Jump to content

adam_jensen

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Paris, F

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320D 165Cp / Audi A4 B5 1.8T 197Cp / Audi A4 B5 1.9Tdi 90Cp

adam_jensen's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. Am rezolvat problema demult. A fost electromotorul, mi-am dat seama dupa ce am batut cu o cheie in el si a pornit, dar numai o data a mers metoda, dupa aia n-a mai pornit deloc pana l-am schimbat. Mersi de raspunsuri.
  2. Nu se aprinde indicatorul de baterie in bord. Bateria e aproape noua. Cand invart de cheie in ultima treapta sa porneasca, e ca si cum n-as invarti, nu se intampla nimic, luminile din bord raman aprinse ca si in penultima treapta. Am incercat cu alt contact, dar tot asa face.
  3. Salut, am o problema la 320d E46 nfl. Cand dau la automat nu invarte deloc si nu se aude nici un zgomot. Daca pornesc masina impinsa, o opresc si dupa aia porneste de 2-3 ori la cheie(invarte bine), dupa care trebuie iar sa o imping. Eu m-am gandit la electromotor. Mai sunt si alte posibile cauze? Mi se pare cam ciudat ca porneste si la cheie dupa ce trebuie sa o imping.
  4. Am facut un test si,din cate se vede, acum arata valori normale. Cu senzorul spart, amandoua valorile erau 0 si dedesubt de valori scria sa se faca reglaj static.
  5. Am rezolvat problema. Era rupt senzorul de la volanta, probabil s-a agatat de ea din cauza ca l-am impins prea tare cand l-am montat. L-am pus celalalt cat se putea de tare in exterior si merge bine acum, deci cred ca pana la urma am pus bine pompa de injectie. Ma temeam sa nu trebuiasca facut ceva reglaj static.
  6. Pompa am pus-o exact in aceeasi pozitie in care am luat-o de pe cealalta masina, care mergea fara probleme inainte sa o demontez. Nu stiu cat de tare trebuia strans surubul de pe pinion, dar l-am strans cat de tare am putut inainte sa deblochez pompa si volanta. Oricum o sa incerc sa verific avansul dupa ce imi dau seama cum se face, ca nu stiu inca.
  7. Mi-am facut timp si am reusit pana la urma sa schimb pompa de injectie si masina porneste, dar fluctueaza la relanti, cam intre 700-1200 rpm. Imi da eroarea: "Synchronicity of speed sensors - Speed sensor crankshaft and injection pump not synchronous. Imi mai da inca o eroare legata de senzorul de la volanta. Am atasat imaginile cu cele 2 erori. Ceva idei?
  8. Am blocat volanta si pompa la punctul mort al motorului inainte sa o scot afara. Am lasat si scula aia speciala in locul pompei, care tine pinionul lantului pe pozitie. Dar am vazut pe pompa, acolo pe axul care intra in pinion, ca are o groapa in forma de semiluna, unde e posibil sa fi fost pusa ceva pana. Si cand am scos-o nu era nimic in groapa aia.
  9. Are pompa de injectie ceva pana pe axul care intra in centrul pinionului de la lantul de distributie? Cand am scos-o, a iesit fara sa aiba nimic in groapa aia unde normal cred ca ar trebui sa fie pana.
  10. Presiunea normala e de 1.4 bari, scrie 1.4 pe capacul vasului de expansiune. Cel putin asa e la 320d
  11. Incerc doar sa aflu si sa iau in considerare toate posibilitatile.
  12. Posibil sa fi sarit distributia de la punct atunci cand s-a bruscat si i-a murit motorul? Poate din cauza vreunui intinzator al lantului sau ceva? Si sa dea aceste erori din cauza asta?
  13. Am facut prostia sa sterg erorile din INPA inainte sa scanez si cu DIS, ca ala imi dadea in engleza. Am avut 7 erori in total. Cred ca una era si legata de injectorul cu fir. Am facut poze la erori, dar sunt in germana. Cred ca e si o eroare legata de injectorul cu fir.
  14. Problema-i ca sunt in Franta si nu repara nimeni pompe de injectie pe aici. Kit-ul de garnituri cred ca il am deja, ca l-am luat cand am schimbat acum 2 ani garnitura mare din capac, ca imi pierdea motorina pe acolo. Dar ce, mai exact, e stricat in ea? Am auzit ceva de electrovalvele de avans, alea sunt de vina? Eu stiu doar de partea electronica, dar aia cand se defecteaza, din cate stiu eu motorul se opreste singur si nu mai merge deloc, nici impins. E greu de demontat? As da-o eu jos sa o trimit in Romania la reparat, sau sa o schimb cu alta. De o montat inapoi poate vorbesc cu un mecanic. Nu are ceva semne dupa care pot sa ma iau ca sa o pun inapoi in aceeasi pozitie?
  15. Ce e cu ea? Trebuie reglat avansul? Sau e posibil sa se fi stricat pompa chiar in momentul cand a oprit motorul din ambreiaj? Am uitat sa zic ca atunci dupa ce am pornit-o din impins scotea fum albastrui, pe langa faptul ca mergea cam intrerupt, trepidat si nu se tura mai tare de 1500rpm.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.