Jump to content

danny84

Members
  • Posts

    93
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Caracal

Contact Methods

  • Yahoo
    danny_mandres@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    318i

danny84's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. poti incepe prin a verifica etanseitatea furtunelor de aer, starea lor, furtunele de pa valva pcv si implicit valva pcv
  2. Daca pretul include manopera+simeringuri+garnitura capac+ulei si filtru mi se pare acceptabil. Daca este doar manopera este imens.
  3. 1L/250km este un consum prea mare de ulei, care nu se poate rezuma doar la simeringuri supape. Tocmai de aceea ti-am recomandat sa o verifici si eventual sa o schimbi. Daca zici ca ai compresia buna mai raman doar 3 variante posibile pt. acel consum: 1.simeringuri supape 2.vava pcv 3.eventuale scurgeri/pierderi de ulei pe la garnituri(baie ulei/capac culbutori/corp filtru ulei etc.)
  4. O alta posibila cauza a consumului de ulei ar fi valva pcv...200ron OE BMW...merita verificata si eventual schimbata
  5. piesa aceea de cauciuc e de la gaura de vizitare de la cutia de viteze...pe partea dreapta sub galeria de evacuare...este prinsa chiar la unirea cutiei de viteze cu motorul. O sa iti dai seama daca te bagi sub masina.
  6. vezi ca ai o flansa in spatele motorului cu un oring pe ea. Da jos antigelul(data tot il schimbi), scoate flansa aia, curata bine locul si flansa, pune-i putin mastic(recomand victor reinz) sau schinba oringul cu unul nou si nu o sa mai ai treaba cu pierdutul antigelului si aburul de pe evacuare. Piesa nr. 18
  7. Domnule atotcunoscator...conform celor de la ATE, discurile POWER se recomanda a se "freca" doar cu placute normale...rolul striatiilor de pe disc fiind de a curata de "praf" placutele normale. Dar daca vrei sa fii mai cool (tot cei de la ATE spun asta, dar sub alta forma) le poti "combina" si cu placute ceramice...dar ei nu recomanda. Intelegi?!
  8. Mai mult ca sigur acea mufa este de la aeroterma...nu are nicio treaba cu navigatia. Cel de unde ai luat navigatia a lasat-o acolo pt. ca i-a fost mai usor decat sa o scoata de pe cablaj.
  9. Spune-mi ce culoare au firele...nu esti primul pe care il vad cu mufele inversate(alternator-senzor).
  10. ATE Power Disk+ Placute Ate normale...rezultatul: vibratii in volan la franare la mai putin de 2000km de la montaj. O sa incerc sa rectific discurile...poate mai scot ceva din ele...daca nu vor merge la gunoi si voi incerca alta firma sau OE.
  11. Daca placutele si discurile sunt in stare ok...daca lichidul este schimbat si aerisirea este facuta corect...verifica sa nu iti scape ulei pompa de vacuum in "tulumba"(servofrana), verifica supapa unisens de pe tulumba. Aceasta ar fi rezolvarea la problema ta, mai ales daca spui ca este pedala tare si nu franeaza. Mai mult ca sigur ai ulei in tulumba. Bafta!
  12. pe langa cele enumerate mai sus, iti mai trebuie:conducte de la cutie pana la racitor, cablaj calculator cutie, timonerie si alte accesorii(cleme, suruburi etc.)
  13. Salut! Daca mai este de actualitate. as dori eu kit-ul. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.