Jump to content

amne

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Interests
    BMW, MTB, Driving, Programming

Previous Fields

  • Masina
    2004 325i SMG 6spd sedan

amne's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Salut, Cumpar evacuare stock completa (fara serpi) pentru E36 320i 2.0 (M52B20). Cumpar si pe componente, doar catalizator sau doar finala daca e cazul.
  2. rosu inseamna probleme la presiunea uleiului si informatia vine de la alt senzor decat cel de nivel. galben inseamna probleme la nivelul uleiului. daca se aprinde galben in mers te atentioneaza ca trebuie sa completezi cat mai curand posibil. daca o sa-l ignori si chiar pierzi ulei in curand se va face rosu pentru ca nu mai face presiune. daca se aprinde galben imediat dupa ce opresti motorul te avertizeaza ca uleiul se apropie de minim pe joja. completezi cand crezi de cuviinta, dar risti cazul de mai sus, sa se aprinda in mers. daca se aprinde la putin timp dupa pornirea motorului si se tot stinge si aprinde inseamna ca senzorul e defect. practic valoarea citita e in afara marjelor si ecu a decis ca e defect. la dieseluri nu ma pricep asa ca nu stiu ce e in dreapta motorului cum stai la volan, dar la mine (325i) e VCG(garnitura capac culbutori in limbaj mioritic) care e cunoscuta pentru astfel de simptome. scapa ulei care ajunge pe scutul metalic dintre motor si "serpisorii" de la galeria de evacuare uleiul cand arde ies aburi/fum de sub capota. dar tu ai diesel si nu stiu cum e aranjat motorul tau si in plus ai mai zis ca nivelul la joja e ok. mai bine mergi la mecanic sa investigheze in amanunt. succes si nu uita sa revii si cu rezolvarea cand ii dai de cap ca sa avem aici la arhiva pentru cazuri viitoare. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Daca e din partea de sus poate ai noroc si nu e grav si e ceva ce se poate schimba. Daca ai ceva la bloc atunci esti un pic ghinionist. Dar eu cred ca e o coincidenta intre bagat benzina si problema cu antigelul. In orice caz nu uita sa revii dupa vizita de maine si sa ne zici ce ai aflat.
  4. nu vreau sa fiu impertinent dar zona motorului e cam tot ce e sub capota. vasul de expansiune? vreunul din furtune? curge din bloc? chiulasa? poate a apucat sa detoneze ceva benzina prematur si s-a impuscat ceva pe-acolo?
  5. Efectul se numeste "tramlining" in engleza si poate sa apara din mai multe cauze dar banii mei sunt pe bucsile brat spate (RTAB - Rear Trailing Arm Bushing): http://tinypic.com/a57yh1.jpg http://youtu.be/wZf619hm-bc Din video se poate observa cum la acceleratie rotile isi schimba unghiul. Problema se manifesta cand nici nu accelerezi nici nu franezi si atunci bucsa fiind "moale" sau rupta permite bratului sa se miste dupa drum stanga dreapta in locul ala. Exista niste distantiere care se pot monta acolo care sa nu mai permita acel joc si implicit sa lungeasca durata de viata a bucsei care nu mai trebuie sa suporte chiar atat de mult joc lateral. Cred ca la aceste bucsi se referea si kevinn14 Daca rezolvi problema nu uita sa revii si cu solutia. Succes, ps: cum fac embed la video?
  6. @RobyS - era o solutie pe care n-am vazut-o prezentata. Am zis sa-i oferim omului toate alternativele. La sfarsit am fost un pic sarcastic ("ce poate sa iasa rau") insa poate prea subtil asa ca iti accept comentariul
  7. dar acum ca ai hartia in mana nu e mai simplu sa-i cauti masina in parcare si sa i-o trosnesti tu intr-o noapte. si apoi a doua zi ii spui sa vina la asigurator sa se constate dauna. el are masina lovita, tu la fel. ce poate sa iasa rau )
  8. Poate exista si optiunea "M Aerodynamics packet" (M Aerodynamikpaket), ca la E46, care inseamna doar exteriorul? doar intreb, n-am zis ca asa e.
  9. in oras n-am nimic concludent. momentan se invarte in jur de 14 dar circul rar cu ea in oras si doar la ore aglomerate (9-10 dimineata prin centru si 5-6 seara tot prin centru)
  10. pe computer. resetat de la ikea baneasa si verificat seara la intoarcere tot la ikea baneasa.
  11. sound generator. chiar tare asta ). din pacate abia mi-au venit furtunele originale si urmeaza sa le montez.
  12. da, motorul suna senzational. mai ales in mijlocul plajei de turatie.
  13. @poope: ti-am trimis PM pentru ca nu stiu care e politica despre link-uri externe pe forum, si cum mai mereu intru de la birou nici n-am timpul si rabdarea sa caut prin regulament. Revin cu detalii despre cutie la drum lung. Am fost in weekend pana la Brasov. Dus-intors in aceeasi zi. Cutia s-a comportat excelent. Pe serpentinele de langa Predeal am mers cu ea pe manual si in modul sport. Timpii de schimbare nu cred ca i-as fi putut bate. Si chiar daca as fi eu schimbat mai repede, mi-a placut mai mult senzatia de a fi cu ambele maini pe volan tot timpul in acele de par. La retrogradare sincronizeaza singura turatiile, ceea ce mie nu pot sa spun ca-mi iese tot timpul la manuala, de heel&toe nici nu poate fi vorba la skill-ul meu inexistent. In rest tot drumul pe D, sa schimbe ea. M-a surprins placut ca tine cont de inclinatia drumului si la deal a schimbat tot timpul in treapta de care aveam nevoie. Despre consum: 8.1L/100. La dus: DN1, la limita legii, 119 in afara, 79 in localitati, drum destul de liber, cruise control, tot drumu la dus cu A/C. La intors: DN1 + A3. Pe A3 130 cruise control + o sesiune de top speed, tot drumul fara A/C Mai multe detalii la alte drumuri.
  14. mersi Mircea. Pai am ceva de lucru. N-am observat inca simptome dar nu-mi place mie sa umblu cu o bomba cu ceas, mai ales ca nu stiu cate secunde mai sunt . Asa ca schimb eu totul, resetez ceasul si din momentul ala o sa ma simt mai bine: De schimbat ar fi multe daca stai sa le enumeri: oringuri vanos (beisan systems pe care se pare ca toti de afara ii recomanda), DISA de inlocuit cu totul, separator ulei furtunele vacuum sunt schimbate de vechiul proprietar la Filaret (si multe altele conform facturilor pe care le am acasa), eu doar o sa schimb furtunele de admisie (cele 2 intre debitmetru si corp clapeta accel). apoi curatat ICV( valva control relanti), curatat clapeta. Pierderi ulei inca n-am observat (dar in 1000km nici n-ai ce sa observi). La racire a inceput cand inca era frig sa nu mai bage caldura cum trebuie, am aerisit sistemul, a bagat caldura iar o perioada si apoi iar n-a mai bagat cum trebuie. Asa ca schimb tot fara sa ma mai complic (vas exp, buson, furtune, termostat, pompa apa, etc.). @poope e pe un forum de afara un thread cu toate problemele comune pe e46 325/330 cu partsnumbers la tot ce trebuie schimbat pentru fiecare sistem (racire, admisie, etc.).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.