Jump to content

Caravaggio

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dragasani, VL

Previous Fields

  • Masina
    320D `99

Caravaggio's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat problema. Nu era din pompa . O electrovalva care nu functiona. Am fost la un baiat cu un tester si au dat niste erori de pierdere vacuum la electrovalva. Era plina de ulei si nu mai lucra. S-a curatat tot si s-a mutat mai sus ca sa nu mai curga ulei pe ea. Totul a costat 250 lei cu tester, furtune, spray de curatare.
  2. Du-te la service ca sa ai un raspuns concret. Zgomote spate pot fi cauzate de multe lucruri.
  3. Pompa are 120 mii km. Nu cred ca e de aruncat. O sa o dau jos si o duc la o firma sa o repare. Sunt cu facultatea acum. Daca era sa am timp liber o desfaceam ca mare inginerie nu e si sunt atatea tutoriale pe internet. O sa revin cu un raspuns cand o repar, poate o sa mai aibe si altii problema asta.
  4. Mersi mult de raspuns ! O sa incerc sa dau pompa jos cat mai curand.
  5. Am rezolvat problema de mult timp, am uitat sa postez. Fulie servo originala noua si a disparut problema. Multumesc de ajutor !
  6. Salut. Masina a inceput sa nu mai mearga rotund si scoate mult fum, se accelereaza greu si am lag de la 1800 pana pe la 2700. Masina mergea bine, urmatoarea zi a inceput sa dea un fel de rateuri. Daca accelerez incet se aude cum se ineaca motorul jumate de secunda si scoate fum alb/albastru. Am traseu de inox, dar am pastrat catalizatoarele. Am fost sa fac o diagnoza si nu prea a dat cine stie ce in legatura cu eroarea. Mi-au aparut 4 erori. Una relevanta era "injection regulation opening valve". Am golit rezervorul si am bagat alta motorina, tot la fel face. Turbo lucreaza cum trebuie, MAF/MAP tot la fel, furtunele nu au nimic. A mai intalnit cineva problema asta ? Pompa de injectie are avansul cerut. Daca accelerez tare pe loc nu are nimic, nu se ineaca, dar daca accelerez treptat se ineaca si uneori arunca si fum de motorina nearsa. Astept o parere, nu am putut sa-i dau de cap pana acum. Multumesc. Din injectoare nu e ca motorul merge bine la relanti, nu am vibratii mari.
  7. O sa ma uit la axul rolei intinzatoare cand ajung acasa. Poate s-a indoit surubul sau ceva :-?? cine stie.. Uneori nici nu mai intelegi ce au masinile astea.
  8. Pai chestia e ca alternatorul are vreo 80 mii de km pe masina si pana acum nu am avut vreo problema. Cureaua veche avea tot cam pe acolo ca a fost schimbata odata cu alternatorul. A inceput sa faca asa de cand am pus curea noua. Alternatorul l-am si dat jos si nu pot sa-l mut in vreun fel ca sta prins fix. Fulia de la vilbrochen nu are nimic, nu are niciun joc si nici in mers nu se vede ceva ciudat. Fulia de la alternator e cu o canelura mai in fata. Era bine sa aibe cineva un 320d sa se uite la el si sa imi spuna si mie. M-am uitat la alta masina si parca avea si el fulia tot mai in fata si nu ii toca vreo curea. Nu stiu ce sa zic.. acum ca e in 4 caneluri nu mai are nimic, doar ca scartaie 1 minute la pornire si e enervant. Pana sa schimb cureaua nu scartaia nimic. Eu am pus si intinzator hidraulic nou. Sa intinda oare prea tare si sa fie vreo fulie mai ascutita pe margine ? Ca imi taie O SINGURA canelura, cea de pe exterior chiar pe santul ala.
  9. Toate se invart usor. Le-am verificat de nu stiu cate ori. Alternatorul are doi ani, cumparat nou. 60 de mii nu am avut probleme cu curelele. De cand am pus curea noua s-a rupt la vreo 2-3 km si dupa a inceput sa taie cate o canelura. Momentan am cureaua cu 4 caneluri si nu a mai taiat din ea. O rupe doar pe cea exterioara. Cu o curea Gates imi scartaia mereu intre rola de ghidaj si fulia de la alternator. Rola de ghidaj se invarte cam jumatate de tura, mai putin ca cea intinzatoare, dar nu cred ca are ceva. Rolele sunt noi si cu cele vechi tot la fel facea cureaua. La mine e fulia de la alternator putin mai iesita decat celelalte care sunt aliniate perfect. Cred ca asa a fost mereu :-?? Daca mai aveti vreo sugestie va ascult, pun si poze daca e nevoie.
  10. Salut. Am schimbat acum ceva timp curelele de transmisie care nu pareau foarte uzate cu unele Contitech. Dupa aproape 3 km s-a rupt in mers. A doua zi am pus alte curele care scartaiau dimineata la pornire 1-2 minute. Am schimbat rola intinzatoare si de ghidaj si intinzatorul(hidraulic), tot scartaia. Dupa aproape 600km s-a taiat o canelura pe exterior la curea si am pus una noua Contitech. Dupa 1000 km iar s-a rupt o canelura. Am verificat toate fuliile si niciuna nu este crapata, nu are joc sau alte chestii. A mai intalnit cineva asa ceva ? Am fost si pe la cativa mecanici si au verificat si ei fulii si ce mai era si nu au stiut sa spuna nimic. Am toate rolele si fuliile aliniate, doar ca cea de la alternator e putin mai in afara si asa cred ca a fost mereu.Cureaua de la alternator scartaia in zona fuliei alternator si rola ghidaj. Ma gandeam sa fie fulia de la vilbrochen, dar nu are niciun joc.
  11. Verifica furtunele de vacuum. Ai verificat si senzorul MAF ? Daca zici ca nu iti trece consumul de 11-22. A mea cand facea asa avea un furtun de aer spart, nu cred ca e cazul si la tine ca auzeai fasait.
  12. Am eu style 136. Daca te mai intereseaza imi raspunzi aici sau dai un pm.
  13. Ok. O sa ma gandesc, n-as da 1600 daca n-are tot cablajul ca o sa ma coste si montajul si o sa am bataie de cap si cu firele alea. La fetele de usi mi-ar conveni un schimb, depinde de care sunt.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.