Pai nu stiu cat este de normal, inainte sa fac operatiunea asta avea un consum normal, acuma de ce consuma cu 3-4l mai mult, ca doar am mai trecut prin iarna si alti ani? Ma gandesc ca de la golirea filtrului de tot, scos si catalizator si pdf, se produc turatii mari la turbina si pe evacuare, nu stiu... sau poate de la injectoare, dar doar nu se stricau chiar acuma imediat, or fi sarit din valori. Ok, sunt de acord cu fumul scos repet il scoate la pornire cat este motorul rece atat si asta de la eliminare pdf, noxele la fel eliminare catalizator, dar consumul aici e problema mea, de ce a crescut atat demult?? Soft-ul ce problema ar fi de la soft??, ca doar a fost copiat inainte de a fi scos filtru si golit, s-a pus filtru la loc s-a copiat acelasi soft care afost pe masina, practic masina vede filtul acolo ca fiind functional si face regenerarea la cat o facea si inainte... Cu siguranta se fac regenerarile in filtru la fel ca inainte ca doar masina vede filtrul acolo, decat ca el fizic e gol pe dinauntru, e acelasi soft pe masina, copiat ianite sa se goleasca filtru si pus pe masina dupa. Regenerarea banuies ca se produce la cat se facea si inainte. Pai e normal sa faca regenerarea in filru ca doar masina il vede acolo ca fiind functional, e acelasi soft pe masina copiat inainte de a elimna filtru si pus pe masina dupa. ok, problema cu fumul si noxele e explicabila si am inteles, problema mea este consumul care a crescut foarte mult cu 3-4l la suta. Din ce cauza oare? Injectoarele iesite din valorile lor, dar de ce exact acum, ianinte de eliminare filtru si probleme la turbina consumul era absolut normal, acuma dintr-o data sa sara asa mult. Oare regenerarile in filtru se fac mai des si de aici si consumul mare.. Ceva sugestii legate de consum?