Jump to content

tsunami

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    730d (e38)

tsunami's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Aceeasi problema am avut si eu. Dupa ce se incalzea motorul nu vroia sa mai porneasca la cald deloc. Dadeam la automat degeaba. Dupa nenumarate testere, acelasi cod de eroare, am schimbat senzorul de presiune. Problema nu s-a rezolvat. Mecanicii bagau mana in foc ca este vorba de un injector cald sau chiar pompa de inalte (bmw 730, 2001). In final a mai venit o parere a cuiva care a fost salvatoare. Am schimbat electromotorul, care fura curent la pornire. Problema s-a rezolvat. Mentionez ca atunci cand dadeam la automat, motorul invartea destul e bine, nu m-a dus cu gandul la electromotor sau baterie nici o secunda, doar ca nu ii ajungea curentul pentru pornire. Sper sa-ti fie de ajutor
  2. Salutare. Am o problema cu lichidul din vasul de expansiune. La o distanta de aproximativ 1000 de km imi pierde cam un litru de lichid. Mentionez ca am observat, atunci cand motorul este cald (dupa ce parcurg cativa zeci de km) ca pe la furtunasul de preaplin de pe vas, "scuipa" antigelul afara. 1. Am verificat daca a bagat apa in ulei - NEGATIV 2. Temperatura de lucru a motorului se ridica pana la maxim 102 grade (afisate in meniul ascuns din OBD) - pe ceasul analog, sta la 90 grade. 3. Busonul de la vasul de expansiune este nou! A fost schimbat odata cu un vas second (vasul vechi l-am gasit cu o crapatura sub el) Date tehnice - BMW 730D (an 2001, motor 3.0 diesel, varianta de 193 de cai)
  3. I-am schimbat. Am fost la 4 insi... Nici unul nu i-a dat de capat
  4. Buna ziua. Scriu acest topic pentru a primi ajutor din partea comunitatii vis-a-vis de o problema, cu care ma confrunt de o saptamana. In urma cu 7 zile mi s-a spart furtunul de la etrier (dreapta fata). Am pierdut tot lichidul de franare, pana am ajuns la un service. Am inlocuit ambele furtune de pe fata (spatele inlocuit in urma cu cateva luni). Dupa aceasta manevra... nu mai pot aerisi sistemul de franare. Pedala este "fleasca". Se intareste abia dupa vreo 3-4 apasari. Daca o las cateva secunde... e "fleasca". Mecanicul mi-a spus ca e probabil pompa de frana moarta, pentru ca am mers fara lichid. Am inlocuit pompa de frana. De mentionat: vaccum face, modul ABS functional (verificat cu tester). La aerisire nu scoate aerul din instalatie. tot ce iese din circuit este lichidul. (BMW 730d - 2001 - 193 CP) Astept AJUTOR din partea voastra. Multumesc anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.