Jump to content

MuraruLucian

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw

MuraruLucian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Toti incepatorii isi iau direct bmw , tractiunea e clar pe spate , ei nefiind obisnuiti cu asa ceva la scoala de soferi , masinile alearga bine sunt rigide + lipsa de experienta duce la astfel de intamplari nedorite. Sper sa nu inceapa astia sa puna asigurarile mai mari la Bmw , orice e posibil in tara asta de cacat. si asa sunt asigurari de iti sare capul la sub 25 ani , noroc ca mai avem parinti sa le inscriem pe ei. dar presimt eu ca o sa bage astia o lege sa nu mai putem face nici treaba asta. orice e posibil in Romanica. suntem luati de fraieri si nimeni nu riposteaza. avem preturi la motorina si benzina ca un UE dar salariile de 10 ori mai mici
  2. Deci la prima vedere pare a fi turbina.. in nici un caz chiuluasa. Ori turbina ori uleiul nu se potriveste motorului tau. incearca sa schimbi uleiul.. sunt mai multe tipuri pentru bmw.. mai gros.. mai subtire.. nu fiecare motor are aceleasi gusturi. Fumul albastru e de la ulei iar cel negru e de la combustibil
  3. Motorul nu trebuie sa mearga cu mai mult ulei decat e nivelul Max , cel mai bine e sa-l tii intre Min si Max cu motorul rece dimineata cu apa in ulei e problema mare , trage pe dreapta pana o duci urgent la Service
  4. sa stii ca si la mine se aude un troncanit foarte putin cand merg pe drum drept fara denivelari.. nu stiu de la ce o fi ! deci.. bag viteza si o scot pe liber (se aude un troncanit stanga fata desi nu sunt denivelari pe strada) stie careva cauza? Bmw 320d an 2004 luna 10 , 110 kw 150cai
  5. Deci , dupa sute si sute de intrebari si bani cheltuiti aiurea s-a dovedit a fi filtru epurator. M-am lamurit si cu chestia asta 290 lei filtru epurator (era si la 190 lei) + manopera 30 lei = problema rezolvata. In concluzie: Fum alb = 1. Filtru epurator si 2. Injectoarele picura (trebuiesc curatate sau schimbate) Multumesc inca odata ruslanrus raman dator cu o lada de bere daca e sa ne intalnim in 2015 cu totii
  6. Baga pe tester , te costa 30 lei , apoi verifica furtune, apoi curata turbina... vezi ce rezultate ai
  7. Pe geamurile din spate + luneta poti sa bagi si 100% nu are nimeni treaba cu tine , cat despre cele din fata e o problema , acolo trebuie sa fie o transparenta in jur de 80% din cate stiu eu. In unele orase au aparat de masurat luminozitatea. in caz ca va prinde politia si va cere certificatul pentru ca aveti folie , NU DATI CERTIFICATUL PANA NU FACETI UN X pe geam si va apucati sa rupeti folia pe loc. intr-un minut ai rezolvat treaba dupa care ii dai certificatul. ( aveti grija sa nu vina cu aparat foto sa faca poza la geam ). asta e valabil doar pentru geamurile din fata
  8. Sincer sa fiu mi se pare ca ai bagat cam multi bani in ea , macar s-a meritat ?
  9. Arata bine , sa o porti sanatos , mai pune niste poze si mai da-ne niste date despre ea O sa vin si eu cu niste poze cu al meu
  10. saptamana asta vreau sa-l inscriu , am avut RAR-ul , am trecut foarte bine (am avut noroc ca nu a scos fum deloc) precizez ca de vreo 2-3 zile nu mai scoate fum deloc , sa vad cum scap cu inscrisul si o sa schimb si filtrul de care mi-ai zis , dupa o sa vin cu un post sa vedem daca era din cauza lui. Iti multumesc de idee.
  11. chiar sunt curios daca se merita toata munca + banii sa faci o treaba din asta
  12. Buna ziua , am si eu o problema de rezolvat. Am citit pe aici si sunt probleme asemanatoare dar usor diferite. Am un bmw 320d Facelift 2004 luna a 10 a achizitionat de putin timp (2 luni). Am avut numere de Germania vreo 3 saptamani dupa a fost lasat 2 saptamani fara sa fie pornit deloc(am facut programare la RAR si m-a programat tarziu asa ca nu avea rost sa scot numere degeaba) Acum o saptamana cand am scos numere am avut neplacerea sa scoata un fum alb destul de gros pentru cateva minute , precizez ca scoate fum doar la TURATIE , fie in mers sau stationat. Fumul alb Exagerat de mult se mentine o perioada scurta de timp pana ajung la aproximativ 100 kmh si o turez putin , dupa nu mai are nici o problema , merge masina perfect zici ca e noua. Vazand chestia asta am schimbat Ulei+Filtru ulei , Filtru aer , Filtru motorina , Filtru polen si pot sa spun ca imi scoate la fel de mult. Am bagat-o pe tester si mi-a iesit totul perfect in afara de Bujii care a zis ca e posibil sa am probleme cu ele la iarna la pornire. Mentionez ca masina trage perfect , nu este turbina , nu consuma ulei , nu consuma antigel. Totul este ok ! Daca vre-un coleg a mai patit ceva asemanator rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat. Parerea mea este ca un injector este cam "Obosit" si pana isi da drumul la turatie imi scoate fumul ala. Cer scuze daca am postat gresit sau daca s-a mai repetat treaba asta. Va multumesc! O zi buna si fara incidente. (Bine v-am gasit)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.