Jump to content

MarekHE

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Interests
    knowledge ... even one that no money can buy :)

Previous Fields

  • Masina
    BMW 118 d , E87 , 2005

MarekHE's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Da din pacate nu cred ca spalat si teava de negreala veche ca sa pot sa-mi dau seama Deocamdata merge de 200 km fara sa-mi mai dea mesaj de eroare filtru . Sper din tot sufletul sa-l tina .
  2. Nu e problema de 25 de Ron , totul este ca aceasta solutie sa fie "recomandata" de BMW . da cam la fel vad si eu lucrurile , in caz ca procedura de curatare nu va reusi , as opta spre schimbarea filtrului cu unul original. Omul a gatat curatarea ieri , si azi am dat o tura pe auto-strada. NU s-a mai aprins martorul, dar cam numai intr-o luna pot sa-mi dau seama de reusita cu adevarat .
  3. Multumesc oameni buni , am deja un mic ghid al acestei probleme , mai mult decat ma asteptam in momentul in care m-am abonat . Va doresc tuturor weekend placut !
  4. M-a pus omul s-o turez scoasa din viteza , mai sus de 4000 nu s-a putut duce , deci fara sarcina . Si am observat asta si in sarcina mai sus de 3000 nu mai merea .Deci e colmatat rau . Eu o sa vad luni ce si cum , si daca iese treaba asta o sa va pot recomanda omul care-mi face ... Vedem
  5. Multumesc Dan , nestiind aceasta informatie azi am dus masina in alta parte pentru aceasta incercare de curatare. Daca iese totul bine , o sa dau recomandari despre tipul care mi se ocupa acum de problema , cui o sa-mi ceara . Daca nu pentru probleme DPF de acum inainte, o sa reorientez conform sugestilor tale . Da asa e , am inteles ca ITP-ul de la RAR , poate sa-mi faca probleme cu noxele .
  6. Zaza merci mult , mai mult decat folositoare informatile tale. Da 180 de K si sunt constient de asta . Idea e sa s-o rezolv cu filtrul curent daca pot (curatare). Daca nu, asta e, il schimb si gata . Eu o am de trei saptamani si prima saptamana am mers mai subturat pana m-am obisnuit . Si ciudat ca problema a aparut la un drum intins , in care chiar i-am dat in gura .
  7. Da am expus mai sus de ce nu pot sa fac asta , RAR-ul Din pacate nu pot sa ajung in Harghita in asa de scurt timp . Daca o sa merg pe aceasta solutie , o sa incerc aici in Sibiu .
  8. Situatie : mi s-a aprins martorul de "particle filter failure" saptamana trecuta. Problema este ca fitrul de particule ar trebui rezolvat , pentru ca saptamana viitoare ar trebui sa ma duc la RAR , masina nefiind inca inscrisa, deci solutii gen "dezactivare electronica si scoatere fizica de pe masina" nu imi sunt de folos . Am fost la BMW serivice Sibiu . Baietii de acolo au incercat o regenerare folosind computerul care nu a mers. Optiuni pe care eu le-am aflat in aceasta perioada si care mi-au ramas dupa regenerarea nereusita de la BMW : 1. Inlocuirea filtrului cu unul neoriginal BMW la un pret mai accesibil (aprox 3000 RON) decat unul original BMW . Providerul acestui filtru ar fi Bucur-tuning aici in Sibiu . 2. Inlocuirea filtrului cu unul original BMW la un pret mai la preturi total necomvenabile . Am gasit cu 6400 RON si cei de la BMW mi-au propus ceva pe la 9000 RON. 3. Am gasit si o solutie experimentala tot aici in Sibiu care face curatare chimica , si din cate am aflat cu rezultate bune. Accept si imi doresc sfaturi despre cele 3 solutii gasite de mine sau si alte sugestii daca ele mai exista Multumesc , si o zi buna .
  9. Nu sunt sigur ca am postat in sectiunea care trebuie , "Probleme tehnice si rezolvari Seria 1". Dece o sa repostez acolo.
  10. Am RAR -ul si apoi taxa de mediu , deci nu pot sa fac asta , daca era inscrisa iti dai seama c-o faceam . Mai cu indoieli dar o faceam.
  11. Situatie : mi s-a aprins martorul de "particle filter failure" saptamana trecuta. Problema este ca fitrul de particule ar trebui rezolvat , pentru ca saptamana viitoare ar trebui sa ma duc la RAR , masina nefiind inca inscrisa, deci solutii gen "dezactivare electronica si scoatere fizica de pe masina" nu imi sunt de folos . Am fost la BMW serivice Sibiu . Baietii de acolo au incercat o regenerare folosind computerul care nu a mers. Optiuni pe care eu le-am aflat in aceasta perioada si care mi-au ramas dupa regenerarea nereusita de la BMW : 1. Inlocuirea filtrului cu unul neoriginal BMW la un pret mai accesibil (aprox 3000 RON) decat unul original BMW . Providerul acestui filtru ar fi Bucur-tuning aici in Sibiu . 2. Inlocuirea filtrului cu unul original BMW la un pret mai la preturi total necomvenabile . Am gasit cu 6400 RON si cei de la BMW mi-au propus ceva pe la 9000 RON. 3. Am gasit si o solutie experimentala tot aici in Sibiu care face curatare chimica , si din cate am aflat cu rezultate bune. Accept si imi doresc sfaturi despre cele 3 solutii gasite de mine sau si alte sugestii daca ele mai exista Multumesc , si o zi buna .
  12. Salut. As vrea si eu sa ajung la Liviu pe Moldoveanu si ar cam trebui urgent sa o fac. Ma poate cineva ajuta cu o adresa , informatie , pe privat desigur . Multumesc si o zi buna. Eugen
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.