine de la epurator, pur si simplu era perfect la interior, fara urma de ulei. :bye:
  2. E foarte curat furtunul deoarece e nou, montat de 1 sapt. E plin de ulei in interiorul lui. Faza cu aia 4000km a fost cu furtunul vechi. Exact cum am scris si mai sus, am schimbat acel furtun de aproximativ o saptamana (in poza apare cel nou) in care nu am facut mai mult de 100-150km in oras si aseara cand am scos furtunul si am verificat, mi-a ramas degetul plin de ulei dupa ce l-am scos din acel furtun.
  3. Inteleg ce zici, e normal sa fie ulei in filtrul epurator. Nedumerirea mea e de ce merge uleiul mai departe la iesirea din epurator si merge prin acel furtun, pe unde teoretic ar trebui sa mearga doar vapori/gaze.
  4. Am verificat si pierderi nu am pe la intercooler. Ulei am Castrol Magnatec Diesel DPF - 5W40. Nedumerirea mea e de ce trece asa mult ulei prin acel furtun care vine de la filtrul epurator? Am schimbat acel furtun de aproximativ o saptamana in care nu am facut mai mult de 100-150km si aseara cand am scos furtunul si am verificat, mi-a ramas degetul plin de ulei dupa ce l-am scos din acel furtun. Din cate ziceati mai sus ar trebui sa treaca doar vapori (asa stiam si eu), e posibil sa fie ceva spart la filtrul epurator si sa improaste ulei pe acolo? Masina e un 318D de 143HP dar din cate am vazut masina am cumparat-o direct cu soft (mi-a verificat-o cineva care se ocupa cu asa ceva).
  5. :frantics: Multumesc de raspunsuri, mi-ati raspuns la fiecare intrebare. Adevarul e ca acei 4000km i-am facut pe autostrada spre Germania si inapoi. Iar in Germania tot pe la 200-220km/h mergeam. :zorro: Cam cat de des ar trebui schimbat acel filtru epurator? Daca e in aceeasi bucata cu capacul culbutori, ar fi ceva investitie mai mare si atunci ma indoiesc ca a fost schimbat des. daca as stii ca intr-adevar consuma mult ulei si ar fi din cauza filtrului epurator, l-as schimba.
  6. Salutare baieti, La un 318D LCI, 2009, N47D20U1, Euro5, am observat ca masina a mancat ulei, in jur de 300ml la 4000km. Am schimbat furtunul care vine de la filtrul epurator, deoarece avea pete de ulei la ambele extremitati (am atasat poza cu furtunul nou). As avea cateva nelamuriri, daca ma puteti ajuta: 1) Eu am schimbat furtunul sa nu mai vad ulei ca se scurge, dar e normal ca treaca ulei prin acel furtun care vine de la filtrul epurator? (am atasat poza 00, 01.jpg) 2) Unde merge mai departe acel ulei care vine prin furtunul de la filtrul epurator? 3) E posibil sa fie filtrul epurator infundat? 4) Filtrul epurator la EURO5 pare ca si turnat, fiind incorporat in capacul culbutori? (am atasat poza 02.jpg) Nu l-am putut desface si vad ca e lipit de capacul culbutori, sau ma insel? Sper ca am dat toate detaliile necesare. Astept ajutorul vostru.
  7. Poate nu m-am exprimat corect: 1. E normal sa treaca ulei plin acel furtunas sau ar trebui sa fie doar aer? 2. Daca e normal unde merge acel ulei mai departe, nu dauneaza? 3. Daca nu e normal sa fie acolo ulei, s-ar putea sa fie filtrul upurator infundat?
  8. Aceeasi problema o am si eu la un 320D LCI 2009 (Euro5). Am schimbat si eu furtunul, dar intrebarea e de ce e plin de ulei la ambele capete? As vrea sa rezolv si problema in sine. E normal sa fie ulei acolo? Am un prieten cu E90 320D si la el vine doar aer pe acolo, nici macar urma de ulei. S-ar putea sa fie infundat filtrul epurator?
  9. Ai reusit sa-ti rezolvi problema? Aceeasi problema o am si eu cu un stop, la fel cu o linie de la pozitie din cele doua.
  10. Dai o mana de ajutor sa ne spui ce piese ar mai trebui adaugate listei? Multumesc ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Posted 13 November 2014 - 16:57 Salut. Daca e un coleg amabil sa imi completeze lista cu piesele necesare mutarii pe partea stanga a volanului, in cazul in care am omis eu ceva, multumesc! -plansa bord -scheletul de sub bord -mocheta -pedalier -cablu deschidere capota -incuietori capota -ansamblu stergatoare -caseta directie -pompa frana + conductele aferente ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Oare trebuie si butoanele ajustare oglinzi ? Ma gandeam la: - butuc usa - plasticuri laterale praguri, pe interior - footrest
  11. BMW 320D E46 http://www.autovit.ro/bmw-320-C35069412.html Mare atentie pentru cumparatori cu acest samsar -> masina nu este din DE, e din IT (numerele sunt false). Pe aceasta masina s-au scos deja 2 randuri de numere rosii. Bafta. :pirate:
  12. Nu pui ceva poze care sa si mearga?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.