Jump to content

adisnake

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 316i

adisnake's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update: Masina merge, a trecut prin atatea maini ca nu stiu 100% ce a avut dar banuiesc 70% ca a fost din cauza alternatorului, acesta fiind inlocuit. Ce nu a avut: nu a fost de la baterie, nu s-a gasit scurt sau problema la cablaj, nu s-au gasit probleme la ECU. Topic can be closed
  2. Salutare, revin cu un update. Alternatorul a fost inlocuit cu unul nou si problema persista. Legat de verificare cablurilor/masei, in urma verificarilor electricianului de la service nu a gasit nici o problema la cablaj aparent. La ultima verificare a electricianului de la service a spus ca electromotorul ar consuma 2A in timp ce motorul este pornit si am dus electromotorul la verificat dar nu au gasit o problema evidenta/defectiune, doar o saiba de fixare lipsa. Astept sa il monteze inapoi pe masina si sa vedem rezultatele. O zi buna!
  3. Pe bonul cu piesele inlocuite scrie: rulment x 2; carcasa plastic, colector, releu+fulie noua Sa incerc sa merg si in alta parte cu el pentru a intreba daca mai e ceva de schimbat in el? Multumesc.
  4. Salut bimmer90f30, Daca motorul se tureaza singur pana la 1700rpm si apoi coboara la 800rpm pana descarca bateria cu sig. GPL scoasa...? Mai poate fi de la GPL? Legat de perii, cei de la atelierul de reparatii au spus ca au schimbat tot in alternator(cost total rep a ajuns la 750 de lei) DAR nu ii mai cred pt ca m-au mintit in fata de cateva ori(nu exagerez)...asa ca directia pe care o sa merg va fi de inlocuire a alternatorului...acum, am mai citit ca altii au inlocuit chiar alternatorul si problema a persistat si dupa, constatand ca ar fi cablu care porneste din alternator inspre baterie sau vreun cablu de impamantare...sper sa nu am si eu suprize...DAR masurand acel cablu care pleaca din alternator si doar pe el, dupa ce alternatorul se incalzeste, pe acel cablu nu mai vine tensiune deloc. Multumesc.
  5. Martorul se aprinde cand pun contactul si apoi se stinge
  6. Incercam sa imi dau seama ce au facut cei la care am dus-o la ultimul service de nu mai apare martorul de baterie atunci cand alternatorul nu mai incarca si se descarca complet...sunt curios, pentru ca pana sa o duc la ei aparea martorul cand nu mai primea curent de la alternator si cred ca este important ca acel martor sa functioneze pt ca eu acum pot vedea pe voltmetru de bricheta cand scade de la 14.2 la 12.2 dar martorul masinii nu mai indica asta..ei doar au eliminat martorul dar nu si problema
  7. Salut, mai ai alternatorul? Se potriveste pe e46 316i 116cp vvt? Multumesc.
  8. Multumesc, o sa caut un alternator bun si vedem dupa cum merge masina...e prea mare tiganeala cu mecanicii care te mint pe fata, am trecut de cel putin 4 ori pe la cei care au reparat alternatorul si imi ajunge...intreb si eu[stiu ca e offtopic )] protectia consumatorului ar fi de vreun real ajutor in cazuri ca acesta?
  9. Salut, revin cu un update, am masurat tensiunea pe firul care pleaca din alternator inspre baterie(un fir gros de aprox 1m lungime) in momentul cand problema e prezenta si in acel moment alternatorul nu mai produce curent deloc...dar pana sa inceapa sa se manifeste el incarca...banuiesc ca e o problema la alternator, acesta putand functiona aprox 30 de min iar apoi trebuie lasat sa "se raceasca"...totusi el a fost reparat la "profesionisti" si e in garantie si ei spun ca e ok.(ei au spus ca un scurt de pe masina l-a stricat). Legat de scurt, baiatul care a verificat azi nu a putut gasi nici un scurt pe masina. Problema este inca existenta si orice ajutor este binevenit. Multumesc.
  10. Update, am scos siguranta de la gpl si face la fel, deci nu cred ca e de la firele instalatiei de GPL+sunetul de sub bord pare ca e tot de la inst de GPL. Cu sig GPL scoasa clickul/sunetul de sub bord nu se mai aude dar tot se tureaza. Asa e KangJi, nu are legatura cu 90° din motor doar ca tot cam atat timp ii trebuie problemei sa apara, cat timp ii trebuie motorului sa se incalzeasca pana la 90...de ex, daca o las o ora oprita dupa ce face prob, scade apa pe la 70 dar cand ii dau cheie ea incepe iar sa se tureze si tot asa.(avand 70 dar fiind calda pt ca am mers mai devreme) Tind sa cred totusi ca alternatorul e problema, trebuie masurat cum ai zis, cu un multimetru pe el atunci cand incepe sa faca. Aseara dadea 14v doar la turatie, pe liber dadea 12v... O sa ma mai uit azi cu un prieten care se pricepe mai bine si pun un update... Caut un electrician in Bacau! Scuze ca nu ti-am raspuns, pana sa o duc la ultimul service martorul de baterie apãrea cand alternatorul nu mai incãrca dar nu stiu ce au facut baietii ca acum nu mai apare cand se descarca/alternatorul moare ci apare doar cand pun contactul...din categoria: "face probleme, scoatem martorul si s-a rezolvat"(zic si eu)
  11. Salut, am o problema cu un e46 316i, am fost deja pe la 2 electricieni(in Bacau) si nu i-au dat de capat si m-am gandit sa cer ajutorul mai departe. Masina are baterie noua si alternator reparat inca in garantie+instalatie GPL toroidala montata anul acesta. Problema apare DOAR dupa ce motorul se incalzeste(apa trece/ajunge la 90°) si daca o trag pe dreapta si o las la relanti va incepe sa se tureze singura pana la aprox 1700rpm si scade iar la 800 rpm si face tot asa pana bateria se descarca complet iar motorul se opreste. Mentionez ca problema nu este doar la relanti, dar si in mers, tragand in suturi, presupun ca din cauza lipsei de curent, dar la relanti e mai vizibil. In timpul acestui comportament, se aude de sub bord cam in zona din spatele casetofonului un sunet ca un click sau ca un scurt..scurt la fir, la releu, nu stiu sigur unde e pozitionat ECU. Clickul sau sunetul de sub bord apare doar cand incepe sa se tureze singura. Concluzia unui electrician cu experienta a fost ca este un scurt prezent undeva dar nu l-a putut gasi. La alternator a fost schimbat releul de 2 ori in aprox 8 luni si tehnicianul de la Bendix Bacau mi-a spus ca nu e normal sa cada releul asa repede si ca intr-adevar este o problema pe isnt electrica a masinii. Totodata, am mai folosit un voltmetru de bricheta pentru a vedea fluctuatiile. Cand pornesc si e rece baga 14/14.1 constant si frumos iar dupa ce motorul trece de 90 scade la 11/12V(presupun ca in momentul asta alternatorul nu mai incarca), iar apoi voltmetrul din bricheta se stinge(dar curent ramane pe bricheta pt ca am ver. cu un modulator fm care porneste chiar si cand are 11/12V). Am mai observat ca in timpul acestui comportament, UNEORI, alternatorul mai intra cate putin(creste peste 13.8V pe voltmetru) dar asta a fost o singura data, iar in rest se descarca complet pana se opreste motorul. Nu se aude nici un sunet din cutia de sigurante de sub capota sau din torpedou. Nu se incalzeste nimic la sigurante(nici in torpedou si nici sub capota). Bateria e in fata in partea opusa cutiei de sigurante. Face la fel si pe GPL si pe benzina. Am incercat sa misc portierele sau haionul pt a vedea daca este de aici. Am scos pe rand sigurante la: clima, incalzire spate, casetofon original. Ma gandeam ca azi sa mai scot siguranta de la inst GPL pentru a verifica si aici. Orice sfat e binevenit. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.