Jump to content

dandrei

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    fstyler_bt

Profile Information

  • Location
    Home

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

dandrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Votat > 210.000 Am luat-o cu 86.000 la bord dar eram ferm convins ca are lejer peste 100 k, insa masina era intr-o stare generala foarte buna (motor, suspensii, curata, etc ...). Am aflat apoi de la reprezentanta ca ultima intrare oficiala intru-un service BMW era cu 5 luni inainte de vanzare si avea 206.000 km :) De atunci am mai facut eu vreo 35k ... deci am peste 240 k garantat ! Probleme am avut, poate si ghinion insa am bagat bani si le-am rezolvat pe toate: -a picat un senzor ABS -apoi am schimbat un rulment spate (nu mai citea bine senzorul de ABS de pe rulment si intra ABS prea devreme uneori....mult le-a luat pana am identificat buba...am schimbat intre timp TOTI senzorii de ABS...imi venea sa o vand :) ) -placute frana fata + spate (urmeaza set discuri cu tot cu placute fata si spate ) -am schimbat electrovalva care controleaza turbina -am schimbat toate rolele si curelele si intinzatoarele -am schimbat farurile cu altele cu xenon (originale erau cu halogen) -brate inferioare fata (asta in urma unui accident in care am efectiv am sarit peste o bordura ...am ramas foarte placut surprins cat de solida e masina caci in urma accidentului mi s-au "inmuiat" doar bratele inferioare fata, spart complet scut motor, scut cutie de viteze si o janta doar putin indoita - nici un cauciuc spart sau deformat 225/55/R16 ) -recent mi-a picat alternatorul :blink: ... dar am dat piesa veche la schimb si am obtinut un discount de vreo 550ron... ...in rest 3 revizii: filtre de toate neamurile si ulei....schimbat lichid frana... ghinion sau nu, masina e acum in perfecta stare de functionare si sper sa ramana asa! Probabil daca aveam probleme la motor o dadeam repede, insa absolut nici o problema la motor!
  2. Salut! S-a rezolvat problema plafonarii la 160 km/h ... ? Daca da, e bine, daca nu atunci va spun si eu din patania mea. Cred ca la un moment dat am si postat problema pe aici,dar nu sunt sigur. Am un 520d, totul bine si frumos pana intr-o seara cand observa ca nu mai urca peste 120-130 sub nici o forma. Cat de cat m-a dus capul sa o trag pe dreapta, opresc si pornesc din nou (nici o noutatte, tot se plafona), am scos mufa de la debitmetru(iar, nici o schimbare) asa ca m-am dus cu ea la Boch Car Service (nu sunt ei tatici, nu sunt cei mai cei, dar la operatii de mecanica si macar sa puna un tester pe masina ca sa citeasca erorile stocate se descurca). Evident ca nu aveam nici o eraore pe computer, dar totusi la o inspectie vizuala a turbinei se parea ca actuatorul ala pneumatic are o cursa foarte scurta - lucru anormal. Am aplicat niste chestii simple de fizica, am pus un furtunas in locul celui care intra la turbina si am creat presiune: surpriza, actuatorul avea o cursa mult mai lunga. Mai departem, am pus alt furtunas la iesirea de la electrovalva care controleaza acel actuator: surpriza iar, presiunea creata era infima (de fapt vidul creat). Problema s-a rezolvat complet prin inlocuirea electrovalvei cu una noua (~230 RON). Presiunea vidului fiind acum in parametri, asa se deschideau si vanele turbinei in parametri normali si baga presiune la supraalimentare => viteza& putere ptr motor. Am testat apoi masina in trafic , treceam lejer de 160-170! Propun sa incerci intai si o diagnoza a acelei electrovalve, e ceva simplu de testat si e posibil sa fie aceasta de vina decat debitmetru (parerea mea e ca un debitmetru nu pica de la o zi la alta...dar mai bine nu imi mai dau cu parerea :blink: )
  3. E foarte interesant acest ghid. Din pacate nu am inca TIS instalat pe computer. Intre timp am mai tras o fuga la reprezentanta si m-au asigurat ca senzorul ABS citeste de pe o rotita dintata care e corp comun cu rulmentul. Mi-au spus ca la mine pe masina e crapat ceva pe-acolo la rulment si de-aia da semnal implauzibil (efect de dispersie) din cand in cand cauzand acest comportament neplacut la franare. Am comandat rulmentul si astept sa-l vad pe cel vechi cand il vor da jos. Va tin la curent cu problema.
  4. Au fost curatati si extra curatati toti cei 4 senzori si lacasurile in care intra acestia. Nu stiu ce sa zic, nu sunt convins ca daca schimb rulmentul se rezolva problema. Nu stie nimeni de unde citeste turatia senzorul de ABS de pe spate ? Sa fie de pe rulment ?
  5. Salut! Am si eu o problema cu masinuta mea. La franare , cand masina se apropie de viteze mici (5-15km/h) imi intra ABS-ul, il simt la pedala cum cloncane. Am banuit a fi senzorii ABS (ma gandeam ca masina fiind din 2000 au si ei o uzura) si i-am schimbat pe toti 4. Rezultatul a fost jalnic, aproape la fiecare frana, inclusiv si la viteze mai mari putin 20-25 km/h, imi intra ABS-ul intr-o fericire. Asa ca m-am dus la reprezentanta sa o diagnosticheze si rezultatul e ca: sistemele electronice sunt toate ok dar ar putea fi rulmentul stanga spate de pe care citeste senzorul de ABS. Intrebarea mea ptr cei mai tehnici dintre voi: De pe rulment isi creeaza pulsatiile senzorul de ABS ? Stiu doar ca e pe baza de magnet... Tare nu as vrea sa ma apuc sa schimb piese doar de dragul de a schimba si sa nu rezolv problema. Ce parere aveti ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.