Jump to content

Dewin

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520D

Dewin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutari pasionati de bmw, am si eu o mica problema. Detin un e39 din 2003 (GU58866) si am o problema la care nu i-am gasit rezolvare/explicatie. Clima merge ok baga rece/cald. Atentie numai pana la viteza de 110 km/h, cand trec de aceasta viteza baga doar rece indiferent ca dqu pe manual sau auto. N-am mai intalnit asa ceva... Acul sta tot timpul la jumatate, vin dupa un drum de 3000 km si pot spune ca este foarte deranjant.
  2. Salut, am o problema la aer conditionat, o problema care nu cred ca este prea des intilnita. Adica motorasul care trebuie sa bage aer in habitaclu nu lucreaza correct cu viteza care mi-o arata in bord, adica practic nu are putere, are doar momente cand functioneaza normal(inca nu-miam dat seama in ce conditii isi pierde puterea). Eu m-am gandit sa incep sa verific motorasul, bine este putin de munca ca sa ajung la el, dar inainte as vrea sa aud si parerea voastra. ms PS: Cum un "necaz" nu vine niciodata singur, s-a ars si becul cand deschizi usa pe spate stanga. Vreo idee cum pot ajunge la bec?
  3. fum negru - nu am fum alb de antigel - nu am fum gri cu o tenta foarte slaba de albastru - am dar la un drum de 400 km nu am mancat deloc ulei, a ramas la acelasi nivel axul de la turbina are joc dar foarte putin O sa verific filtru epurator maine si cat ulei am pe pe intercooler. Totusi daca vrei iti pot arata un video exact cu fumul care il scoate.Ms!
  4. Salut dupa ce am scapat de fumul de antigel de la esapament acum am intilnit alta problema, scoate alt fum gri cu o tenta de albastru, ca si cum motorina nu arde complet, banuiala mea este senzorul de debitmetru( pt. ca am pus un tester si cand acceleram constant pana la 3000 de ture, imi apareau niste valori instantanee care cresteau in felul urmator 200 250 300 scadeau la 200 iar si dintr-o data se ajungea la 400-500, in rest tot arata normal si nu aveam erori deloc) sau filtrul epurator. In fine acest fum se manifesta la relanti si cand este turata chiar atunci scoate fum mai mult. Un sfat ceva, sau cine a mai intilnit aceeasi problema ar fi de mare ajutor.
  5. Correct aceasta a fost problema la mine, am cumparat unul nou original si s-a rezolvat.
  6. Salut din nou, am cateva nelamuriri: 1)Se aude un zgomot in bord exact acolo la casetofon/clima, ca si un motoras/scurt nu pot sa-mi dau seama exact, masina nu a fost pornita inainte sau ceva de genu... 2)Ce este chestia aia din poza dreapta jos de la clima...se vede in poza 3)De ce merge castefonul fara contact asa este din fabrica sau este modificat? http://imgur.com/Ja473JX
  7. Si nu se poate cumva "debloca" cu un tester ceva?
  8. Salut, am o problema cu inchiderea centralizata la cele 2 chei, nu pot sa le folosesc inchiderea centralizata pe ambele chei, anume daca initializez una, cealalta nu functioneaza si vice-versa? O parere ceva? multumesc
  9. Deci nimeni mai experimentat pe aici?
  10. Are cineva documentatia dupa cum spune titlul? 520D-2003 Motor-M47 Ultimele 7 de pe sasiu: GU58866 Multumesc
  11. Astazi am fost la mecanicul meu, si am inceput cautarile in felul urmator: -am verificat uleiul din nou, este neatins de antigel. -am completat cu antigel si am facut aerisirea apoi am pornit si am verificat fumul alb de la esapament clar este de antigel, am pus pe limba lichidul care-l scoate... -apoi am verificat EGR-ul pe unde am vazut ca "ploua cu antigel" dar tot odata fumul pe care il scotea era mai mic dar tot il scotea... aici ar mai fi o posibilitate gen antigelul sa nu se fi evaporat de tot din esapament chiar daca am tinut si masina turata la 1500, alta varianta ar fi sa scot si in acelasi timp evacuarea atunci presupun ca voi vedea cu adevarat diferenta no? -am vazut ca returul de apa din vasul de expansiune vine in valuri aici ma gandesc pompa de apa? -am verificat si vasul de expansiune nu are sonda ce inseamna asta? e posibil la model 2003 ca sa nu se puna sonda la vasul de expansiune? sau asta e pus de cineva asa ca sa imi pacaleasca martorul de bord? In urmatoarele zile o sa vreau sa verific daca am apa in capul carui piston este pentru a localiza defectiunea mai bine pe _chiulasa_, daca stau sa ma gandesc gen: daca am apa in capul pistonului sigur este _chiulasa_, daca nu e posibil sa fie doar garnitura no? Ce alte posibilitati mai sunt, ty
  12. Salut, am cumparat un e39 din tara, acolo am verficat antigelul, am pornit motorul si am vazut ca scoate mult fum alb(am zis ca na... are apa pe esapament si e normal) dupa ce am incalzit motorul la o tura, masina nu mai scoatea fum deloc, apoi am verificat presiunea la intercoolere erau ok, tot drumul am stat cu ochii pe martorii din bord in special la acul indicator de temperatura, acul a stat la mijloc, in fine cand am ajuns acasa (circa 300km facuti) dupa ce l-am oprit aproximativ 1h motorul, am observat ca scoate iar fum alb, iar atunci am observat ca in vasul de expansiune nu mai aveam lichid. Acum intrebarea este posibil sa fii plecat de acolo cu _chiulasa_ stricata de acolo? Daca da, de ce nu m-a avertizat niciun martor ca nu mai am apa la motor? Dar de ce am avut tot drumul acul la 90 de grade?(sau poate sa fii modificat ei calculatorul de bord ca acul sa nu treaca de 90 indiferent de situatie)(eu am facut un test la toti martorii iar acul face toata "rotatia" cat despre martorul care cred ca are legatura cu nivelul de apa nu se aprindea deloc, bine mai erau inca 1,2 martori care cand puneam contact se aprindeau dar in test nu) e posibil sa pierd atata apa doar pe la esapament? Posibil sa fii crapat bloc motor? nici nu stiu ce sa mai zic sunt stupefiat. Orice sfat bun ma ajuta, criticile va rog pastrati-le pentru dvs. Masina tin sa precizez ca stat in pilot 110km/h aproape tot drumul(masina se infigea si mai mult dar nu am vrut sa-i dau pentru ca nu o cunosteam)...
  13. Salut, sunt si eu posesorul unui bmw din 99 e46, cand veneam pe autostrada ( pe pilot 130km/h) la 5 km de Constanta se aprinde martorul in bord ca si cum nu mai am apa, opresc frumos in prima parcare dupa 1,2 km parca au trecut o vesnicie, deschid capota, scot capacele si ma pun sa verific presiunea pe furtunele de apa, remarc ca nu aveau presiune si se auzea un fasait, initial am crezut ca e un furtun spart, dar dupa ce ridic capul vad la termostatul de pe EGR o bucata din "capatul" lui sarit. Acum intrebarea este ce poate cauza aceasta problema si in ce conditii?? Repet eu am mers tot drumul de 60km aprox. numai pe pilot 130km/h cu un consum de 7 zic eu... Continuarea povestii ar fi urmatoarea. Dupa ce am aflat unde este problema si am lasat masina sa se "raceasca" 10-15 min am pus un surub in capatul termostatului ca sa opresc scurgerea dar nu am reusit... si am completat cu apa de la robinet foarte calda si am dat bice pana la mecanic unde am si lasat masina. Deci in concluzie daca imi poate raspunde cineva la intrebare as fi recunoscator, multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.