Jump to content

adriano2br

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    braila

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318

adriano2br's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. daca ti-a dat ulei pe la capac...si zici ca fasaie ceva pe sub masina, poti sa verifici si valva pcv..nu stiu unde este situata la acest motor, dar sigur trebuie sa aiba asa ceva. Motorul se comporta ca si cand ar avea presiune in carter..din cauza valvei pcv. Din cauza asta iti arunca ulei pe la toate incheieturile. Daca te pricepi tu..sau daca o duci la vreun mecanic..inainte sa iti demonteze juma de motor , sa ii spui sa verifice valva pcv. posibil sa gasesti pe youtube vreun tutorial pentru motorul tau.
  2. Acum am fost sa vad bmw'ul de care ziceam ca e adus din germania. Masina fusese lovita..cat de grav nu stiu, pentru ca usa dreapta fata fusese vopsita sau schimbata..iar aripa era putin infundata. Nu avea airbag aprins.Doar martorii la abs si asc aprinsi. Pe la motor era totul bec..recent spalata si siliconata..cu usoare scurgeri de ulei pe la capacul distributiei. Si asa la prima vedere..parca sa spun ca avea si un relantiu usor neregulat..nu mult, dar se simtea. Nu mi-a convenit..nici nu am incercat sa mai negociez macar. Acum..alte cautari :s Problema e ca am devenit cam exigent..si cred ca ar trebui sa imi micsorez standardele si sa imi intre in cap ca nu exista masina de 15 ani care sa fie perfecta la banii astia. :s
  3. Inca nu am luat masina asta. Astazi sau maine am in plan sa ma duc sa o vad. Chiar nu stiu ce sa fac...sa cumpar una cu numere rosii la 80-90 mil..sa mai dau 50 ca sa o am pe numele meu..deci 130 mil..sau sa cumpar una inscrisa gata la 130 mil? Avantajul e , la cea cu numere rosii , ca e intrata in tara luna asta..si as fi primul proprietar aici...dar cand ma gandesc sa platesc taxa aproape cat masina..asta nu imi place. Cele inscrise deja..am vazut cateva , si coupe si berline...dar care mai de care sa ma pacaleasca. Una fusese volan pe dreapta..alta huruia diferentialul..si el imi zicea ca e de la roata..avea si rulment de schimb pt roata. vreo doua aveau check engine aprins si aribag , alta avea si martor placute , acul de la benzina nu se ridica..si mai toti imi spuneau ca problemele astea le au majoritatea ...dar eu nu vreau o astfel de masina...si toti vroiau 3200-3300 pe ele, dar mi le lasau in 3000. Chiar daca apare o problema..sa apara la mine , nu vreau sa o cumpar stricata gata.. Si ma gandesc acum, poate asta de germania e intr-o stare mai buna. Oricum, o sa ma duc sa o vad ca e aproape de mine, nu am nimic de pierdut cred, daca e totul in regula.
  4. Caut de ceva vreme un e46..dar printre cele inmatriculate , nu am gasit nimic pe langa suma de 3000 de euro care sa imi placa si sa nu aiba prea multe probleme. Acum am gasit un 318 nfl ,sedan de 118cai recent adus in tara din germania , dar am o dilema cu noxele. vad ca majoritatea modelelor au 188-190co2 . Daca bag in calculatorul de taxa mediu acceste emisii, impreuna cu o varsta peste 15 ani , euro 3 , 1895cc ..rezulta taxa de vreo 850 de euro. Acelasi e46 nfl , dar cu motorizare 2.0 diesel de 136 cp...are 153-156 co2. ..si de asemenea, o taxa de vreo 600 de euro. Deci, cum e posibil ca un diesel sa aiba taxa mai mica decat un benzinar cu motor mai mic. ??? De ce la diesel sunt asa de mici noxele, de doar 153 iar la benzinar 188 , tinand cont ca ambele motoare sunt euro 3. Oare la rar imi trec noxele pe carte din sistem sau se testeaza fiecare masina in parte? Daca mi-ar trece 185co2 pe carte ar fi bine..ar scade taxa la 600 de euro..fata de 850 euro , cat as avea cu 188co2. poate sa ma lamureasca cineva care e faza cu noxele?
  5. uite cateva postari de pe un alt forum..se vorbeste tot despre problema ta, poate te ajuta si vezi ceva ce tu nu ai verificat deja:
  6. Doar de la proprietari caut si eu. Tipul asta era proprietar de anul trecut..si a zis ca l-a ajuns 4000 cu tot cu inscriere..ceea ce nu prea cred. Ori s-a tepuit serios...ori vroia sa ma faca pe mine sa ii dau banii pe ea. Mai am una pe care trebuie sa o vad..unic proprietar de 7 ani a zis, dar problema e ca cere vreo 3700..si nu am atat, oricum, asta se vede ca a fost intretinuta.
  7. Oare am sanse sa gasesc un e46 coupe..sau sedan non facelift , model 316i sau 318i in stare buna pe la 3000 de euro ? sa fie inscris daca se poate. Am fost azi sa vad un coupe 318 , 118cp,,dar a fost o dezamagire totala, proprietarul mi l-a laudat , ca totul e perfect..iar la fata locului am fost dezamagit total . Masina nu avea nici o dotare mai speciala..in afara de piele, care era foarte imbatranita..mult mai bine cred ca ar arata o tapiterie textila decat ce am vazut azi , in plus bordul era in mile..ceea ce nu mi-a zis la telefon. Si din ce am vazut , lipseau si niste plastice pe sub bord..si banuiesc ca a avut volan pe dreapta. Motorul avea o scartaiala pe la cureaua de accesorii..plus o huruiala , ca sa nu mai zic de balta de ulei care era pe el. plus un litru de lichid serva pe care il tinea sub capota..probabil pentru completari :|. Cauciucurile tocite si ele...si asta doar asa la o mica inspectie, nici nu am plecat cu ea de pe loc, ca sigur mai gaseam si alte probleme. Oare chiar asa scump se vand e46'le astea? chiar nu conteaza deloc starea lor? vad ca toata lumea le lauda si cere mult pe ele..dar multe nu fac banii..nici macar 2000 de euro nu as da pe o astfel de masina..iar apoi sa mai bag 1-2000 in ea. Oricum, inca nu ma dau batut. o sa mai caut. As lua ceva cu numere rosii, dar ma mai ajunge 1000 de euro si inmatricularea ..si parca nu as da atatia bani la stat. Iar facelift euro4 nu vreau din cauza motoarelor. Vreau non-facelift doar pentru motorul clasic cu 8 valve, ceea ce pe facelift nu exista.
  8. Exista o mica sansa sa fie si de la tachetii hidraulici..poate e vreunul mai obosit si iti face figuri la vreun cilindru, pana se inacalzeste uleiul si se mai subtiaza. Cand o sa vina timpul la schimbul de ulei, sa tii cont daca dispare problema dupa schimb.
  9. ce vascozitate are uleiul si acum cati km l-ai schimbat?
  10. -geamuri electrice fata/spate(inchidere/deschidere din cheie) -climatronic -senzori ploaie -interior piele -servo directie -abs/asr -jante 17 M -toba sport(se aude foarte bine) -magazie 6 cd -oglinda interioara cu senzor antiorbire -oglinzi electrice/rabatabile/incalzite -stopuri spate led -alarma -cotiera piele Masina asta este un coupe din 2000. 3000 de euro ultimul pret, adus in tara in 2015 si o iau direct de la proprietar. poze nu pun, ca inca nu este a mea si nu vreau sa apara ceva probleme cu proprietarul..posibil sa aiba si el cont. De obicei masinile se vand mai scump in braila-galati. Nu vreau nici ceva la 2000 de euro..pentru ca alea nu poti avea nici o pretentie de la ele. in schimb , m-am plimbat cu un e46 in 4 usi..adus in tara prin 2009 cred si radiat fiscal din 2010. L-a luat un prieten cu 2500euro, dar din 2010 , de cand a fost radiat fiscal, nimeni nu l-a mai luat in evidenta, si sigur a trecut prin cateva maini pana a ajuns la el. MAsina are o bataie la cardan, cand o baga in viteze..cred ca este de la flansa, ceva batai pe la rotile fata..in schimb merge. Dar tinand cont de istoricul ei..nu as plati nici 2000 pe o astfel de masina.
  11. Din pacate, e distanta cam mare intre noi, sunt din braila..dar o sa gasesc eu un service. Am gasit 3 bmw'uri, doua coupe , 1.9 de 118cp si unul in 4 usi , 1.9 de 105cp. Acum, trebuie sa imi fac timp intr-o zi sa le vad pe toate si care o sa mi se para mai bun, pe ala il duc la tester..si eventual , il cumpar. Toate 3 au pretul intre 2900-3300 euro.
  12. Peste vreo saptamana asa , vreau sa cumpar si eu un bmw din 2000, coupe 1895cmc , de 118cp. Masina arata bine , are piele, jante aliaj..Doar in poze am vazut-o momentan. Suspiciunea mea a aparut atunci cand tipul mi-a zis sa il anunt cu o zi inainte cand ma duc sa vad masina, pentru ca nu o are in oras, este undeva la tara, in garaj..el avand alta acum. pretul ar fi 3200 euro negociabil, si sper sa o iau cu 3000. Am un prieten care si-a luat masina recent..si la fel , cand a vrut sa vada masina..vanzatorul i-a zis sa se duca in urmatoarea zi ca e plecata sotia cu masina de acasa..iar dupa ce a cumparat-o,peste cateva zile au inceput sa i se aprinda martorii in bord, check engine si altii. El suspecteaza ca vanzatorul a dus-o la tester sa ii stearga erorile inainte sa i-o vanda lui. Si nu vreau sa petesc si eu la fel, sa o curete asta de erori apoi sa mi-o dea mie. Oare daca are erorile sterse de el si eu o bag pe tester , mai apar ceva erori?
  13. N-am prea mari pretentii la putere . Am un fiat bravo de 80 de cai..cu gpl. Deci cand o sa trec pe 118 cai, o sa fie o schimbare , si la consum dar si la putere. ) Nu stau in oras, deci un 9% daca scot consum , mi se pare acceptabil .
  14. Stiu cum e cu taxa. Masina pe care o vreau eu este inscrisa anul trecut si o are platita, iar proprietarul(singurul) e plecat din tara si o vinde. nu vreau valvetronic , pentru ca sunt motoare mai complicate..si cum nu este o masina noua, dupa atatia ani e posibil sa mai pice cate ceva. In schimb, motorul asta de 1.9 de 118 cai , si cel de 105 cai de pe sedan, au cate o singura axa cu came, 8 valve..sunt usor de reparat/intretinut.
  15. Pe M3 apare..care este coupe. Dar adevarul e ca nu poti compara cuplul la m3 cu ce are asta cu motor de 1.9. Oricum, merci de raspunsuri. In maxim 2 saptamani sper sa intru in posesia lui. Mi s-a pus pata pe unul , dar momentan mai am nevoie de cativa bani.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.