Jump to content

ACA

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320 i

ACA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Hello. In urma cu cateva saptamani am inceput o discutie despre o problema iar acuma am rezolvat-o. Simptome: - la viteze mici aveam intreruperi in acceleratie fara nici o avertizare - la viteze mari incepea sa palbaie avertizarea de derapare si nu puteam sa mai depasesc 80 km/h, daca insistam sa merg asa dupa ceva km se aprindea avertizarea ABS, presiune roata si DSC iar masina mergea normal dar fara aceste sisteme - masina mergea OK daca dezactivam DSC-ul insa - am incercat sa curat prin gaura senzorului ABS inelul cu spray de contact si am avut o mica imbunatatire apoi am incercat cu WD40 si masina mergea cu zdruncinaturi 20m apoi dadea eroare ABS, DSC si "pana". - senzorii ABS aveau urme de frecare de la dintii inelului ABS Rezolvare: Dupa schimbarea unui senzor(dupa 1KM si asta avea urme de frecare) am decis sa schimb abele inele ABS Operatia a durat 2 ore intr-un service iar inelele au costat 200 lei cu tot cu transport din Anglia. Inelele originale aveu diametrul marit din cauza ruginei dintre inele si planetara iar rugina dintre dinti ii dadea senzorului citiri eronate. Problema a fost rezolvata dupa schimbare.
  2. Salut. Deschid acest topic pentru a ajuta si alti posesori de BMW sa diagnosticheze o problema destul de ciudata care apare la masinile trecute de prima tinerete. Problema suna in felul urmator: - intreruperi scurte ale acceleratiei, la viteze mici si accelerare constanta, fara nici un martor care sa se aprinda in bord - la viteza mai mare (>70 km/h) marorul de derapare incepe sa palpaie intermitent iar masina nu mai accelereaza - daca imi continui drumul cu martorul de derapare palpaind la un moment dat se aprinde DSC, ABS, "pana" si "atentie" apoi masina merge normal(evident fara sistemele, mentionate mai devreme, active - foarte rar se aprinde doar martorul de "pana" - fenomenul se intampla din ce in ce mai des pana va incepe sa taie acceleratia inca din viteza intai - masina va putea fi condusa doar cu DSC-ul oprit - pe diagnoza nu apare nici o eroare, in cel mai bun caz apare o eroare pe o roata spate Investigatii: - diagnoza - inlocuirea rotilor de iarna cu cele de vara(aveam dimensiunile anvelopelor diferite fata/spate) - inspectarea tuturor senzorilor si a conexiunilor lor - inspactarea inelului ABS (prin gaura senzorului deci e destul de dificil) Concluzie: Dupa ce am constatat ca senzorii spate au urme de frecare pe ei, am inspectat inelele ABS. Acestea aveau rugina intre dinti si mizerie pe dinti. Cu un spray de contact(doar atata am avut la dispozitie) si o surubelnita am curatat o parte din rugina si din mizerie. Curatarea am facut-o prin gaura senzorului(o pozitie dificila). Inainte de curatare nu puteam sa circul cu DSC-ul activat iar in momentul de fata masina nu mai are problema semnalata (de cateva zile pe drumuri mai scurte de 5 km in oras). La drum lung problema a aparut din nou dupa 5km. Urmatorul lucru va fi sa curat mai bine rugina si mizeria din zona inelului ABS cu un spray WD40 iar daca problema nu va disparea complet va trebui sa apelez la un mecanic care va da planetarele jos si va inlocui inelele ABS cu altele noi(am gasit pe un site in Anglia)
  3. Ceau. Un pret te rog pentru piesele de mai jos Separator ulei - 11617503520 Furtun - 11157503523 Furtun - 11157533346 E90 - WBAVA71090PR93898 Multumesc
  4. O sa mai imi bag mainile pe sub scaun dar nu prea vad nimic iar pe schema de pe Realoem nu se poate distinge ce-i pe acolo. Ma gandesc ca poate e un fir ce traverseaza din dreapta in stanga si nu face contact sau se intrerupe cand ma asez. Cand a inceput sa faca figuri am batut de cateva ori cu palma sezutul si de atunci nu se mai aprinde butonul de memorie. Celelalte functioneaza.
  5. Daca ar fi defect ar trebui sa nu-mi simta prezenta. Eu cred ca daca imi simte prezenta inseamna ca functioneaza.
  6. Ai incercat tu si nu freaca in aripa? As vrea sa iau un set fara anvelope si nu prea m-ar incanta ideea sa pun anvelopele pe jante si sa constat ca-mi freaca in aripa
  7. Salut. Astazi am constatat ca scaunul soferului (electric sport) nu mai functioneaza daca stau pe el. Daca ma ridic functioneaza normal. Cand ma asez parca ar avea o setare prin care se opresc toate functiile. A mai intalnit cineva asa ceva?
  8. ET 34 uite aici http://www.bmwstylewheels.com/bmw/154 Ceau. Si-a pus careva, pe E90, jante de 7x16 ET20(seria 5) in loc de ET34 cum e recomandat? Se potrivesc?
  9. Incearca sa decuplezi DTC-ul si vezi daca merge normal. Daca merge inseamna ca e un senzor ABS defect.
  10. Sa-ti schimbi si setul de protectie amortizor (~70 lei ambele amortizoare). Pare simplu din tutorial. Si eu trebuie sa le schimb insa nu am spatiu unde sa o fac si nici scule asa ca o sa apelez la un service. Amortizoare am ales Bilstein si kittul de protectie Sachs.
  11. Sigur e de la diferential? Mie imi face ca un OZN de la anvelopele de iarna.
  12. In competitii 1kg in plus la roata face diferenta intre locul 1 si locul 2 dar pe strada e insignifiant. Un avantaj real ar fi renuntarea la RFT pentru a spori confortul, durata de viata a suspensiei si scaderea consumului datorita reducerii rezistentei la rulare. Greutatea jantei are o influenta prea mica pentru a fi luata in seama.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.