Jump to content

hyper335i

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.detectoarebune.ro
  • Yahoo
    nexwsx

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    335i coupe

hyper335i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nasol rau nu poate sa fie ... ceva ceva tot au facut ei acolo ... il testam si apoi spunem si la altii "ia si tu" sau "e de kko, nu lua" :))
  2. pe situl american escort a aparut un nou model de detector : Escort RedLine. Se pare ca va fi fratele mai mare al lui STi driver, cu hardware si software imbunatatit la extrem. Pe romaneste pe http://www.hyper.ro/detector_escort_redline.html sau cu mai multe poze : http://www.detectoarebune.ro/detectoare-ra...rt_redline.html Cred ca asta va aduce un nou suflu topicurilor despre "cel mai bun detector radar" :lol: . Din ce zic aia pe acolo ar trebui sa tipe "politai" doar dupa cascheta :lol: Am comandat deja si sunt pe "lista de asteptare" :)
  3. nu merge ,farurile cu daytime light au cercurile din sticla (fata de celelalte care le au din plastic) din cauza aia lumineaza f puternic,bineinteles ca au si becurile diferite, p.s. cine are nevoie de becul H8 il am eu , e CADOU cine-l vrea :) Da-mi-l mie ca cine stie pe unde prin germania pica :unsure:) S-a ars si pe spate unu anu trecut .. se pare ca nu prea le au astia cu becurile astea :blink:) Daca vii pe la vreo intalnire :bashwall: si reusesc sa ajung si eu pentru prima data. :blink:)
  4. Am fost la Filaret. Este becul 8, un H8, cel putin asa a declarat nenea de la receptie. 135 ron cu tot cu manopera. Functioneaza deocamdata <_< Mersi mult !
  5. Si mie imi apare de alaltaieri acelasi mesaj (eu chiar am daytime running lights) pe 335i coupe (E92). Cel din dreapta - nu se mai aprinde corona.Stie careva daca e bec de schimbat si de care ? M-as duce oricum maine pe la Filaret ca e mai aproape de mine dar daca e simplu de schimbat un bec si nu e vre-unu special (o fi philips ?) are cine sa o faca.
  6. Salut, eu sunt fan de astea fara fir si pot sa-ti spun cate ceva despre ele. Maruhama W-8889 merge fara incarcare ~ 2 saptamani iarna si ~ 1 luna si jumatate vara. Depinde si cat de des si mult in folosesti. Distanta de detectie este influentata de trafic, drum (curba) si relief (deal). Pe drum drept cu trafic mediu mie mi-a luat intre 1-4 km. In curba, intre 600m - 1,2 km. De obicei te ajuta foarte mult in curbe si deal (te anunta din timp ca sa ai timp sa franez lejer). Poti sa cauti pe youtube filmulete cu W-8889 ca sa iti faci o idee de distanta (este un filmulet cu ~ 3,2 km parca in trafic mediu). Alarme false da foarte putine in afara oraselor dar multe in oras. In schimb modelul CH-888, datorita faptului ca are benzi selective elimina foarte multe dintre ele si poti sa il folosesti si in orase cu succes. In rest amanadoua bat la fel de mult.
  7. Salut chriss, intr-adevar in manualele lor scrie ca trebuie sa-l pui pe parbriz, dar nu cat mai jos posibil, ci in asa fel incat sa "vada" si luneta (sa urle si la radarul din spate). Prin bradutul p[arfumat vede si in spate. Doar metal sa nu fie. am facut test (vs. vento cu Phyton II, drum drept cu trafic redus) cu un detector destul de performant si in primul "run" am luat 1900m, iar in al doilea, cand am pus detectorul de pe bord pe parbriz, distanta de avertizare a crescut cu 200m. 200 m e destul de mult cred eu pentru cativa centimetri mai sus. Din cate stiu eu doar Cobra da in pachet suport cu arici pentru bord. La Bel nu am vazut, la Escort nu am vazut, la Maruhama nu am vazut (ei au chiar unul pentru parasolar). Poti sa-l pui si pe bord dar e de preferat sa ai SUV. Nu am zis ca nu e voie sa-l pui pe bord, doar ca din experienta mea exista o diferenta notabila intre montajul pe bord si cel pe parbriz. Pana la urma poti sa-l pui unde vrei si in orice pozitie vrei (unii producatori spun ca bate mai mult daca il pui inclinat la 90 grade ...) atat timp cat esti multumit de el :) Faza cu 360 de grade. Eu vand de ceva vreme detectoare si mor cand cere cate un nene detector care sa "ia" 360 de grade si tre sa explic mereu ca doar V1 are real 360 de grade si restul iau bine doar din fata, din spate iau doar din reflexii. Si intr-adevar le arat ca scrie pe ele ca 360 de grade este doar pentru Laser. Ideea era ca nu pe toate scrie 360 grade LASER ... si atunci omul considera cu NU are 360 grade, deci se orienta catre alta marca (de obicei Cobra) pe care scria 360 grade. Faza cu 12 benzi. Daca adaugi la alea 4 si jumatate (X, K, Ka, Ku si Laser) inca 2 pentru SWS (sistemul ala pentru ambuteiaje, salvare .... ...) tot nu da 12. Nici macar 9 :). Si cand cumparatorul vrea un anume model doar pentru ca are 9, 12 sau 1000 de benzi dar nu stie de fapt ca nu bate cine stie ce ... si ca ii da cu atat mai multe false ... In concluzie, pentru Romania, sunt doar de marketing. De ce oare nici un alt producator din lume nu declara ca are TZ benzi ? Probabil pentru ca nu merg pe deviza "daca nu poti sa-l convingi, macar ameteste-l" :) Multumesc pentru reply, sper sa ne tinem la curent daca mai apare ceva nou.
  8. link spre un reply care "spune multe" :) http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ector&st=20
  9. Salut, cred ca s-a mai spus de o mie de ori pe forum pe aici ce o sa va mai zic si eu in continuare. 10 lucruri care trebuie sa le stiti despre detectoarele de radar: 1. In Romania, momentan sunt radare in K (99%) si Laser (Vitronic, dubita argintie Opel cu numer CJ-10 TSN care bantuie prin judetul Arad - singurel prin tarisoara noastra). Mai exista tot camera fixa Laser (Vitronic - made in Germany) la Sacel-Sibiu. Plus cateva panouri informative (NU dau amenzi) pe drumul european care leaga Deva-Arad cu radar in Ka. Repet - astea in Ka NU dau amenzi. Am vazut filmulete cu avertizari in Ka vs un radar la intrarea in Buzau de la o pocnitoare de Cobra. La aceeasi masina, orice alt detector dadea in K. 2. Daca ai ales BMW ca masina ... de ce te "cobori" la Cobra ? Esti fan Dacia Logan ? Cobra are doar 3 detectoare : Cobra 6060/7000/8285; Cobra 9XX0 si ala in bara. Intre Cobra 9340 si 9940 nu e mare diferenta de "bataie". Doar mai multe briz-brizuri adaugate pe fiecare ca sa iti mai ia niste bani din portofel, gen Busola, banda Ku (useless in Europa de Est), voltaj, display color, voce .... Mereu am comparat tactica asta de marketing de la Cobra cu tuning la Logan ... orice ii pui pe el ...cam la fel trage :)) 3. Daca tot ai mai pus XY euro in plus ca sa iti iei BMW si nu VW sau altceva, respecta-te si ia-ti ca entry-level Beltronics, sau Escort (brand de care am observat ca multi nici nu au auzit )- gama premium de la Beltronics si totodata compania mama, care detine Bel. Daca nu iti plac fire sa iti atarne sau sa-ti dea tarcoale prin masina ia-ti Maruhama. Whistler sunt ok pentru Romania, bune in K, dar nu prea au continuitate de la fabricant .. Cobra si Yupiteru sunt made in china. Punct. 4. Apoi alegerea este si mai simpla. Daca nu prea te intereseaza prin oras poti sa-ti iei orice model. Daca vrei ca in oras sa nu iti dea multe alarme false (cat mai putine) nu iti mai ramane de ales decat un detector cu benzi selective: Bel 995, Bel RX-65, Bel STi, Escort 9500i, Maruhama CH-888, Valentine 1. 5. NU recomand detectoarele in bara. Din cauza benzii K folosita in Romania se recomanda ca detectorul (antena) sa fie pozitionata cat mai sus in masina. Conditie de baza: in fata antenei sa nu fie metal. Metalul reflecta undele radar (radio) si cu cat ajung mai putine la antena cu atat scade distanta de avertizare. Un detector modular are antena in bara, adica foarte jos cu multe alte autovehicule (metal) in fata. De obicei distanta de avertizare scade. In bara se recomanda sa se monteze Laser Shifterul (Antilaser). In Romania, Antilaserul este interzis prin lege (bruiaza) si se pedepseste cu dosar penal .... In cazul in care aveti parbriz atermic sau v-ati saturat sa va tot sparga masina atunci solutia este intr-adevar un detector in bara. Recomand Beltronics 975R, Escort SR7 sau pentru cine e rau de tot Escort 9500ci. Sunt ok, dar nu prea isi merita banii (parerea mea) STi remote si RX-75 remote ... SR7 rules ! Tot in cazul parbrizelor atermice se poate incerca Maruhama (fara fir) dar numai cu test cu pistol. Zonele superioare din puncte negre nu sunt de obicei atermice. 6. Mitul camerelor fixe. In Romania sunt 3 tipuri de camere cu radar. Ca regula generala nici o camera nu determina singura viteza autovehiculului. Orice camera are atasat un sistem separat care determina viteza. Camera doar filmeaza/face poze. Primul sistem care determina viteza la camere este bucla inductiva (senzori electromagentici) ingropata in asfalt - camerele de pe DN1. Treci cu masina peste ei si iti masoara de fapt timpul de la primul senzor la al doilea (dstanta intre ei fiind fixa). Are timpul, distanta - rezulta automat viteza. Apoi, daca viteza mai mare de ... 70, atunci PAC - poza din spate. Sistemul 2, folsit la camere gen Valcea, Pitesti, Giurgiu, Cosereni ... mini radar in banda K (pe astea le vad si detetoarele radar). Si ultimul sistem - Laser (detectorul nu face mare scofala aici, decat prea tarziu, cand esti deja luat). Recomand un avertizor de camere gen RZ-007GPS Samurai sau un sistem de navigatie cu baza de date adusa la zi. Avertizorul de camere cu GPS sau navigatia este cea mai buna solutie pentru camerele fixe, indiferent de care sunt (radar, supraveghere trafic, semafor ...) 7. Mitul 360 grade. Daca va uitati cu atentie la modelele Cobra (marketing de 2 lei) o sa vedeti ca scrie mai mic asa, 360 grade LASER. Deci, toate detectoarele care afirma ca au detectie 360 grade, este DOAR pentru Laser. Toate au o singura antena orientata inainte. Cu o exceptie - Valentine 1. V1 este singurul detector din lume cu 2 antene radar, una in fata si una in spate. Deci este singurul cu 360 grade detectie reala in toate benzile. Acum, orice detector va va avetiza daca aveti echipaj radar in spate - prin reflexie. Conditia este sa pozitionati detectorul undeva pe la mijlocul parbrizului ca sa "vada" si luneta. 8. Mitul "12 benzi". In lume, pentru radar se folosesc urmatoarele benzi: X, K, Ka, Ku si Laser. De exemplu K pleaca de la ~24,000GHz pana pe la 24.250 GHz. Radarul in Romania functioneaza in 24.150GHz +/- 100 MHz. Din pacate benzinariile functioneaza tot in banda K - 24.125 GHz +/- 100 MHz. Deci orice detector va "tipa" in K si la radar si la benzinarie. Cobra, face din aceste 2 sub-benzi K o banda in plus. Mai adauga de la Ka si X alte cateva si ii dau ~ 12. Marketing de 2 lei iarasi. Din pacate are destui clienti acest tip de abordare :) 9. Din experienta multor altora: NU lasati NIMIC la vedere in masina. Nici ventuza, nici macar cablul de alimentare la vedere. Cine a patit-o stie ce spun. Unii vorbesc chiar de stergerea urmelor de ventuza de pe parbriz :) 10. Folosirea lor in alte tari: doar in Ungaria ai voie sa le ai asupra ta, dar nu ai voie sa le folosesti. In toate celelalte tari, inclusiv Turcia, Grecia, Austria, Germania, Elvetia, Franta ... NU ai voie sa-l ai nici in masina. PS: daca totusi va place designul Cobra, cred ca 9430 (ca are si voce) este cel mai ok ca raport bataie/pret ;). Isi face si Cobra treaba, dar la fel si Loganu te duce de la A la B. Raman la zicalele : "Cat dai atata face" si "Prostia si luxul se platesc". Pentru alte detalii care poate mi-au scapat aici dati reply pe forum sau add pe yahoo - "nexwsx" si daca mai stiu cate ceva va mai zic :). Tot pe privat pot sa va zic si de unde sa luati orice brand de detector la cel mai mic pret posibil de pe piata (import direct, factura, garantie reala .... chestii de astea). O sa incerc sa ajung pe la intalniri si atunci astept intrebari live. Cred ca pot sa va pun la dispozitie si cateva detectoare pentru test :)
  10. Gata, m-am conformat, multumim de informatie. Cu stima, Ciprian O.
  11. BMW 335i din noiembrie 2006, Standard + NAVI PRO, SUNET PRO, BLUETOOTH, COTIERA, PDC FATA/SPATE, CD-CHANGER+DVD, PACHET LUMINI, PACHET OGLINZI, INTERIOR NEGRU+AL, JANTE 18",SCAUNE SPORT+ MEM+ LOMBAR+ INCALZIRE, SENZORI PLOAIE+LUMINA, garantie inca un an in Germania (Frankfurt), accept orice test, culoare arctic silver, intretinuta Bavaria cu acte, posibilitate leasing, 39,900 km - 39,900 euro :). Trebuia alta masina - pentru bebe ! Coupe nu prea merge cu scaun de bebe in spate :)(. Trebuie X5 sau poate :) X6 :) Se poate drive test (in Bucuresti). Daca acest anunt nu trebuie postat aici rugam operatorii sa accepte scuzele mele si sa-l stearga, impreuna cu un avertisment pe email sau sa-l mute altundeva. Am considerat ca poate tine locul anunturilor care oricum nu mai sunt valabile de pe autovit de la inceputul acestui topic ;)BMW E92 arctic silver
  12. Media Bucuresti + afara este de vreo 15.8. Pe afara daca mergi linistit - 90 prin sate si 120-130 pe camp, poti sa consumi si 8-9%. Am facut vreo 10k pana acum si cam astea sunt consumurile pentru 335i coupe. Cum zicea cineva mai sus, daca o calci consumul instant sare la ~38. In alte cuvinte, plinul ~ 250 ron (la vreo cateva zile), consum mediu ~ 16%, placerea sa-i dai talpa si feelingul la volan - inestimabila :twoup: Daca te tine buzunarul, nu o sa-ti para rau cand platesti la casa plinul !
  13. Si la mine scrie la fel in certificat. M-au tinut la fel pana la sfarsitul programului, am sunat la AB si un mare mester de acolo le-a spus "inginerilor" de la RAR unde sa se uite si tot degeaba. Daca imi cere careva seria ii dau certificatul ... este emis de autoritatea in domeniu ... sa foloseasca seria sasiu ca pe aia au gasit-o. Motorul am inteles ca este considerat piesa de schimb ...
  14. Ma dau cu 335i din septembrie 2007, am facut deja vreo 12 mii cu el (asta include zilnic si deplasarea prin Bucuresti de acasa la birou). O luam cu inceputul. Garda la sol : poti sa-ti iei linistit suspensie sport (de 12,5 sau cat o avea), eu nu am dat niciodata cu masina de ceva pe jos. Daca e sa dai, o sa dai si cu aia normala. Si am condus pe drumuri variate. E mai tare ce-i drept fata de una normala, dar vei ramane surprins sa vezi ca e destul de confortabila (incredibil de confortabila). Am inteles de la un prieten care a trecut de pe runflat pe normal ca e si mai confy dupa aia (eu unu nu as trece pe normal pt ca nu am roata de rezerva si mi-e cam frica de ce arunca romanii pe strada). Pachetul M: masina cu pachet M arata intr-adevar altfel. La 335i e mai ieftin decat la 330i ! De fapt o sa vezi ca daca te apuci sa pui optionale la 330i vei vedea ca te apropii de pret cu 335i care are multe dintre ele standard. Roti: Eu am de 18". In brosura de la BMW scrie ceva cum ca la 19" se pierde din confort destul de mult. Este posibil ca la 19" sa ai nevoie de transplantul ala .. do no ... Arata destul de bine si cu modelul asta de'l am eu .. vezi ca am postat cateva pe aici pe undeva Alte impresii: cand te sui la volan si pleci ai impresia ca te-ai suit pe o racheta. In legatura cu 330i vs 335i - nu m-am dat cu 330i decat cu 530i asa ca nu pot sa-ti zic nimic de 330i, dar avand in vedere ce masina vrei sa-ti iei, nu inteleg ce te atrage la 330i. Probabil o sa-ti para rau 4 ani ca nu ti-ai luat 335i si o sa te uiti lung la aia care care au 335i :blink:. Poate doar daca intr-adevar conteaza foarte mult 2-3.000 de euro. Referitor la consum, dupa ce vezi cum merge 335i, nu o sa mai conteze, o sa dai banii la pompa cu bucurie :)). Diesel sau benzina nu mai conteaza intr-adevar. Ia-l pe cel maiieftin daca asta conteaza cand tragi linie. Despre PDC, la mine nu vede bordurile ... e de kko. N-ai zis mai nimic de optionale, cutie manuala/automata .... Keep in touch.
  15. Nu e problema man :)) Pacat ca nu are grija de ea ... nu cred ca e scumpa o butelie cu lichid ... curios cum l-a pierdut though :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.