Jump to content

I. Ciprian

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    nu am

I. Ciprian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Toate injectoarele sunt acum codate, le-am verificat si pe celelalte.
  2. Am facut progrese: am schimbat injectorul de pe 2 cu unul sh: masina mergea mai ok cu el chiar si fara codare, categoric suna mai bine la relanti. Imediat dupa codare, corectia pe 2 a urcat pana la 3 si cv. Am facut 10-20 km cu el si a scazut la 0.6 (vedeti poza) si nu a mai smucit in sarcina usoare decat foarte foarte rar sau nu se simte (vad schimbatorul cum se leagana in treapta 1 daca merg foarte foarte usor, cateodata). Acum, cred ca ar trebui sa schimb si injectorul de pe 3. Am facut test de baterie, e ok bateria, are 800A la pornire, problema poate fi fie la electromotor fie la cablul de masa, o sa investighez, mi-a dat emotii la pornire de cateva ori in ultimele zile. Acum, o sa schimb uleiul si garniturile de la galeria de evacuare, garnitura de pe turbo deoarece pe undeva exista o scapare si sper sa nu mai faca figuri in mers. Am uploadat o poza cu valorile extreme de corectie si doua video-uri ca sa va dati si voi cu parerea, din nou. Am avut stocata si eroare de maf, am sters eroarea si nu a mai reaparut. Sunetul de la motor care ma ingrijoreaza: Sunetul de la turbina/garnituri: Daca vi se pare ca tacane ceva, e pompa de vacuum. Edit: nu stiu de ce dar nu s-a atasat fotografia cu corectii: Cylinder 1: -0.4 | 0.9 Cylinder 5: -1.1 | 0.0 Cylinder 3: 0.0 | 2.2 Cylinder 6: -0.4 | 1.0 Cylinder 2: -0.7 | 0.6 Cylinder 4: -1.5 | 0.0
  3. E acelasi efect ca atunci cand are ceva in cale? mecanismul acela de siguranta care te impiedica sa iti rupi degetele. Cand se intampla asta, dupa ce simte ca s-a blocat revine 1-2 cm inapoi. Daca e asa, ai putea sa dai jos fata de pe usa si sa te uiti putin la mecanismul acela. Din ce tin minte, e o combinatie de cablu-arc si poate a ruginit/s-a blocat.
  4. Nu am fost de fata la testul de compresie. Acum imi este ciuda ca nu mi-am luat concediu sa ii urmaresc, poate ca imi venea ideea de a pune putin ulei in cilindrii sa vedem daca e uzat blocul motor/segmentii. Sunt de acord cu voltajul dat de emulator, poate sa fie aiurea. Cand e pornit motorul imi arata un 14.8 - 15. Testul de compresie s-a facut la rece, adica la temperatura din zilele astea. In iarna problema cu intreruperea de putere se intampla rar, o data pe saptamana sau doar in primele minute dupa pornire (cald sau rece). Iarna nu a scos fum decat in zilele in care face figuri. Acum scoate fum cenusiu cand o calc tare, "primele pedale". Daca o calc repetat, fumul dispare si de tras mi se pare ca trage ok, dar nici nu pot sa bag mana in foc pentru ca nu am cu ce altceva sa compar. O alta chestie este o bataie la motor, acum apare tot timpul, in iarna aparea doar in zilele cu figuri. O sa schimb weekend-ul asta injectorul si saptamana viitoare o sa merg la cineva sa mi-l codeze + sa verifice ca celelalte injectoare sunt codate corect. Daca o sa mearga bine motorul o sa consider ca e din vina bateriei slabe + electromotor + ce dracu' au facut mecanicii acolo. Mentionez ca atunci cand am mai fost la un alt service cu masina, baieti au zis ca am compresia scazuta pe cilindrul 2 fata de cilindrul 1, era vorba de 18 respectiv 21 de bari parca. Acum deja se bat cap in cap cele doua verificari deoarece acum au zis 10 bari pe primii doi cilindrii. Comportamentul nu s-a schimbat fata de azi-iarna decat ca acum face figuri tot timpul (probabil a cedat de tot saracu' injector).
  5. Problemele sunt urmatoarele: porneste greu (1-2 secunde de invartit) la rece (-20 sau +30 de grade) si uneori si mai greu la cald (pana in 4-5 secunde). Intrerupe intre 1500-2000 rpm la acceleratie foarte usoara. Tocmai ce am luat masina de la service dupa ce s-a facut o diagnoza: Injectorul 2 e gata dupa test de retur. Test facut si de mine acum o saptamana cu urmatoarele rezultate intr-un minut: 1 - 7.5 mL, 2 - 16.5 mL, restul 10-11 mL. Ei mi-au zis ca sunt toate celelalte injectoare sunt la limita in ceea ce priveste functionarea. +baterie cam slaba (11.9 - 12.2 din ce imi arata pe modulator fm) + li se pare ca electromotorul nu invarte la fel de repede pe cum ar trebui (confirm, e cel mai lent pe care l-am vazut la vreo masina pana acum, uneori chiar prima rotatie merge foarte incet) Cilindrul 1 si 2 au compresie de 10 bari iar ceilalti au compresie de 8. Se poate asa ceva? E posibil ca un diesel sa mai porneasca in conditiilea astea?
  6. Wow, fata pare mult mai coborata decat ma asteptam iar diferenta fa-ta spate este destul de considerabila (defapt cam aceeasi diferenta ca si in cazul stock).
  7. Ma gandeam ca poate ai avut montate in trecut flanse mai scunde pe spate iar cand le-ai schimbat acum sa fie alea de dimensiuni normale si de aceea sa para ca a coborat doar 2 cm. Eu ziceam ca nu doresc sa cobor fata cu 3 cm si spatele doar cu 2, eventual invers.
  8. Wow, buna observatie. Intr-adevar, sunt bitubulare si cele bilstein, as putea sa jur ca am vazut trecute ca si monotube... (chiar si acum a trebuie sa caut pe 5 site-uri sa vad undeva mentionat tipul lor). Mersi mult!
  9. Ai schimbat cumva si flansele? Daca da, iti amintesti ce marca ai ales? Dupa cum zicea, am citit ca cele Sachs sunt mai inalte decat altele, chiar daca au acelasi cod. Nu sunt deloc vesti minunate faptul ca nu coboara spatele destul, chiar si acum mi se pare ca nu arata cum trebuie, daca mai adaug inca 1 cm diferenta...
  10. Salut, cum am amortizoarele praf (facut test pe stand + ca masina se comporta oribil) doaresc sa-i schimb amortizoarele. Daca tot fac asta, si pentru ca mi se pare foarte ridicata de spate, m-am gandit si sa o cobor putin. In urma cautarilor, inclusiv pe forum am ajuns la ideea ca arcurile eibach pro kit ar fi cele mai bune pentru ce doresc eu, adica sa o cobor putin + sa pastrez cat mai mult din comfort. Amortizoarele la care ma gandesc sunt sachs (twintube) sau bilstein b4 (monotube). Acum, daca am inteles, cele sachs sunt mai comfortabile iar cele bilstein ar fi putin mai rigide (10-15%, ce o fi insemnand asta). Am mai pus intrebarea asta pe un forum din afara si am primit tot felul de raspunsuri, de la sachs, b4, b4s (eu nu am fazut la vanzare asa ceva), pana la b8 ("putin mai dure dar nu inconfortabile, chiar si pe drum de piatra" dupa spusele lui, pe asta nu o cred). A avut cineva o combinatie din cele de sus? Ce ati ales si pe ce drumuri ati circulat? Ceva probleme legate de durabilitate? Masina este 530d din 2004, suspensie standard, jante de 18 pentru vara si 17 pentru iarna si as vrea sa pastrez comfortul pentru ca no, avem drumuri de c#@$t, dar in acelasi timp, cand prind drum bun mai si trag de ea. La final o sa postez poze + masuratori cu cat am reusit sa cobor masina si cum se comporta. Am gasit si ceva informatie ca cica inaltimea flanselor ar putea sa difere in functie de producator (in cazul asta o sa caut sa o cobor cu inca 1 cm pe spate), poate sa confirme cineva asta? Multumesc!
  11. Ei bine, mersi pentru raspunsuri. Cred ca voi merge pe varianta cu style 124. Mie imi era frica sa nu iasa cauciucul in afara jantei si sa imi afecteze aderenta. Ex: 315 pe janta de 9.5 https://i298.photobucket.com/albums/mm248/jpiing/wheels2Large.jpg
  12. https://www.tyresizecalculator.com/tyre-wheel-calculators/tyre-size-for-rim-size-width-calculator acesta este site-ul. Masina mea nu are M-pack.
  13. Acum ca vine vara, doresc sa-mi iau un set de jante si anvelope pentru un 530d e60. Din moment ce rotile de iarna pe 17 (225/50/17) nu mi se par foarte responsive am decis ca ar merge mai bine unele pe 18. Doua modele de jante care m-au atras sunt style 124 si 135. Style 135 pentru e60 (et20) sunt toate de latime 8j ceea ce mi-ar permite sa pun 245/40/18, dimensiuni pe care le am in CIV. 135-urile pentru e60 sunt aparent foarte rare iar cand le gasesc, imi depasesc bugetul. Prin urmare, m-am uitat dupa style 124 care sunt in doua latimi, 8j si 9j. Din ce am inteles eu, 8j permite latime maxima 245 iar 9j permite 265. In CIV mai am si dimensiunile 245/40/18 fata + 275/35/18 spate. Pot sa pun anvelope de 275 pe jantele de 9j? Nu o sa arate ciudat/sa afecteze comportamentul masinii sau sa se uzeze neuniform? M-am gandit sa pun 245/40/18 pe toate dar o sa arate ciudat, jantele fiind in doua latimi. Cum de am o dimensiune trecuta in CIV pentru care nu prea sunt jante OEM care sa le cuprinda? Are cineva configuratia asta si poate sa imi confirme ca totul e ok? Anvelope de 275 pe janta de 9j.
  14. Salut, faza scurta la e60-ul meu e groaznica, nu vad aproape nimic noaptea. Dupa cateva cautari si o parere de la un mecanic am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa fie de la oglinda xenon-ului care poate e arsa/corodata, farurile fiind putin aburite. Sticla farului nu este matuita, este in stare aproape perfecta iar vizibilitate nu s-a imbunatatit nici cand am uscat farurile. Asadar am cautat putin pe net si am gasit o multime de optiuni (apropo, in interiorul farului scrie "BMW DYNAMIC XENON D2S 70mm f69mm"), toate avand undeva mentionat "For OEM D2S xenon headlights only, without AFS". Din asta inteleg ca nu se potrivesc pe cele cu xenon adaptiv, nu? A schimbat cineva lupele la faruri de genul? de unde le-ati cumparat? se pot schimba prin spate sau trebuie neaparat dat jos geamul farului? In cazul in care nu se gasesc lupe compatibile, pot fi desfacute in asa fel incat sa schimb doar oglinda respectiva?
  15. Au fost 10 zile in care masina a mers bine cu micul hack facut de ei. Acum, simptomele au revenit, zgomotul a revenit, iar "pica in nas", fum usor albastrui la pornire, pornire putin neregulata (asta nu s-a schimbat deloc doar ca a fost mai cald). Toate astea fara sa mai schimb nimic la masina, nu a aparut nici o eroare noua. Asta imi spune ca problema nu este de la acea electrovalva. Ca si fapt divers, si pentru ca pana acum mi s-a parut ca am un consum cam mare (9 L/100km cu 95% extern) si gazele de esapament miros ingrozitor, adica le simti de la cativa metri, m-am uitat la temperatura apei. La un moment dat a ajuns pana la 98 de grade. Nu e cam mult? O alta chesti, am identificat un "tacanit", si anume pompa de vacuum. Insa nu am gasit cum afecteaza functionalitatea motorului. Prin urmare, o sa ma duc sa-mi schimbe elecrovalva, o sa-i "felicit" si o sa caut alt service, sa mai insist la ei mi se pare o pierdere de timp si de bani. Deci, poate cineva sa-mi sugereze un service competent in Cluj-Napoca? Va urez un An Nou Fericit!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.