Jump to content

Dany111

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hintariu.ro
  • Yahoo
    dany111_vulturul@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Radauti (Suceava)

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D FL

Dany111's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Eu tot un 320d fl de 150cp am si chiar sunt curios sa vad daca a reusit sa faca cineva asa ceva. Pe diagnoza imi apare ca pot sa introduc coduri din 6 si 7 caractere iar cand le codez imi apare ca codarea sa efectuat cu succes. Dar dupa ce ma intorc inapoi sa citesc codurile tot niste coduri vechi imi apar memorate ca si cum ar fi niste coduri generice. Nici unul nu este de la injectoarele vechi. De exemplu la cilindrul 4 imi apare AAAAAAA iar la primul 8A8A8A8, chestia este ca sunt memorate coduri cu 7 caractere si astea care vreau eu sa le codez tot 7 au si nu mai stiu ce sa ma fac cu ele. Nu m-ar deranja ca nu sunt codate dar consuma mult de tot si are o trepidatie deranjanta la relantiu plus ca scot si fum negru. Sunt deja la al doilea set de injectoare acum, de data asta le-am luat noi crezand ca nu am noroc la injectoare si ca nu sunt bune alea second. Primul set de injectoare au fost euro 3 cumparate second si tot nu am reusit sa le codez. Cand am cumparat masina avea doua injectoare euro 3 si doua euro 4 care tot nu erau codate. Alta chestie interesanta este ca nu pot sa le citecs valorile in timp real cu diagnoza, cand intru pe ele imi arata timp de doua secunde valorile la injectorul 2 si 3 dupa care trec toate pe 00.00 orice ai face nu le citeste cu nici un tip de diagnoza. Nu am absolut nici o eroare pe masina totul este perfect functional. Am fost la un service care se ocupa cu remapari si au zis ca totul este de fabrica nu sa umblat la ea sa zici ca are softul la ecu ceva gresit.
  2. Gabriel nu vreau sa fiu rĂŁu dar te rog sa mai citești o data ce am scris. Se pare ca nu ai ĂŽnțeles ce am scris. Nu stiu care ulei nu iese la socoteala și care iese. Citește cu atenție. In legĂŁtura cu cutia... nimic nu prea se mai merita investiția... mai bine zis nu mai vreau sa o repar pentru ca va fi ĂŽnlocuitĂŁ cu un seria 7 din 2006 3.0 diesel. Ce pĂŁrere aveți o sa aibĂŁ aceiași problema?
  3. Da exact stau in uk scuzați ca nu am specificat. Și masina e un BMW 525d din 2002. Eu merg la un specialist nu ca nu vreau dar toți vor sa ĂŽmi schimbe cutia și nu accepta sa ĂŽmi schimbe una Sh... noua zic ei. Și una recondiționatĂŁ e 2000 de lire. Puțin cam mult zic ca e pentru masina asta și plus manopera o sa ma rupĂŁ. Și da am luat 20 de litri de ulei pentru ca aici e 9.40 lire litrul. Am luat doua bidoane de 10. In cutie ĂŽncap 9.2 litri dacĂŁ nu greșesc dar nu se poate scoate decât 5.5 litri din cutie fĂŁcând operația de mai multe ori pentru ca uleiul din cutie de sus sa se schimbe.
  4. Buna colegi. Vin si eu cu problema mea in speranta de a gasi macar cateva sfaturi ca nu stiu de ce sa ma mai leg. Totul a inceput de la eroarea Trans FailSafe Prog care mi-a dat-o din ce in ce mai des. aproximativ de vreo 7 ori in doua luni de zile dupa care am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu are nimic si mi-a scos din cutie aproximativ 1 litru de ulei sub pretextul ca era prea mult. A facut test la masina si parea totul in regula, dupa ce am plecat de acolo nu am facut nici macar 2 mile ca a aparut din nou. Intre timp am descoperit ca in manual merge fara probleme doar ca urcase consumul ceva mai mult. dupa o saptamana de mers in manual mode cu ea a inceput sa dea un sut in treapta a treia cand schimba, doar a treia celelalte functionand perfect. Am mai umblat asa cu sutul asta inca vreo doua saptamani timp in care tot treceam pe la diferiti mecanici uni zicand ca trebuie schimbata cutia, alti ca e de la ulei, alti ca nu are nimic si tot asa. Intro zi m-am decis sa schimb uleiul, am luat 20 de litri si l-am schimbat de mai multe ori am scos cantitatea de 5.5 litri de mai multe ori pana sa schimbat cat mai mult din el... am fost atent si am folosit uleiul corespunzator care este recomandat pentru aceasta cutie. Dupa schimbul de ulei sa mai atenuat putin sutul din treapta treia. Cineva mi-ar fi zis o data ca este bobina de nu stiu unde... selectoare sau ceva de genul asta. Intre timp circuland cu masina asa cutia sa adaptat sau agravat problema si functiona si in automat si in sport si in manual fara eroare doar ca sutul tot era acolo si devine din ce in ce mai urat. Acum in seara asta am resetat valorile adaptive la cele din fabrica de la cutie si schimba foarte frumos pana ajunge sa bage a treia... cum da sa schimbe a treia apare eroarea Trans FailSafe Prog din nou pe automat si sport. In manual mode merge si schimba foarte perfect doar ca refuza sa intre in treapta treia... sare peste ea din a doua in a patra direct foarte frumos si fara nici un sut. Imi puteti da ceva idei ce se poate face? a mai trecut cineva prin asa ceva? Am diagnoza la dispozitie si scule tot ce trebuie numai ca cutia automata nu stiu cu ce se mananca. E prima mea masina cu cutie automata. Nu am scoala de mecanic dar am invatat si sunt pasionat de acest domeniu. Am ambitia sa repar aceasta cutie. In ziua de azi la mecanici totul se schimba din cate vad nimic nu se mai repara. Pe diagnoza imi apare treapta a treia cu functionare defectoasa. posibil sa scape presiune o valva sau ceva de genul asta? La sfatul unor mecanici mai in varsta prima data am luat in considerare problemele de electronica cum ar fi... senzorul de la abs si de la tractiune, calculatorul cutiei, potentiometru de la pedala de acceleratie ceia ce par a fi in regula. Toate cele bune!
  5. Stiu XXL dar eu fiind o specie in dezvoltare continua de programator web stiu foarte bine cat de enervante pot fi cererile de acest gen. Foarte multe forumuri penalizeaza acest gen de cerere pentru asistenta sau orice alta informatie pentru ca vor sa mentina o oarecare ordine pentru a fi mai usor de gasit mesajele pe viitor in acest fel nefiind nevoie de a intreba acelasi lucru de mai multe ori. Daca pe aici lucrurile decurg in acest mod ma voi adapta de acum cand voi avea nevoie de ajutor. :hyper:
  6. Aveti dreptate... am cam exagerat, ma luat valul si imi cer scuze. Eram destul de necajit ca imi papa batrana doamna BMW bateriile... @MAS da am stat aproximativ 14 ore... poate chiar mai mult numai pe langa masina ca imi era o ciuda de nu mai puteam cand am vazut ca am scos toate sigurantele de pe masina si mufele si ea tot consuma din baterie. Hai ca acum mi-a trecut si va zic si rezolvarea... La mine era din cauza la bateria aia mica pe care o are alarma in ea sa sune in caz ca ii tai cablurile sau mai stiu eu ce incerci sa faci. Alarma primeste mereu curent chiar daca scoti siguranta, asta fiind o protectie pentru masina. Daca scoti siguranta nu se va mai deschide automat si nu se va mai arma alarma, dar daca incerci sa tai cablul alarmei sau doar scoti mufa de sub capota de la trompeta ea va suna. Ei bine la mine a sunat cand am scos mufa... dar un sunet foarte ragusit si cu intreruperi. Cand am vazut ca face asa am desfacuto si avea bateria aia din interior ruginita de nu se mai vedea. Rugina o scurtcircuita si asa consuma din baterie. Sper sa va fie de folos si voua aceste informatii. La mine de acum incepe distractia... demontat, degresat, revopsit, retapitat si multe altele. Daca ma mai vreti printre voi si nu imi purtati pica o sa va mai tin la curent la cum decurg lucrurile... Bineinteles nu in acest topic o sa fac altul in sesctiunea potrivita.
  7. Mersi de valul asta de idei si informatii baieti... problema sa rezolvata... pentru informatia voasta am reusit sa ajung la un consum de 0.04 iar uneori coboara si pana la 0.03... Cum? Tocitiva si voi creieri ca mine...! si veti descopreri! Pentru ce se face un forum daca nu primesti nici un raspuns... Rerclama!? Doresc ca contul meu sa fie sters de pe acest forum cat mai curand!
  8. Stiu ca am gresit sectiunea unde sa sa postez... mi-am dat sema dupe ce am postat cu toate ca am citit rerulamentul tot am gresit si imi cer mii de scuze si rog pe cineva sa mute topicul. Daupa 14 ore de stat afara langa masina si nemancat eram destul de zapacit. In afara de asta... jumatate din problema am rezovato astazi... cauza fiind niste fire puse la un loc in jur de vreo 20 erau care erau invelite in banda izolatoare fara pic de aer... practic erau ulei si apa acolo inauntru. Am curatat tot fir cu fir si le-am prins cu soricei acum in mod sa aibe aer si sa nu mai se umezeasca, dar cu toate astea am o valoare de 0,08 cu alarma conectata si o valoare de 0,07 fara alarma... caia ce mi se pare inca destul de mare. Aceste valori le da abia dupa 20 da minute de stat cu multimetrul pe borna - si pe cablul de la masina. Dupa cele 20 de minute de asteptat se aude un releu cum face "clac" si de la valoarea de 0.17 - 0.18 scade la cele mentionate mai sus... Stiu ca normal ar trebui sa am sub 0.05 si nu mai stiu ce altceva sa mai controlez pentru a descoperi ce consumator mai suge din baterie... Alte ideii?
  9. In primul rand... salutare la toata lumea. Problema mea este cu consumatori pe un 525 tds din 1996 cu clima manuala, are doar AC. Astazi dupa ce am pierdut toata ziua pe langa masina sa imi dau seama ce consuma bateria am decis sa apelez la voi dragi fani BMW in speranta sa gasesc un raspuns, poate sa mai lovit cineva de acceiasi problema. Am scos absolut toate sigurantele de pe masina si mufele de la alarma si tot ce avea o mufa... La masuratori cu multimetrul pus pe 10A imi da o valoare de 0.17 ceia ce mi se pare destul de mare consumul. Am incercat si varianta sa stau in masina sa vad ce se intampla cu motorul oprit... Zis si facut, dupa 20 de minute exacte se sting beculetele de la controlul geamurilor, iar dupa alte 5 minute se asteptare se opreste si ventilatorul ala micut de la butoanele de la clima facand un mic "clac" sub bancheta un releu. Bun se poate zice ca masina intra in modul de adormire, in acel moment nu mai raspunde la nici o comanda... se aprinde doar ceasul de deasupra la clima cand apas pe buton. Eu am asteptat mai bine de 40 de minute in masina sa vad daca altceva nu se mai intampla... ma gandeam ca se "trezeste" din nou, dar nu sa intamplat... ceia ce ma face sa cred ca nu sunt probleme din acest punct de vedere. Surubaind mai mult mi-am venit un dubiu la contralina aia de sub bancheta ca nu da comanda la un alt releu sa se inchida sau altceva. Sub bancheta sint doua cutii negre de dimeniuni mai mari... una are releuri si alta este controler. Am controlat manual toate releurile daca se inchid si deschid la care am constatat ca sunt perfect functionale. Singura problema la care ma gandesc este acel controler, cel din poza de mai jos marcat cu un cerc rosu. http://i.imgur.com/IOGQJMp.jpg Am cumparat o baterie noua de 100 de amperi BOSCH ce a descarcato in 2 saptamai absolut complet. Imi arata 6 volti pe borne. Dupa care am cumparat inca una de data asta o chinezarie de 88 amperi si a descarcato si pe asta in o saptamana si ceva... Daca are cineva alte idei va rog sa va exprimati. Voi pune in practica ideile voastre.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.