Jump to content

tm85eki

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

tm85eki's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. stiu dar crede-ma in romania ramane si o problema cu sablatul in sine.pur si simplu nu gasesti firme sa iti faca pe cale legala (nu vor, cu toate ca ii spui ca riscul til asumi tu asupra rezultatului). eu l-am cunoscut pe tipul a cui este firma si a zis ca ei mai fac din cand in cand masini. pt. romania credema este super in regula cum a iesit.nu am avut alte posibilitati avand in vedere ca caroseria era deja destul de ruginita. nu e ideal dar e aproape de ideal.incerc sa ma straduiesc. :blink: PS:si cu gheata uscata (am vazut un reportaj), iese ca o piesa noua masina imediat dupa sablare a fost grunduita altfel toata chestia asta era degeaba (poza nu e exact starea actuala) si nu sta afara
  2. Sablarea aceasta s-a facut cu alice. E destul de dur sa sablezi cu alice.Cel putin, cel care este in cabina trebuie sa aiba foarte mare grija deoarece tabla pe 02 nu e chiar groasa.Idea era urmatoarea i-am spus sa sableze cu atentie iar cu toate ca a dat de la ca 40-50 de cm si doar cu ceata (adica nu direct, cam ca la vopsire) s-au facut valuri. E dureros sa vezi cum trebuie sa inlocuiesti 75% din tabla de pe masina, dar asta este.O data inceputa chestia asta trebuie finalizata avand o gramada de piese deja comandate. In poza nu se vede dar exista parti unde chitul de acum vreo 20 de ani nici prin sablare nu s-a dat jos(o insistare ar fi fost si mai rea).Cu toata grija a iesit destul de valurita.Este o solutie sablatul dar trebuie stiut ca dupa aceea costa o gramada de bani sa inlocuiesti ce e stricat.dar macar stii sigur ca nu iti mai apare asa de curand rugina(depinde si de tratamentul tablei dupa sablare).pana in momentul de fata am 2000 de euro doar in piese de caroserie bagati, dar raportat la pretul de achizitie a masinii este inca ok. Din pacate dupa sablare sa ivit cuvantul rentabil sau nu.Dar pasiunea e prea mare. :blink: PS: Inca mai astept posesorii de 02 sa posteze nu se poate sa fiu chiar singurul.Aici ma gandesc si sa ne ajutam cu piese informatii etc Deci please post something!!!!
  3. Rugamintea mea este un apel la toti posesorii de 02-uri din Romania, care au masina in lucru s-au o au gata restaurata,originala etc. Ar fi interesant sa vedem cati posesori exista in Romania. pt a ne impartasii pasiunea. Cel mai ideal va rog sa atasati si o poza In poza vedeti masina mea dupa sablare :blink:
  4. Domnule Filip B., cel mai usor mod de a incerca injectoarele, este atunci cand sunt montate pe masina.Noi v-am schimbat injectoarele, fiindca scapau prea multa motorina pe retur(de aceea pornea masina doar impinsa)=>la pornire prea putina presiune in rampa. min 250 bar. masina avea la acel moment in jur de 50 de bar presiune in rampa!!injectoarele electronic sunt ok, mecanic nu. In ce priveste filtru gaze carter si filtru aer sunt consumabile. In ceea ce priveste injectoarele vechi, le-ati luat cu dumneavoastra. Interesul e sa schibam piesele stricate,sa va oferim garantie pe lucrare si piese si sa ne vedem cat mai rar. :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.