Jump to content

laurentiu_12

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    laurentiu_12

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    120d

laurentiu_12's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. salut exact asa face si masina mea... 120d 177 cai din 2007...si am descoperit ca am galeria de admisie fisurata.. sau pierde gaze/ulei pe la axul care se imbina cu motorasul din fata. Amestecul de ardere nu se mai face cum trebuie si automat nu se mai autocurata nici filtrul de particule... eu sunt in cautare de galerie de admisie sh... pt ca noua este cca 4000 leo
  2. Va salut! Mi s a spart galeria de admisie la auto bmw 120d 177 cai, motor N47 (an 2007), de fapt pierde aer/gaze pe la axul din fata unde se imbina cu motorasul. problema este ca o galerie noua este 4000 lei. Pot sa montez una sh. se merita avand in vedere ca una utilizata este intre 700-1000 lei. la ce ar trebui sa fiu atent galeria are codul 11618507239
  3. Va salut! Mi s a spart galeria de admisie la auto bmw 120d 177 cai, motor N47 (an 2007), de fapt pierde aer/gaze pe la axul din fata unde se imbina cu motorasul. problema este ca o galerie noua este 4000 lei. Pot sa montez una sh. se merita avand in vedere ca una utilizata este intre 700-1000 lei. la ce ar trebui sa fiu atent galeria are codul 11618507239
  4. Salut! placute frana fata+spate si senzori de uzura pt un bmw 120d (e81)an fabr 2007, serie sasiu WBAUD91020PZ00542
  5. dap...am masina de 3 ani...si zgomotul persisita...m am obisnuit cu el...si mi am dat seama ca este normal. Mai am un prieten care are un 120d din 2009 si se aude la fel (acelasi zgomot cand accelereaza..ca un frecat metalic) este de la distributie...si am auzit acelasi zgomot si la alte masini de bavaria cu care merg angajatii. In legatura cu scartaitul la pornirea motorului...si la mine se aude cateodata...mai des vara...desi mi au schimbat curelele+rolele de 2 ori pe garantie....o iau ca pe o optiune )
  6. Salut! Ma intereseaza 4 anvelope de vara 205/55/16 runflat....noi sau sh
  7. salut! tu zici ca zgomotul ar putea fi de la acel buson de la filtru de particule?...atunci de ce a disparut in momentul schimbarii distributiei!? anul trecut, printre piesele schimbate la masina mea de mecanicii de la bavaria ...a fost si filtrul de particule(dar din prostia lor pt ca in urma investigatiilor pe care le au facut la masina au uitat sa stranga suruburile de flansa cardanica...si producea un trancanit in mers..si au crezut ca filtru este de vina). Deci odata cu schimbarea filtrului la mine nu a disparut zgomotul...numai dupa schimbarea distributiei da mi un mail pe laurentiu_12@yahoo.com cu nr tau de tel sa te sun ...poate ne intalnim 5 min sa vedem daca este vorba de acelasi zgomot. eu marti duc masina la service pt investigatii!
  8. Am si eu un 120d,din mai,2007.Esti sigur cu intinzatoarele?Mie mi-au spus la reprezentanta ca are distributia pe lant si nu necesita intretinere. Sigur intinzatoarele. problema mea s-a rezolvat prin aprilie, mi-ai schimbat toata distributia si s-a terminat cu zgomotul. din pacate dupa nici trei luni vad ca a reaparut zgomotul, iar ce e mai nasol, masina a iesit din garantie. Salut!!! Deci ti-a schimbat distributia in aprilie si acum se aude la fel?...adica are un zgomot metalic cand accelerezi Mie mi au schimbat distributia in noiembrie anul trecut...iar dupa aproximativ 5000 de km (adica prin luna mai) a inceput iar sa se auda zgomotul, asa mai discret,...Am fost cu masina la ei dar mi au zis ca ei nu aud niciun zgomot anormal...si ca sa nu ma mai cert cu ei am zis ca mai merg cu ea ca sa se acutizeze zgomotul. De atunci am mai facut 5000 de km...si se aude ca lumea...cred ca ma duc cu ea la bavaria pe la sf. lunii sept. In legatura cu faptul ca nu mai ai garantie la masina...stai linistit pt ca ai garantie 18 luni la orice piesa schimbata...deci ai garantie la distributia pe care ti a schimbat-o in aprilie. Scrie pe spatele facturii pe care ti a dat-o cand ti-a reparat masina Eu intre timp am facut cam 15.000 km. A,... am uitat sa va spun, tot prin aprilie mi-au schimbat si ambreiajul (incepuse sa miroase foarte urat in masina, ca si cum prin aerisire ar fi introdus gaze de afara, concluzia a fost ca ambreiajul este uzat si l-au schimbat). Mai nou, cand plec mai tare de pe loc, sau dau eliberez mai repede pedala de ambreiaj, masina pleaca de pe loc sacadat (in "suturi"). Tu ai cutie manuala sau automata? Eu am manuala si atunci cand este foarte cald, sau dupa un drum mai aglomerat prin oras, schimbatorul tremura deestul de tare inclusiv in mers constant. Mai mult de atat, intra si in rezonanta cu ceva si este destul de enervant si obositor cand parcurg distante mai mari. Tu ai cumva probleme de genul acesta? Cu ambreiajul nu am avut probleme, dar am observat la mai multe modele(inclusiv la benzinare) ca daca accelerezi de pe loc, schimbi treapta intr-a doua si dai drumul la ambreiaj mai repede...asa face ..merge in suturi( dar daca accelerezi un pic inainte sa ridici ambreiajul de tot...nu mai face). Am cutie manuala...iar schimbatorul vibreaza un pic cand stau pe loc..dar nu ma deranjeaza...si nu face zgomot. Pe mine ma deranjeaza distributia asta...ca se aude cand stau pe loc..in parcare sau chiar si la semafor cand sunt paralel cu alte masini...la relanti se aude asa ca un frecat metalic usor sesizabil...parca ai freca niste pietre in mana..iar daca accelerez..pe la 1700 de rotatii se acutizeaza...naspa imi place la nebunie masina asta...este sportiva...consuma putin....dar nu mi vine sa cred ca are o problema pe care nu poate sa o rezolve La mine nu se aude asa de tare. Nici prima data nu se auzea asa de tare. eu auzeam mereu pt. ca eram obisnuit cu masina. cei de la service si-au dat seama destul de greu despre ce este vorba. am fost cu masina la ei de cel putin de 6 ori, au adus nu stiu ce trusa din Germania cu care au masurat presiunea la ulei, pt. ca cei de la BMW au considerat ca zgomotul aparea deoarece presiunea uleiului nu era constanta. In cele din urma, dupa ce le-am povestit si de problema ta, au vorbit cu cei de pe Centura si au schimbat intinzatoarele. Din pacate zgomotul a reaparut si la mine, dar este inca destul de discret. intre timp insa vad ca am probleme si cu un claxon. si mie imi place foarte mult masina, dar m-am saturat sa ma tot duc o data la cateva luni in service ba cu o problema, ba cu alta. am zis ca la urmatoarea masina sa mai fac o incercare cu BMW-ul, dar sa ma duc sa cumpar una noua din Germania sau Austria. Poate chiar sa-mi aduc una din SUA (au inceput sa bage si motoare diesel) M-am gandit si eu ca poate fi de la presiunea uleiului...pt ca atunci cand este motorul rece.,...zgomotul nu se aude. si mai este o chestie...cand mi-au schimbat distributia mi-au schimbat si uleiul din motor...deci fiind nou, are presiune mai mare...Dupa 5000 de km si-a mai pierdut din vascozitate...si a inceput sa se auda zgomotul de lant..asa usor.Acum, la 10000 de la schimbul de ulei, se aude mai tare. Sa fie oare de la pompa de ulei?Sau care sa fie cauza care sa duca lipsa de presiune? Nu ar trebui sa se aprinda vreun bec in bord...daca nu ar avea presiune? am tot incercat zilele acestea sa-ti raspund, dar nu am avut timpul necesar. in fine... nu cred ca este neaparat presiunea uleiului pentru ca atunci cand mi-au efectuat reparatia, nu cred ca aveam mai mult de 1500 de km de la revizie si in tot acest timp zgomotul nu disparuse, mai mult se agravase. salut! ai rezolvat problema? ai fost la bmw?
  9. Am si eu un 120d,din mai,2007.Esti sigur cu intinzatoarele?Mie mi-au spus la reprezentanta ca are distributia pe lant si nu necesita intretinere. Sigur intinzatoarele. problema mea s-a rezolvat prin aprilie, mi-ai schimbat toata distributia si s-a terminat cu zgomotul. din pacate dupa nici trei luni vad ca a reaparut zgomotul, iar ce e mai nasol, masina a iesit din garantie. Salut!!! Deci ti-a schimbat distributia in aprilie si acum se aude la fel?...adica are un zgomot metalic cand accelerezi Mie mi au schimbat distributia in noiembrie anul trecut...iar dupa aproximativ 5000 de km (adica prin luna mai) a inceput iar sa se auda zgomotul, asa mai discret,...Am fost cu masina la ei dar mi au zis ca ei nu aud niciun zgomot anormal...si ca sa nu ma mai cert cu ei am zis ca mai merg cu ea ca sa se acutizeze zgomotul. De atunci am mai facut 5000 de km...si se aude ca lumea...cred ca ma duc cu ea la bavaria pe la sf. lunii sept. In legatura cu faptul ca nu mai ai garantie la masina...stai linistit pt ca ai garantie 18 luni la orice piesa schimbata...deci ai garantie la distributia pe care ti a schimbat-o in aprilie. Scrie pe spatele facturii pe care ti a dat-o cand ti-a reparat masina Eu intre timp am facut cam 15.000 km. A,... am uitat sa va spun, tot prin aprilie mi-au schimbat si ambreiajul (incepuse sa miroase foarte urat in masina, ca si cum prin aerisire ar fi introdus gaze de afara, concluzia a fost ca ambreiajul este uzat si l-au schimbat). Mai nou, cand plec mai tare de pe loc, sau dau eliberez mai repede pedala de ambreiaj, masina pleaca de pe loc sacadat (in "suturi"). Tu ai cutie manuala sau automata? Eu am manuala si atunci cand este foarte cald, sau dupa un drum mai aglomerat prin oras, schimbatorul tremura deestul de tare inclusiv in mers constant. Mai mult de atat, intra si in rezonanta cu ceva si este destul de enervant si obositor cand parcurg distante mai mari. Tu ai cumva probleme de genul acesta? Cu ambreiajul nu am avut probleme, dar am observat la mai multe modele(inclusiv la benzinare) ca daca accelerezi de pe loc, schimbi treapta intr-a doua si dai drumul la ambreiaj mai repede...asa face ..merge in suturi( dar daca accelerezi un pic inainte sa ridici ambreiajul de tot...nu mai face). Am cutie manuala...iar schimbatorul vibreaza un pic cand stau pe loc..dar nu ma deranjeaza...si nu face zgomot. Pe mine ma deranjeaza distributia asta...ca se aude cand stau pe loc..in parcare sau chiar si la semafor cand sunt paralel cu alte masini...la relanti se aude asa ca un frecat metalic usor sesizabil...parca ai freca niste pietre in mana..iar daca accelerez..pe la 1700 de rotatii se acutizeaza...naspa imi place la nebunie masina asta...este sportiva...consuma putin....dar nu mi vine sa cred ca are o problema pe care nu poate sa o rezolve La mine nu se aude asa de tare. Nici prima data nu se auzea asa de tare. eu auzeam mereu pt. ca eram obisnuit cu masina. cei de la service si-au dat seama destul de greu despre ce este vorba. am fost cu masina la ei de cel putin de 6 ori, au adus nu stiu ce trusa din Germania cu care au masurat presiunea la ulei, pt. ca cei de la BMW au considerat ca zgomotul aparea deoarece presiunea uleiului nu era constanta. In cele din urma, dupa ce le-am povestit si de problema ta, au vorbit cu cei de pe Centura si au schimbat intinzatoarele. Din pacate zgomotul a reaparut si la mine, dar este inca destul de discret. intre timp insa vad ca am probleme si cu un claxon. si mie imi place foarte mult masina, dar m-am saturat sa ma tot duc o data la cateva luni in service ba cu o problema, ba cu alta. am zis ca la urmatoarea masina sa mai fac o incercare cu BMW-ul, dar sa ma duc sa cumpar una noua din Germania sau Austria. Poate chiar sa-mi aduc una din SUA (au inceput sa bage si motoare diesel) M-am gandit si eu ca poate fi de la presiunea uleiului...pt ca atunci cand este motorul rece.,...zgomotul nu se aude. si mai este o chestie...cand mi-au schimbat distributia mi-au schimbat si uleiul din motor...deci fiind nou, are presiune mai mare...Dupa 5000 de km si-a mai pierdut din vascozitate...si a inceput sa se auda zgomotul de lant..asa usor.Acum, la 10000 de la schimbul de ulei, se aude mai tare. Sa fie oare de la pompa de ulei?Sau care sa fie cauza care sa duca lipsa de presiune? Nu ar trebui sa se aprinda vreun bec in bord...daca nu ar avea presiune?
  10. Cu ambreiajul nu am avut probleme, dar am observat la mai multe modele(inclusiv la benzinare) ca daca accelerezi de pe loc, schimbi treapta intr-a doua si dai drumul la ambreiaj mai repede...asa face ..merge in suturi( dar daca accelerezi un pic inainte sa ridici ambreiajul de tot...nu mai face). Am cutie manuala...iar schimbatorul vibreaza un pic cand stau pe loc..dar nu ma deranjeaza...si nu face zgomot. Pe mine ma deranjeaza distributia asta...ca se aude cand stau pe loc..in parcare sau chiar si la semafor cand sunt paralel cu alte masini...la relanti se aude asa ca un frecat metalic usor sesizabil...parca ai freca niste pietre in mana..iar daca accelerez..pe la 1700 de rotatii se acutizeaza...naspa imi place la nebunie masina asta...este sportiva...consuma putin....dar nu mi vine sa cred ca are o problema pe care nu poate sa o rezolve
  11. Am si eu un 120d,din mai,2007.Esti sigur cu intinzatoarele?Mie mi-au spus la reprezentanta ca are distributia pe lant si nu necesita intretinere. Sigur intinzatoarele. problema mea s-a rezolvat prin aprilie, mi-ai schimbat toata distributia si s-a terminat cu zgomotul. din pacate dupa nici trei luni vad ca a reaparut zgomotul, iar ce e mai nasol, masina a iesit din garantie. Salut!!! Deci ti-a schimbat distributia in aprilie si acum se aude la fel?...adica are un zgomot metalic cand accelerezi Mie mi au schimbat distributia in noiembrie anul trecut...iar dupa aproximativ 5000 de km (adica prin luna mai) a inceput iar sa se auda zgomotul, asa mai discret,...Am fost cu masina la ei dar mi au zis ca ei nu aud niciun zgomot anormal...si ca sa nu ma mai cert cu ei am zis ca mai merg cu ea ca sa se acutizeze zgomotul. De atunci am mai facut 5000 de km...si se aude ca lumea...cred ca ma duc cu ea la bavaria pe la sf. lunii sept. In legatura cu faptul ca nu mai ai garantie la masina...stai linistit pt ca ai garantie 18 luni la orice piesa schimbata...deci ai garantie la distributia pe care ti a schimbat-o in aprilie. Scrie pe spatele facturii pe care ti a dat-o cand ti-a reparat masina
  12. Pe langa diferenta de 14 cai intre cele doua motoare mai este de mentionat ca cel de 177 cai este pe modelul cu facelift (incepand cu martie 2007) si dispune de un pachet de inovaĂžii tehnice inedite numit BMW EfficientDynamics. Principalele caracteristici ale acestui concept sunt : 1. DatoritĂŁ utilizĂŁrii intensive a aliajelor uÂşoare, noua generaĂžie de motoare diesel ĂŽn patru cilindri este mai uÂşoarĂŁ ĂŽn medie cu 17 kg faÞã de motoarele precedente, dar este Âşi mai rigidĂŁ - ceea ce permite o creÂştere cu 10% a intervalului de rotaĂžii pe minut, precum Âşi creÂşterea cuplului motor cu aproximativ 20%. Designul interior spiralat al conductelor de admisie Âşi al canalizaĂžiilor din capul cilindrului contribuie la optimizarea amestecului Âşi a arderii, iar injectoarele piezoelectrice de a treua generaĂžie lucreazĂŁ la o presiune de pânĂŁ la 2.000 bar. 2. Pentru obĂžinerea unui nivel cât mai scĂŁzut al emisiilor, noile motoare diesel beneficiazĂŁ de un filtru de particule cu regenerare de 99%, iar sistemul EGR (pentru recircularea gazelor de evacuare) este optimizat Âşi extrem de compact. Ăn plus, ĂŽn ciclul de ardere se poate ajunge pânĂŁ la cinci injecĂžii separate, arderea fiind foarte precisĂŁ Âşi mult mai completĂŁ. 3. FuncĂžia Auto Start Stop - aceastĂŁ funcĂžie opreÂşte motorul ĂŽn cazul ĂŽn care automobilul se opreÂşte (de exemplu, la semafoare), iar Âşoferul aduce maneta schimbĂŁtorului de viteze ĂŽn punctul mort Âşi ia piciorul de pe ambreiaj. Motorul reporneÂşte automat o datĂŁ ce pedala de ambreiaj este apĂŁsatĂŁ. Sistemul conĂžine, ĂŽn principal, un starter electric, iar bateria este conceputĂŁ pentru a face faÞã deselor reporniri ale motorului. Sistemul poate fi dezactivat de la un buton, ĂŽn cazul ĂŽn care Âşoferul considerĂŁ obositoare intervenĂžia acestuia - deÂşi este vorba doar de acomodarea cu funcĂžionarea acestui sistem. 4. Gearshift Point Indication - tot legat de funcĂžia Auto Start Stop este Âşi ledul care indicĂŁ momentele optime pentru schimbarea treptelor de vitezĂŁ, dictate de unitatea electronicĂŁ centralĂŁ, ĂŽn funcĂžie de foarte mulĂži factori Âşi care este conceputĂŁ pentru a obĂžine un randament cât mai bun Âşi un consum cât mai scĂŁzut. 5.Brake Energy Regeneration - bazându-se pe un alternator controlat electronic, aceastĂŁ tehnologie stocheazĂŁ energia produsĂŁ la frânare sau la rularea ĂŽn frânĂŁ de motor. Acest surplus de energie este utilizat pentru celelalte sisteme electrice din maÂşinĂŁ ĂŽn situaĂžiile de accelerare, pentru a evita suprasolicitarea alternatorului Âşi a beneficia de toate resursele motorului. De asemenea, computerul central sesizeazĂŁ momentele ĂŽn care capacitatea bateriei scade sub nivelul acceptat, comandând automat alternatorului ĂŽncĂŁrcarea acesteia. Oricum, bateriile beneficiazĂŁ de o nouĂŁ soluĂžie AGM (absorbent glass mat), ĂŽn care, spre deosebire de bateriile normale, acidul este Ăžinut ĂŽn micro-celule din fibrĂŁ de sticlĂŁ, ceea ce creÂşte capacitatea de stocare a energiei, indiferent de numĂŁrul de cicluri de ĂŽncĂŁrcare/descĂŁrcare. 6. Electric Power Steering (EPS) - direcĂžie asistatĂŁ electrohidraulic, pompa servodirecĂžiei fiind controlatĂŁ de un mic motor electric. FaÞã de o servodirecĂžie convenĂžionalĂŁ, unde presiunea uleiului ĂŽn pompĂŁ este menĂžinutĂŁ constantĂŁ prin consumarea unui procent din puterea motorului, sistemul EPS este independent de motor, deci nu afecteazĂŁ resursele acestuia. Motorul electric pune ĂŽn funcĂžiune pompa doar atunci când este nevoie ca roĂžile sĂŁ fie virate, eficienĂža acestui sistem fiind foarte crescutĂŁ. 7.Compresorul instalaĂžiei de climatizare este dotat cu un ambreiaj magnetic - atunci când instalaĂžia de aer condiĂžionat nu este folositĂŁ, compresorul poate fi separat de cureaua de transmisie a motorului, ceea ce ĂŽnseamnĂŁ o economie ĂŽn ce priveÂşte resursele propulsorulu, prin urmare performanĂže crescute Âşi consum mai mic. 8.Pompa lichidului de rĂŁcire este controlatĂŁ electric, intrând ĂŽn funcĂžiune doar când este nevoie. Pompa de apĂŁ este conceputĂŁ ca un mini-modul ĂŽn sine, ajustând debitul de apĂŁ necesar sistemului de rĂŁcire, independent de turaĂžia motorului - ceea ce ĂŽnseamnĂŁ o economie a energiei de 90% (sau circa 200 Watt). Ăn plus, când se porneÂşte motorul rece, sistemul de rĂŁcire nu funcĂžioneazĂŁ, pentru a permite ĂŽncĂŁlzirea mai rapidĂŁ a motorului, iar cĂŁldura rezidualĂŁ este utilizatĂŁ pentru ĂŽncĂŁlzirea interiorului, dacĂŁ este necesar.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.