Salut! S-a rezolvat problema plafonarii la 160 km/h ... ? Daca da, e bine, daca nu atunci va spun si eu din patania mea. Cred ca la un moment dat am si postat problema pe aici,dar nu sunt sigur. Am un 520d, totul bine si frumos pana intr-o seara cand observa ca nu mai urca peste 120-130 sub nici o forma. Cat de cat m-a dus capul sa o trag pe dreapta, opresc si pornesc din nou (nici o noutatte, tot se plafona), am scos mufa de la debitmetru(iar, nici o schimbare) asa ca m-am dus cu ea la Boch Car Service (nu sunt ei tatici, nu sunt cei mai cei, dar la operatii de mecanica si macar sa puna un tester pe masina ca sa citeasca erorile stocate se descurca). Evident ca nu aveam nici o eraore pe computer, dar totusi la o inspectie vizuala a turbinei se parea ca actuatorul ala pneumatic are o cursa foarte scurta - lucru anormal. Am aplicat niste chestii simple de fizica, am pus un furtunas in locul celui care intra la turbina si am creat presiune: surpriza, actuatorul avea o cursa mult mai lunga. Mai departem, am pus alt furtunas la iesirea de la electrovalva care controleaza acel actuator: surpriza iar, presiunea creata era infima (de fapt vidul creat). Problema s-a rezolvat complet prin inlocuirea electrovalvei cu una noua (~230 RON). Presiunea vidului fiind acum in parametri, asa se deschideau si vanele turbinei in parametri normali si baga presiune la supraalimentare => viteza& putere ptr motor. Am testat apoi masina in trafic , treceam lejer de 160-170! Propun sa incerci intai si o diagnoza a acelei electrovalve, e ceva simplu de testat si e posibil sa fie aceasta de vina decat debitmetru (parerea mea e ca un debitmetru nu pica de la o zi la alta...dar mai bine nu imi mai dau cu parerea :blink: )