Jump to content

negrutz91

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e60

negrutz91's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut am un bmw e60 520d 177cp din 2008, de ceva vrememe s a aprins in bord un martor de la motor(robinetu galben). Din EGR pleaca un furtun prin care trec niste gaze e situat chiar deasupra lui, de la caldura s au topit garniturile si s-au rupt clemele de prindere din partea de sus, pe egr dar nu si inauntru a ajuns putin ulei din gazele astea.Am desfacut EGR si clapeta functiona nu era blocata. Am fost cu masina la o diagnoza si am o eroare 4CAE o sa atasez si o poza la intervale de timp eroarea dispare din bord becu se stinge. Am fost la un tip despre care zice lumea ca se mai pricepe si mi a zis direct ca trebuie schimbat EGR tot. Masina merge in parametri normali nici o schimbare in rau..nu mi se pare normal sa schimb egr din cauza asta. Maine merg sa schimb furtunu ala dar tot nu cred ca e din cauza lui. Mentionez ca, atunci cand apare eroarea se apride becu apare doar pe bord, daca caut in meniu pe display la service meessage nimic e curat. Astept pareri!! Multumesc! https://drive.google.com/open?id=0B3AihQLiixpMWFhpWEl2QUtiS1E&authuser=0
  2. vreau niste jante pe 17 pentru un e60 520d, sh la un pret rezonabil...poate imi dati cateva indicatii unde sa caut eventual niste siteuri pe care sa ma uit multumesc
  3. ....gata in sfarsit am scapat..am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare pe fata( sunt niste gume de cauciuc),ieftine in jur de 50 de lei una..in 15 minute se schimba..erau uzate foarte moi fata de cele noi...am vb cu cel care a lucrat la masina si mia aratat putin rulmentu cu flansa de pe telescop,alea nu se pot verifica sunt capsulate:) -daca nu aveti aceeasi problema ca si mine puteti incerca sa schimbati rulmentu e vreo 150 de lei cel mai bun sachs sau ceva de genu manopera depinde unde lucrati..
  4. AM un bmw 520d e60 2009,masina e cumparata de un an de zile din germania, are 166000km, se aude o bataie enervanta de fiecare data cand trec peste denivelari mici de genu 2-4 cm inaltime sau uneori unde sunt imbinate plombele de pe sosea. Am fost cu ea la diferite service-uri fiecare mecanic care a verificat-o mi-a zis ca ce se aude la mine in masina e normal si ca sa numi fac griji probabil e din cauza telescoapelor pe gaz(e putin mai rigida)...De curand mam dat cu un e60 525d din 2004 si spun cu mana pe inima ca suspensia aia incaseaza gropile si denivelarile intr-un mod mai onorabil decat la mine....m-am urcat saptamana trecuta intr-un audi a3 am facut vreo 3000 de km si ma asteptam sa imi cada plombele din gura avand in vedere ca eo masina mult mai mica(ampatament) mai usoara cu mult suspensia mult mai simpla decat la mine...a fost super okk Ultimul mecanic la care am fost..ma crezut ce am spus, am verificat din nou directia(bucse,capete de bara, pivoti bielete,telescoapelenu sunt curse..etc)toate sunt fixe nici un joc...lam intrebat de bucsele de la telescop cele situate deasupra care ar putea fi de vina pentru bataia care se aude la mine..a zis ca la 520d nu a schimbat prea multe si nu se termina asa de repede...au mai ramas bucsele de la bara stabilizatoare fata care pareau ca ar fi putin uzate. vreau si eu niste pareri...am dat comanda de bucse pentru bara stabilizatoare si ma bat gandu sa le schimb si cele de deasupra telescoapelor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.