Jump to content

zews

Members
  • Posts

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zews last won the day on September 6 2017

zews had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    buzau
  • Interests
    Dragi români , sunteți niște eroi !

Previous Fields

  • Masina
    e60 530dA LCI - e90 LCI 320d

zews's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-10

Reputation

  1. vand sistem de navigatie profesional CIC format din unitate, display si trim prêt fix 400 euro tel 0766566663
  2. Vand motor pentru f10 sau f30 , 2.0 184cp , tip N47d20c , in perfecta stare de functionare . Distributia schimbata in anul 2016 cu piese originale bmw . Pentru cei suspiciosi se poate vedea data fabricatiei pe patiene Cutie de viteze automata , compatibila F10 sau F30 , tip 8HP45 . Uleiul si filtru schimbate in anul 2016 . Se vinde completa cu convertizor si calculator Asigur montaj la preturi reduse pentru clientii pieselor Pret motor 1400 euro Pret cutie 1100 euro tel 0766566663
  3. ieri am schimbat la un X3 N47 2009 releul si pe diagnoza imi dadea eroare pe el , a trebuit sa comand altul codul Beru GSU 101 nu merge , a trebuit Beru GSU 105 , Ambele pentru 4 cilindri
  4. da despre gaura din dreptul 99 vorbeam eu , in cazul motorului din poze este astupata . Eu ti am zis ca nu am m am lovit de prinderea suportilor motor si ca la toate a fost identica . @Barbuna esti pe aratura grav ! cum poti spune ca nu o sa mai fie masina niciodata Bmw ?! sunt cazuri in care pica motoarele in garantie la diverse marci , se schimba si gata ! @Alex_wly si profesionisti gresesc uneori asta nu inseamna ca baietii care au lucrat la masina sunt afoni si ca nu trebuie sa mai atinga o distributie de bmw , s a intamplat si asta e ! @win60 din necazul asta ai avut de invatat mult , sunt sigur ca motorul tau ar fi mers super ok dupa refacere daca nu aveai acest ghinion . Esti un coleg istet , ambitios si ai avut bunavointa sa ne inveti si pe noi . Spor la treaba si mult succes !
  5. @WIN60 - Eu nu vorbesc din povesti despre conducta din turbo care intra in blocul motor . Personal nu am intampinat probleme la prinderea suport motor pe bloc si am montat dupa seria 3 N47D20C pe X3 care avea din fabrica N47D20A , diferenta dintre ele a fost la Termoflot si Baia de ulei si le am pus dupa x3. Gaura din blocul motor este sub evacuare in dreptul primului piston de la volanta
  6. Ti am urmarit topicul de la prima postare , in agitatia ta cand ai spus ca ai sunat pe toata lumea probabil pe mine m ai ratat . Am si eu motor la vanzare pe olx , N47D20C dupa e90 varianta de 143 de cp. fabricatie 2011 Din pacate nu ti l pot da pentru ca il vand cu montaj la mine in service . Diferenta LA VEDERE intre aceste motoare cu acelasi cod este o gaura in plus in blocul motor in care vine o conducta de la turbo . Ca interne diferenta dintre 143cp si 184cp sau mai mult este enorma ( vorbesc de tratamentul materialelor si chiar vizual in cazul pistoanelor si chiulasei ) . Studiaza un pic in programele de piese auto si o sa vezi . Nu trebuie sa te panichezi cunosc masini softate care merg foarte ok de mai bine de 100k km dar cand cumperi motorul sa fii atent la lateralele blocului motor sa fie identice cu ce ai tu . Am intalnit la motoarele cu acest cod o mica ciudatenie si anume unele au garnitura metalica la baia de ulei si la capacul de distributie si altele nu , am verificat si in Realoem. Chiar saptamana trecuta 2 bmw e90 din acelasi an de fabricatie (2010) ambele 143cp , una avea garnituri cealalta nu si vorbesc de masini care nu au fost umblate pe la service pentru distributii sau altele. Nu am avut rabdare sa ma documentez insa este clar ca un motiv si o diferenta exista dar personal daca ar trebui sa mi schimb motorul chiar nu m as stresa deloc sa gasesc perfect identic . Cauta sa cumperi un motor bun nu o hartie cu garantie ca in 30-90 zile trebuie sa fii prea ghinionist sa se strice, iar ca sa ti l schimbe cineva pe garantie la dezmembrari ... este sport extrem . vorbesc din pura experienta . Este greu sa obtii asa ceva la un service oficial Bmw da pai la un parc de dezmembrari si poti avea 10 avocati . Spor la treaba si mult succes !
  7. daca ai noroc distributia nu este pusa corect la Punct , daca ai ghinion problema vine de la un piston . Poti crede ca ai pus distributia la punct daca masina porneste dar nu este asa ,chiar si cu cale ( la M57D3 am dat capacul jos la axe de 5 ori pana am invatat sa o pun corect si retine ca aveam cale si manualul in fata . masiana pornea perfect ,tragea bine dar era zgomotoasa ). Experienta mea ma duce cu gandul la piston , pacat de munca care ati depus o . Mult succes iti doresc si sper ca eu sa nu am dreptate
  8. distributia mea a cedat la 230.000 km . Intretinere corecta ( schimb de ulei la maxim 15000 ) , lucrez in domeniu si lunar am urcat o pe elevator pornita si nu numai ! tip motor M57306D3 .
  9. si mie mi s-a rupt distributia luna trecuta . S au rupt 4 tacheti si 2 camasi (prinderi la axe) iar axele cu came nu au fost afectate asta in conditiile in care eram in sport si forta maxima . Cum naiba sa ti sara chiulasa din suruburi ?! asta nu o cred . Eu mi am reparat masina singur si merge foarte bine . Acum un an a patit o si alta cunostinta la fel s-a schimbat : 24 de tacheti , distributie noua , garnituri etc si masina merge bine . Mare grija la punerea pe punct a distributiei . . obligatoriu cu cale si reglarea avansului la pinion dupa carte nu dupa ochi . Discutie valabila pentru motor M57306D3
  10. nu are treaba cu punctul ca oricum se auzea inainte , nu are ce sa fie grav . . verifica pompa de vacum , sprituitor . Oricum te rog sa ne tii la curent cu rezolvarea . Succes
  11. OIL Spraying nozzle Cod 11117787860 , piesa 7 in schema dupa Realoem , obligatoriu trebuia controlat
  12. nu se desface baia de ulei , are 4 suruburi in fata sub fulie care trec prin baia de ulei dar nu este obligatoriu sa dai baia jos decat daca schimbi si lantul de la pomopa de ulei . Eu am desfacut tot pentru ca mi s a rupt o patina si a trebuit sa curat baia . Daca desfaci capacul la ditribuite sa cumperi un semering nou la capac ca sa nu ai surprize sa curga dupa . Totusi nu cred ca este de vina intinzatorul , verifica sprituitorul de ulei sa nu fie infundat
  13. ai schimbat si pinionul de la arbore ? eu am schimbat recent distributia la m57 si se aude mai zgomotos motorul , banuesc ca nu am pus o perfect la punct , maine o desfac sa o pun cu cale . Verifica si pompa de vacum
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.