Jump to content

Johnny8

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90 - 2006

Johnny8's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. De cand ai masina? Sa te duci numai la reprezentanta TU... si mai vorbim dupa..
  2. Scuze dpf-ul asa... pai nu stiu de ce?, presupun ca asa se face, nu?
  3. Pai nu stiu cat este de normal, inainte sa fac operatiunea asta avea un consum normal, acuma de ce consuma cu 3-4l mai mult, ca doar am mai trecut prin iarna si alti ani? Ma gandesc ca de la golirea filtrului de tot, scos si catalizator si pdf, se produc turatii mari la turbina si pe evacuare, nu stiu... sau poate de la injectoare, dar doar nu se stricau chiar acuma imediat, or fi sarit din valori. Ok, sunt de acord cu fumul scos repet il scoate la pornire cat este motorul rece atat si asta de la eliminare pdf, noxele la fel eliminare catalizator, dar consumul aici e problema mea, de ce a crescut atat demult?? Soft-ul ce problema ar fi de la soft??, ca doar a fost copiat inainte de a fi scos filtru si golit, s-a pus filtru la loc s-a copiat acelasi soft care afost pe masina, practic masina vede filtul acolo ca fiind functional si face regenerarea la cat o facea si inainte... Cu siguranta se fac regenerarile in filtru la fel ca inainte ca doar masina vede filtrul acolo, decat ca el fizic e gol pe dinauntru, e acelasi soft pe masina, copiat ianite sa se goleasca filtru si pus pe masina dupa. Regenerarea banuies ca se produce la cat se facea si inainte. Pai e normal sa faca regenerarea in filru ca doar masina il vede acolo ca fiind functional, e acelasi soft pe masina copiat inainte de a elimna filtru si pus pe masina dupa. ok, problema cu fumul si noxele e explicabila si am inteles, problema mea este consumul care a crescut foarte mult cu 3-4l la suta. Din ce cauza oare? Injectoarele iesite din valorile lor, dar de ce exact acum, ianinte de eliminare filtru si probleme la turbina consumul era absolut normal, acuma dintr-o data sa sara asa mult. Oare regenerarile in filtru se fac mai des si de aici si consumul mare.. Ceva sugestii legate de consum?
  4. Pai nu stiu cat este de normal, inainte sa fac operatiunea asta avea un consum normal, acuma de ce consuma cu 3-4l mai mult, ca doar am mai trecut prin iarna si altii ani? Nu soft-ul, nu a fost modificat deloc, inainte sa se elimine filtrul de particule, se copiaza soft-ul de pe masina, iara dupa ce a fost golit filtrul de particule se copiaza la loc pe masina acelasi soft, practic masina vede filtrul de particule functional si face regenerarea la cat era programata ea sa se faca, el fizic e acolo decat ca e gol pe dinauntru, nu mai opreste nimic in el.
  5. Acum 2 saptamani am avut probleme cu turbina, nu mai tragea deloc, masina era moarta fara turbina si Logan-ul era mai sprinten decat mine. M-am dus la service si ce sa vezi, turbina distrusa atat mecanic cat si partea electronica Auctonicu, am urmat intreaga procedura propusa de service printre care si eliminarea fizica a filtrului de particule (dpf+ catalizator), copierea softului original de pe masina inainte de a scoate filtru si punerea lui pe masina dupa eliminare. Problema este ca dupa aceasta operatiune masina scoate un fum destul de dens la rece pentru cateva minute cca. 3-4 min, mi s-a spus ca este de la condens si este normal, ce ziceti??? plus multe noxe care ies destul de puternic si asta nu numai la rece. O alta problema este ca a crescut destul de mult consumul in medie cu 3-4l la 100 de km, de la un consum de 7-7,5% mixt am ajuns la un 10-11%, va rog imi puteti da cateva sugestii care ar fi cauza, ca sa nu pierd nici timp si nici bani aiurea, sa stiu exact ce anume sa verific. Mentionez ca masina este un e90 320 diesel din 2005, masina avand aprox. 220.000 km. Multumesc anticipat.
  6. Cumpar far dreapta bi-xenon seria 3 E90 SH, fara facelift, ceva recomandari? Are cineva de vanzare sau ma poate indruma unde sa gasesc? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.