Jump to content

X5 E53 MMM

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 E53

X5 E53 MMM's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cutia de viteze automata, lucreaza de fapt ca un grup de ambreiaje. Pe fiecare treapta exista mai multe placute ce preiau puterea motorului (in functie de presiune si turatie, si la comanda grupului de valve) si prin intermediul convertizorului de putere o transmit catre grup/uri. Defecte posibile (frecvente) la cutie automata sau transmisie: Placutele din cutie cu uzura mare (tocite); Bloc de valve murdar sau cu bobina/e defecta/e. In blocul de valve sunt cateva bilute din teflon ce lucreaza ca supape (acopera sau elibereaza anumite orificii)si care pot fi deteriorate. Convertizor de putere pe duca. Exista explicat in detaliu pe Y. TuBe cum functioneaza un convertizor de putere (how torque convertor works). Avand in vedere simptomele relatate eu as schimba in primul rand convertizorul, si, doar daca nu se schimba nimic m-as concentra catre cutia de viteze. Sper ca ti-am fost de ajutor. Succes
  2. Ulei de transmisie pt cutie automata. 400 ron a fost doar simeringul...am uitat de ulei si filtru. Au intrat 9 litri. Cutia nu s-a blocat. Cred ca are protectie, si odata ajuns la limita minima de nivel se comporta ca si cum ar fi pe liber.
  3. Nu stiu daca o sa mai mearga. La mine, a fost alegrea mea sa schimb piesele defecte, si sa-i pun ulei, apoi sa vad daca mai am probleme sau nu. Spre norocul meu nu am mai avut probleme.
  4. Salut, Ama ceiasi problema la aceiasi masina.... :frantics: Ai reusit sa-i dai de cap? Care a fost rezolvarea? Merci
  5. Salutare, De curand am avut o problema, si pentru a putea ajuta si pe altii, cred ca e ok sa v-o descriu. Mai exact, pe drumul dintre Tulcea si Braila, am pierdut uleiul din cutia de viteze. Mentionez ca nu am simtit nimic pana in momentul in care desi acceleram, masina era ca si "pe liber". Cand am oprit am observat in spatele meu o dara lunga de ulei. Odata cu achizitia masinii in Nov 2013, i-am facut revizie completa inclusiv cu schimbat toate fluidele si filtrele posibile, deci, implicit si cutia de viteze a primit filtru si ulei nou si de buna calitate. Am sunat un prieten, am dus masina tractata, am dat jos cutia de viteze (nu eu personal ci la un service), si constatarea a fost urmatoarea. Trebuie inlocuit simeringul, oring-ul si cuzinetul de la pompa de ulei a cutiei. Problema rezolvata. Cost total piese 400 RON. Tocmai m-am intors de la test, si merge "brici". Cu toate ca sunt multumit de rezultat, ma poate lamuri cineva care ar fi putut fi cauza acestei probleme? P.S. Cuzinetul vechi prezinta urme vizibile de uzura, oring-ul vechi nu l-am mai gasit, simeringul arata ok insa am pus nou.
  6. Nu se auzea si nu misca nimic. Din cate stiu nu sunt sigurante pt asa ceva. Poate doar pe modul sa fie vreuna. Am dat 150 RON pe modul, asa ca eu cred ca merita sa incerci sa-l schimbi.
  7. Am cumparat si schimbat modulul. Toate sistemele functioneaza perfect...
  8. Am ajuns la Service BMW, pentru o diagnoza exacta, si, eventual o resoftare (daca era cazul). Am avut o surpriza placuta, seful de service de aici fiind un vechi amic, pe care nu-l mai vazusem de mult. Asa ca, sunt convins ca sfaturile si diagnoza au fost corecte. Se pare ca la modelele vechi (pana in 2008), resoftarea nu aduce intotdeauna beneficii, si daca nu sunt probleme majore nu e recomandata. De obicei dupa resoftarea acestor modele incep problemele. Reglajul volanului, este comandat de acelasi modul care se ocupa si de reglajele electrice si memoriile scaunelor, mai exact partea cu butoane de la scaunul stanga. Nu ascund ca stiam un defect la acest modul; desi reglajul scaunului e complet functional, memoria nu am putut-o folosi niciodata, asa ca rezolvarea problemei mele e simpla. Schimbarea modulului cu unu nou. Dupa achizitie si inlocuire se pare ca pentru o functionare 100%, e nevoie de rescrierea noii piese in calculator. Sper sa va fie de ajutor.
  9. Am verificat si inlocuit coloana de directie cu tot cu motorase si circuite. Am verificat functionarea manetei de actionare prin montaj pe o masina similara si acolo merge. Inca nu am rezolvat problema. Din cate am inteles tre` sa gasesc un electronist bun, problema e electronica....
  10. Salutare tuturor, Am un BMW X5 E53 din 2003. L-am cumparat cu reglajul electric al volanului defect, in consecinta in procesul de verificare (schimbat consumabile, fluide etc.) am incercat si remedierea acestei probleme. Am incercat functionalitatea motoraselor electrice de la coloana de directie, prin aplicarea de curent pe fiecare in parte si am constat ca sunt functionabile. M-am gandit ca ar pute fi defecte circuitele electronice ale motoraselor si am cumparat o alta coloana de directie completa cu motorasesi circuite 100% functionale, insa nu s-a remediat problema. Stie cineva ce ar putea fi defect? Unde ar trebui sa umblu? Multumesc anticipat pt respunsuri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.