Jump to content

2222ss

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320D 136

2222ss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Update1, am fost la un service (bun) s-a constat ca e pompa de injectie defecta, deviz: 1500 reconditionat pompa, 300 manopera.
  2. Am masurat 110 ohm, este suficient sa imi dea eroare?! sau am dat de belea si trebuie sa ajung pe la BOSCH?(pompa de injectie)
  3. Adaug si faptul ca am eroare la valva EGR, din ce citesc pe forumuri externe, daca injectorul cu fir este defect dezactiveaza si EGR-ul...
  4. Salutare, Zilele astea a inceput masina sa imi fac figuri, mai exact da rateuri (MARI) si se opreste motorul (uneori la cald alteori la temperatura ambientala de zilele astea), am fost la tester printre alte cateva erori cunoscute de mine imi apare si eroare de SENZOR MISCARE AC(Needle Motion Sensor), baiatul ce mi-a facut testul mi-a recomandat sa masor ce rezistenta am pe firele alea 2 de la injector (nu a stiut sa imi spuna ce valori sunt normale) si mi-a mai zis ca daca nu este de la injector sa ma astept la pompa de injectie. In urma masuratorii am primit urmatoarele valori: cu masina oprita: 110 ohm. cu contactul pus o ia razna si imi arata 1300 ohm. Am vazut niste cifre intr-un topic mai vechi dar nu era specificat cand a fost facuta masuratoarea. Are cineva informatia asta si este dispus sa o faca publica?
  5. Eu cred ca e de la numar, daca e pe RO fuge de rupe, la bulgari iti ia aia din cai!
  6. Inca o problema cand accelerez se aude zgomotul asta (vezi youtube), pe video sunetul pare ca este metalic. (in realitate seamana cu zgomotul produs atunci cand bei suc cu paiul si se termina sucul - :hyper: )
  7. Am studiat astazi mai atent problema si am gasit sursa pierderii, sub termostatul principal este o teava(cot) din plastic tare (cea care este prinsa de motor cu surub) care aparent nu era stransa cum trebuie sau a prins ceva mizerie de la interventia anterioara. Complementar se facea si presiune pentru ca dadea pe la busonul vasului, iar pe la teava asta nu dadea decat in momentul in care baga caldura, cum la mine nu a bagat caldura nu se putea observa ca pe acolo da. Sper sa fie ultima data cand mai desfac toate furtunele alea!
  8. Da am schimbat termostatul general, am verificat furtunele de 2 ori si nu pierde pe la furtune, singura urma de antigel este pe la vasul de expansiune in zona superioara. Astazi am completat iarasi cu antigel si in timp ce completam nu am gasit urme evidente pe unde ar putea curge. Ce am observat este ca apa sta la jumate dar nu baga caldura (dupa ce am schimbat termostatul baga caldura acum nu mai baga). O sa o verific iar maine dimineata sa vad daca a pierdut antigel cat a stat pe loc.
  9. Salutare, Am observat ca pierd lichidul de racire pe la vasul de expansiune. Acesta este umed in jurul busonului de umplere(si se scurge pe vas in sine pana ajunge pe scut) si la o prima vedere nu am gasit nicio fisura. Este posibil sa faca presiune si sa refuleze pe la busonul de umplere? Din ce imi dau seama lichidul se pierde doar dupa ce merg cu masina. Dupa ce completez la rece nu observ nimic vizibil pe unde sa curga lichid. Balta se observa pe la jumatatea motorului acolo unde este V-ul ala de la scut.
  10. Mare atentie la montarea termostatului, nu il fortati se rupe extrem de usor. Eu nu mi-am dat seama ca trebuie sa dau lamela care tine EGR-ul in partea de jos si am fortat usor termostatul, poate intra. A intrat ce e drept dar s-a rupt o lamela.
  11. Pretul cred ca are legatura directa cu diferenta de culoare a aripei stanga si a capotei fata de restul masinii .
  12. Aici spui ca nu ai inmatriculat-o tu, deci in talon si carte esti tu sau nu?
  13. Deci inteleg ca bugetul tau este in jurul sumei de 3000E? La 3000E sansele sa gasesti un E46 decent sunt minime. Daca totusi ai gasit masina, iti mai trebuie aproximativ 500E pentru a o pune cat de cat la punct, un cauciuc, o bujie o revizie si se mareste pretul initial de achizitie. (in general valabil la orice masina cumparata SH). Eu am E46 136cp din septembrie 2013 (4500E) si in anii astia am facut 13000km si am bagat 2500Ron in set jante iarna 16", anvelope vara 17", revizie (ulei BMW si filtre MANN), termostat, tampon evacuare. Daca estimezi ca faci cati km am facut eu in aproape 2 ani nu merita. Recomand un hatchback benzina motor 1,2-1,4. costurile initiale scad la jumatate. Daca iti place BMW, intorci capul cand le vezi pe strada, mergi pe BMW, daca vrei o masina care sa iti fie o unealta si nu o bijuterie mergi pe masina mica, motor mic.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.