Jump to content

DarkRapier

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316i

DarkRapier's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. crede-ma ca am cautat, dar nu am gasit nimic concret si tocmai de aceea apreciez orice ajutor, asa ca i-ti multumesc, am mai cautat la e36, fiind fost posesor, o masina luata ca si epava, si adusa intr-o stare buna tehnic, estetic buna, pe care i-am vandut-o unui amic la un pret ce nu refleta investitia, la acea masina am scos diagrame, si scheme electrice aproape de la orice firicel fara nici un fel de ajutor. Asa ca acum apreciez orice informatie si va sunt recunoscator ptr orice informatie concreta. Doar ca nici pe RealOEM nu gasesc nimic, asa ca rog pe cineva care a mai facut acest lucru sa-mi spuna si mie locatia acestui modul ca sa nu mai caut si sa demontez degeaba, am nevoie de locatie ca sa nu demontez torpedoul degeaba, daca nu e nimeni care sa ma poata ajuta o sa o fac si pe asta.
  2. Salut, de cateva zile , am achizitionat un e39 , dar am o problema cu ea pe partea de inchidere, modulul nu lucreaza, ptr ca nu pot reseta(reanvata) cheia, am achizitionat o inchidere aftermarket, cu cheie diamant, singura mea intrebare este daca stie cineva unde se afla localizat modulul de la centralizata din fabrica , la e36 stiu ca e sub torpedou, nu vreau sa ma apuc sa desfac aiurea, asa ca rog pe cineva care cunoaste sa ma ajute si pe mine.
  3. sfat prietenesc, aerisit, si puneti antigel suficient, de regula la termocupla , daca nu este "atinsa fizic" de antigel, si doar de abur/caldura din radiator, nu porneste nici mort electroventilatorul. chiar daca aveti impresia ca aveti suficient antigel, cel mai simplu , cu motorul rece, desfaceti termocupla, porniti motorul la relantiu, si vedeti daca iese lichid pe la termocupla, daca nu, bagati un deget inauntru , pe gaura de la termocupla, si vedeti daca il simtiti la mana (nu o sa va friga ptr ca dureaza pana se incalzeste), cu motorul pornit, daca nu, inseamna ca circuitul, nu este bine aerisit sau a pierdut lichid, si trebuie completat si aerisit. La un circuit bine aerisit, si cu lichid suficient, cand motorul lucreaza, daca desfacem termocupla, o sa iasa lichid pe acolo. Proprie experienta, am fost la mecanici care dadeau vina pe termocupla si electroventilator, si dupa ce le-am schimbat,si le-am aratat ca sunt noi, au inceput sa abereze ca nu sunt originale si de aceea nu lucreaza, m-am resemnat, m-am dus acasa si am inceput sa verific singur, sa fac aerisirea si completarea, dupa aerisire a mai intrat pana intr-un litru de lichid, am montat si piesele vechi inapoi si lucra, am lasat termocupla noua, iar electroventilatorul, l-am returnat. Masina nu a mai facut probleme, la acest capitol de mai bine de 1 an. Sper sa va fie util si sa va ajute.
  4. E de la debitmetru, am avut aceeasi problema, am rezolvand curatand electronica interioara, si ajustand contactul interior care oscileaza pe banda, am reglat unpic tot din el si sensibilitatea lui, ca dupa 20 de ani cam cat au astea, nu mai lucreaza in parametrii normali, e un arc interior, masina merge brici, si nu am mai avut nici un fel de preoblema. P.S Incercasem si cu alt debitmetru si culmea facea mai urat decat cu al meu, asa ca m-am apucat de demontat si de curatat. Nu prea are ce sa iasa rau.
  5. Verifica regulator de presiune de la rampa de injectoare, posibil sa nu tina presiunea in rampa peste noapte, sa fi ramas intepenit si atunci e normal sa nu se formeze presiune la prima cheie. Stiu ca normal ar trebui sa bage pompa presiune cand pui contactul, dar nu este obligatoriu. verifica daca ramane presiune in rampa de injectoare, cand ajungi acasa sau in weekend, o opresti, o lasi cateva ore, 3-4 si verifici . Spor la treaba sper sa iti fiu de ajutor, daca ai nelamuriri cum sa verifici iti pot explica , fara manometru sau alte prostii.
  6. Cand ajung acasa , fac o poza si o atasez, o sa fie mai greu ca acum le am montate pe masina, dar le fac, cele ale masinii nu au acele mufe. Multumesc ptr sfat
  7. Salut, am schimbat recent scaunele la al meu e36 sedan , cu unele de piele , dar vanzatorul nu a stiut da-mi dea prea multe detalii , ASA CA va rog pe voi sa ma ajutati , sub scaune am senzorul ptr airbag, o mufa mica galbena cu 3 Pini si Doua fire legate la ea , si Inca Doua mufe mari negre cu 2 pini , mufele negre sunt cumva de la incalzire, va rog sa ma luminati si pe mine.
  8. Ai dreptate, am incercat acest dialog cu mai multi vanzatori, dar nu am primit nici un raspuns. Si nu sunt multi cu banchete fixe la vanzare.
  9. Salut, viziteaza un service pentru reparatii a/c, daca zici ca pe cald nu iti baga prin ventilatia din mijloc, nici macar in mod manual, dar rece baga fara probleme peste tot, la unele modele, aerul cald, nu intra prin ventilatia din mijloc, decat aer rece, din motive de siguranta, daca ai avea aer cald care sa iti bata direct in tine, prin ventilatia din mijloc, si ai fii obosit la volan, ti-ar creea o stare de somnolenta, tocmai de aceea la unele masini, pur si simplu nu intra aer cald pe acolo. Eu am un e36 din 96, rece baga perfect , iar cald deloc, am fost la un service ce se ocupa cu reparatie a/c crezand ca este stricat, si acesta a fost raspunsul primit.
  10. Chiar nu are nimeni cum sa ma ajute ca nu gasesc nicaieri.
  11. Salut, problema aceasta am avut-o si eu la al meu e36, motor 1.6, eu am schimbat, pompa benzina, regulator presiune rampa, bujii, motoras pas cu pas, fise, supapa pcv, bani aruncati pe testere in service-uri autorizate bmw, si tot ce am rezolvat a fost ca problema s-a agravat, ajunsesem la un moment dat, pornea la sfert cand erau 3 grade afara, si cand se incalzea trebuia sa ma rog de ea, pornea si la a 10 cheie cateodata, si dadea sa moara instant, trebuia sa ii dau sprituri si sa trag de ea. Am rezolvat prin schimbarea motorului, deja daca o mai bagam de 2 ori pe tester si cumparam piese ma costa cat un motor. Am discutat problema cu mai multi mecanici, si am intalnit unu cu o idee care nu imi venise prin cap, sa nu fie vre-un injector care nu lucreaza cum trebuie, ramane deschis, lasa benzina care ramane in presiune sa curga in camera de ardere, si o inneaca atat de tare incat va pornii foarte greu, pararea mea , daca ai de la cine sa montezi o rampa de injectoare completa, sa ii faci proba , si vezi exact. Eu am rezolvat prin schimbarea motorului, oricum vroiam ceva mai mare. Sper sa iti fie de ajutor sfatul si problema prin care am trecut, si sper sa o rezolvi. Acum am observat ca ai e46, am si eu o rugaminte, imi poti spune ce bancheta ai, rabatabila sau fixa, si ce lungime are spatarul,din stalp in stalp, vreau sa fac o modificare pe al meu e36, te rog daca poti sa imi lasi un raspuns in privat sau aici, nu a vrut nimeni sa ma ajute si pe mine cu un raspuns. Multumesc.
  12. Salut, incearca sa-i dai talpa in treapta a doua, te duci cu 1-a pe la 3000-3500 rpm, schimbi a doua, si dai pana la 5000 rpm pe turometru, daca turometru urca ,dar masina parca sta pe loc, ridica picioru de pe acceleratie cand esti in treapta a-2a pe la 3000rpm, va intra in frana de motor, ambreiajul va fi obligat sa agate, il lasi asa 1-2 sec si dai talpa , s-ar putea sa traga normal, de fapt trebuie sa traga normal, si o sa si zmuceasca un pic, daca nu s-ar putea sa nu mai ai nici macar niturile pe el . Iti spun din proprie experienta , asa am patit si eu si asa am verificat daca este ambreiajul, surpriza cand l-am schimbat, era cel original, tocise si din niturile de pe el, dar tot dadea demaraj in prima treapta, am ramas "prost" cand am vazut asa ceva, aveam masina de 2 saptamani. Oricum eu zic ca ai ambreiajul dus.
  13. Salut, am tot cautat dar nu am gasit pe nicaieri ceva relevant, asa ca cer si eu ajutorul posesorilor de e46. Rog daca poate cineva cu e46 care are bancheta fixa sa-mi spuna si mie latimea banchetei, sezut si spatar. Bancheta fixa de e46 ar fi cea mai mica ca latime, adica din stalp in stalp, imi trebuiesc aceste date pentru a stii cam cat trebuie modificat la ea pentru a o potrivii pe un e36. Nu am gasit printre cei pe care ii cunosc, si nici pe la dezmembrari o bancheta fixa, am inteles ca sunt mai greu de gasit, pe internet am gasit, dar ar trebuii sa bat vreo 300km dus/intors, doar ca sa o masor, si nu o pot comanda pentru ca s-ar putea sa ma trezesc ca nu o pot adapta corect. Daca as stii masura si ar fi o diferenta mica , as face o reformare la ea. Va rog mult daca ma puteti ajuta cu aceste informatii raman dator , o bancheta fixa de e46 si o ruleta :frantics: !
  14. verifica cotul de la debitmetru, scoate-l si verifica-l, la mine de acolo a fost facea la fel ca la tine, spor.
  15. Nu vreau sa crezi ca sunt rau , dar il gasesti la dezmembrari, un search pe google si te lamuresti! Sper ca ti-am fost de folos.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.