Jump to content

cipi1307

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

cipi1307's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Maieu cu gaurele si lant gros :)) Ca "baietii" :lol:)) Am avut probleme mari cu pornirea ieri dimineata, in cea mai rece zi dintre toate, erau -21,5 grade, nu a pornit deloc, am dat la automat pana am ramas fara baterie. Cauza: Motorina slaba (tin minte ca am pus de la OMV sprint diesel, nu alpin). Dupa ce am reusit sa o pornesc pe la pranz ca s-a mai incalzit, am pus motorina alpin diesel (aditivata), si nu am mai avut probleme azi dimineata, a pornit la a doua cheie. Ce-i drept, era si mai cald daca pot sa spun asa, -12grade. La fel cu e46 meu !! Cu motorina lor de marmelada de la OMV nu mi-a pornit ieri la -23 la Sighisoara , dupa care am alimentat cu 4 litri de benzina .Sa vedem ce o mai fi , poate imi crapa pompa. :)
  2. e46,116cp din 2004 ,160.000 diesel la Sighisoara -24 la ora 8 dimineata,mot Rompetrol nu am reusit sub nici un chip sa pornesc.Imi iese si de motor un fum alb de parafina si ,cum au spuso si altii, un miros intepator .Am incercat si cu un pic de pedala , ca anii trecuti mai mergea si asa, dar acum pauza...duminica la -17 de abia am pornit cu alta baterie mai incarcata.Oricum maine o bag inauntru , undeva sa o pot porni si la service cu ea sa schimb filtru si un check la bujii.Intrebare pt cei cu 318d ... Si ale voastre pornesc asa greu iarna?Apropo ,am auzit ca astea cu Euro 4 pornesc mai greu iarna ca le alimenteaza calculatoru numai pe un piston sa nu scoata fum la pornire...
  3. salutare! am facut cu ea ( e46 toring din 2004 , diesel ) 50.000 in 2 ani acum are 160.000.Fata de alte masini nu pot sa spun ca e mai proasta sau mult mai fiabila .Am schimbat la ea , in afara de chestiile obisnuite ( frane , directie ,ulei , filtre ) , pompa combustibil f.scumpa , fulie vibrochen aia mare f.scumpa .In plus am mai schimbat si discul de ambreiaj pt ca tremura f tare la plecare in a 1a.Deci, zic eu ca am bagat prea multi bani in ea in 2 ani. Despre performante pot sa spun ca sunt multumit , circul cu ea zilnic si sunt f. multumit de consum ( paradoxal pt un BMW !!).
  4. astia de la orice service daca nu iti merge bine masina primul lucru iti schimba debitmetrul ,am patito la alta masina , iti iau 6 milioane si apoi zic ca merg pe fir mai departe sa vada de ce nu iti merge masina .La masina aia era un Bosch si senzoru nu se putea da jos.
  5. schimbat la e46 , la 150.000 km , platit cam mult 1100 ron , am vazut ca majoritatea au schimbat-o mai ieftin .
  6. si mie mi sa intamplat la fel la e 46 , imi sarea cureaua aia mica de la clima .Cand am desfacut fulia aia mare de la vibrochen ( aia cauciucata ) era praf si am aschimbato. O carutza de bani.
  7. Treba sa o dau jos si io... Deja am schimbat o data discu ca trepida rau si chiar nu mai puteam pleca de pe loc... Faina chestie!
  8. si a mea face la fel, si dupa un drum in Bucuresti mor ( noroc ca nu stau acolo ) dar masina face numa la cald si in conditii de oras si numai in prima treapta .Facea asa de cand am luato din Germania de acum un an si ceva si de atunci am facut 35.000 km.Noroc , repet , ca stau intr-un oras mic si nu sunt nevoit sa ambreiez-debreiez des ca faceam ceva sa remediez .Din ce am citit pe aici ar fi o boala de a lor.Anu asta vreau sa scap si io de ea ca deja am schimbat o pompa de motorina ( cea de dedesupt ) si ma costat bani multi.Trec pe benzina sau pe alta marca...
  9. e adevarat ca sunt diferite motoarele ( dpdv al constructie , performante ) dar am observat la al meu ( de 116 cai , 318d ) ca e un pic mai lenes la pornire , dar mai liniar si foarte bun la viteze mari ( incepe sa sa infiga de la 120 km in sus ) comparativ cu un passat cu care am fost ( cu motor de 140 de cai) .Ma rog trebuie luate in calcul masele , tipul tractiunii , cauciucurile ( starea lor ) si nu in ultimul rand motorina .Am avut nenumarate patanii cu un Citroen Berlingo 19 hdi la care mia-u schimbat multe chestii din cauza combustibilului si cu care am ramas de 2 ori in drum fara sa mai porneasca.Oricum BMW e fialbil am facut intr-un an 30.000 km si am schimbat , in afara de consumabila , numai o curea mica de clima.Eu sunt foarte multumit de ea ,in afara faptului ca am jante de aliaj . Apropos: voi ati patit sa se desurubeje suruburile de la roti? Nu stiam ca trebuie verificate f .des , de fapt aveam su un abtibild in germana pe oglinda dar l-am neglijat , ce fraier sunt!!!
  10. salutare! Dupa cum vad toti cu E46 , 318D 2004 avem probleme cu trepidatul la plecare .Eu o am de un an am facut 30.000 cu ea trepida inca de cand am luato( la cald face ) si mi-am tot propus sa o repar.Astia de la noi ( avem numai SEat ) mi-au zis ca nu se baga ca nu stiu ce are , ca n-au mai auzit de asa ceva , in fine lene cat China ca nu era patronu' acolo , si asa merg de un an.Ce e rau daca fac un drum de Cluj sau Bucuresti e un calvar in orasele mari plecarea de pe loc cand e cald motorul.Dupa parearea mea e un viciu BMW , cred ca e foarte greu de aliniat si centrat atatea chestii de la motor la transmisie .Oricum la service BMW nu merg ca cu 3000 RON lasati acolo imi iau un Samy si ma dau cu el de ma sparg.Cred ca o sa intreb la vreun service BMW din Germania cand ajung prin septembrie acolo.
  11. da am reusit :twoup: . dar am observat ceva. am reusit sa fac o cheie si am incercat si cu a 2-a cheie ,am facuto si pe cea de a 2-a , dar nu merg ambele cheii sa deschida si inchida masina. merge doar una. daca o faci si pe a 2-a se strica prina cheie sau daca faci prima cheie se strica ceea de a 2-a cheie 1. baga cheia in pozitia 1 si revino inapoi in max 5 sec 2. scoate cheia din contact 3. tine apasat butonul lock (2). 4. apasa de 3 ori pe unlock (1) in max 10sec (butonul lock il ti apasat) toate acestea trebuie sa le faci din interioru masini si sa nu ai usile blocate. eu nu am reusit sa fac deoarece blocam usile . asta pt ca ai ajuns la limita maxima de chei care se pot subscrie mers la diagnoza si sterse MERCI MULT CA SI MIE MI-A FOLOSIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!111
  12. e46 116 cai , touring 2004 , apai bai baieti ios la pitici fata de astia cu seria 5 si 7.. :blink:
  13. salut! eu le am pe amandoua si pe aiai din plastic , dar nu merg ca si telecomnada , crezi ca tipu ala poa sa le repare sa nu mai dau 250 euro pe una noua ? Merci ps am 318 d touring din 2004
  14. cipi1307

    318d

    SAlut Mi-AM LUAT SI EU UN 318D DIN 2004 NOV , DIN GERMANIA de la AUTOHUS , E TOURING , 110.000 KM , MOTORU MI SE PARE UN PIC MIC PT. BMW PARCA E UN PIC LENESA LA DEMARAJ , PROBABIL PANA INTRA TURBINA , SAU MI SE PARE , LA VOI CUM E? PS: MOTORU ARE 1995 SI 116 CAI , E O PROBLEMA DACA IA-M PUS FULL SINTETIC 0W30? IN REST E SUPER OK MASINA FARA MULTE OPTIONALE SALUTARI
  15. cipi1307/e46/touring/115 cai/alb/2004
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.