Salut ! Pentru a nu deschide un nou subiect o sa postez aici. Am un Bmw E46 2.2 benzina M54 din 2001, sedan, si dupa ce se incalzeste motorul imi licare becul de la ulei rosu la relanti(cum apas acceleratia se stinge). Am schimbat senzorul de presiune(nu original, Fae daca nu ma insel), am schimbat ulei si filtru, ulei castrol 5w-40 si filtru Mann, degeaba, am fost la service, cand uleiul are 90 de grade presiunea este 0.50 bar,iar la 2500 de ture este 3.5 bar, am dat baia jos si mi s.a recomandat sa.i schimb cuzineti de la biela,degeaba, am incercat si cu o alta pompa de ulei SH, si cu asta face exact la fel, am mai schimbat oringurile de la tija filtrului de ulei(cele 2 verzi) nici un rezultat. Motorul si la rece si la cald se aude la fel(nu bate), Acum 3 saptamani i.am facut si segmentare ( pentru ca erea necesar) segmenti noi, _chiulasa_ rectificata + garnitura noua, asa cum erea de asteptat nici asta n.a avut niciun efect, aici precizez ca cei de la service s.au uitat insistent la palier, la cuzineti si la arbore, mi.au spus ca pe acolo nu se pierde presiune, axa cu came este ok. Astazi dupa ce oprisem masina cam de 8 ore, am desfacut capacul la filtrul de ulei si acolo n.aveam ulei aproape deloc(erea gol), se poate sa se piarda presiune din cauza carcasei filtrului de ulei, aceasta am inteles ca are 2 supape, imi puteti spune ce rol au acestea ? si ce sa fac in continuare ?