Jump to content

adrian_525d

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Arad
  • Interests
    All about BMW

Contact Methods

  • Yahoo
    adrian_c2010@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d e39 2001

adrian_525d's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. multumesc foarte mult pt informatii. pe factura scrie chip tuning. dar in cazul in care nu e resoftat si e doar pus pe langa calculator se poate scoate fara sa modific nimic?
  2. salutare. Am pe masina instalat un chip tuning. Asa am cumparat masina. Cu factura pe el. A fost instalat in Olanda. Problema mea este ca vreau sa renunt la el dar nu stiu unde este situat, se poate scoate pur si simplu sau mai trebuie modificat ceva? Dar in principiu cel mai mult as vrea sa stiu unde este instalat? Multumesc anticipat!
  3. nu are nici o relevanta ce spui tu... multumesc oricum
  4. salutare. Am pe masina instalat un chip tuning. Asa am cumparat masina. Cu factura pe el. A fost instalat in Olanda. Problema mea este ca vreau sa renunt la el dar nu stiu unde este situat, se poate scoate pur si simplu sau mai trebuie modificat ceva? Dar in principiu cel mai mult as vrea sa stiu unde este instalat? Multumesc anticipat!
  5. multumesc si ai dreptate. scuze dar nu am vazut unde trebuia sa completez si locatia. ma ocup acum.
  6. dar daca ar fi de la cutie nu ar trebui sa faca tot timpul si sa dea eroare pe tester? ceva eroare la cutie. pe test imi da o bujie arsa si EGR. de la bujie sigur nu e iar EGR probabil ar trebui curatat. e ciudat ca face doar dupa ce o forjez. daca o opresc si o las 10 15 minute merge normal.
  7. Salutare prieteni, sunt nou pe forum deci nu prea stiu exact cum stau lucrurile pe aici. Am cumparat de curand un BMW 525d din 2001 luna a 5-a, 313000 km reali (verificati) dar am o problema si nu ii dau de cap. Poate ma poate ajuta cineva care a mai patit ceva asemanator. Problema e in felul urmator: masina merge foarte bine, porneste bine si la rece si la cald, nu scoate fum, trage super bine, motorul se aude bine nu are zgomote ciudate DAR, de cate ori o forjez un pic sau merg pe sport motorul incepe sa mearga rau. nu mai merge rotund. la relanti trpideaza si probabil tot din cauza asta si cutia parca smanceste un pic mai tare cand schimba unele trepte. DAR daca o opresc si o las vreo 10 15 minute isi revine. merge normal nu mai face nici un simptom. chiar si atunci cand merge rau daca il opresc si il pornesc porneste bine. toata chestia e ca incepe si face figurile astea doar dupa ce incep sa o conduc sportiv. daca merg normal, nu accelerez aiurea nu face absolut nimic. In speranta ca ma puteti ajuta va multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.