Jump to content

radu_vasile59

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Cluj Napoca / Baia Mare

radu_vasile59's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Desi inca nu am un BMW, ma uit si eu dupa diverse motorizari. Nu prea zice nimeni nimic de 2.0 benzina 184 cp. Sunt asa de putine? Sau asa de proaste ca trebuie sa te feresti de ele?
  2. In Casco al meu se specifica in clar (tot contractul este cu litere mici, ca iti trebuie lupa la el) ca daca o dauna depaseste in valoare dublu primei pe anul in curs, se va achita integral toata prima, daca asigurarea se plateste in rate. Am fost si eu surprins initial, dar asa este clar stipulat in contract. Asta este, nu e nimic ilegal/ilogic. Citeste polita cu atentie si cu lupa, ar trebui sa scrie asta.
  3. Adica? Ce inseamna gravitate, in ce consta standardul ei si de ce ar fi imposibil de surmontat faptul ca nu ai bani, spate sau gravitate? M-ai pus pe ganduri. Sa ma explic: Sa zicem ca cineva produce un accident mortal, de ex: loveste pe trecerea de pietoni o persoana, care decedeaza. Autorul nu este beat, nu fuge de la locul faptei, dor nu a vazut persoana pe care a lovit-o, a fost neantent si atat, sa zicem. Asta ar fi gravitatea _standard_ . Daca insa personajul vinovat este beat sau fuge de la locul faptei sau ambele, atunci are circumstante agravante. Daca individul este un tinerel ca cel din topic, atunci _clanul_ va aranja ca sa nu fie acolo trecerea de pietoni, si daca este posibil sa-l scoata vinovat pe mort. Daca este un om obisuit, in functie de ce plan cincinal are politia/procuratura, desi ar putea scapa cu cei 2-3 ani cu suspendare, ar putea face 2-5 ani de inchisoare, sau de ce nu pedeapsa maxima pentru categoria de fapta. Nu mai punem la socoteala daca mortul ar avea pile, ca atunci se complica situatia. Noi ar trebui sa intelegem ca Evul Mediu in Romania/Europa (ca si acolo este la fel, dar la un nivel mai mare, adica la preturi mai piperate) nu a trecut: exista o clasa nobiliara (la noi compusa din parveniti majoritatea) care este _deasupra legii_. Ei nu fac caz de asta, si nobilii adevarati nu ajung in presa nici la cele mai mari catastrofe produse. Ei _evita_ vulgul (noi, marea majoritate). Deci si legislatia rutiera e cumva relativa in cazul lor. Se fac inscenari care dau bine la public si atat, ei nu se pedepsesc intre ei.
  4. Problema nu este a politiei daca fuge sau nu de la locul faptei. Ideea era ca in caz de circumstante agravante, daca ai spate scapi usor. Daca nu ai bani/spate si ceva de gravitate - sa zicem standard - devine imposibil de surmontat. Ca tot am pomenit de treceri de pietoni, daca esti cu spate lat, trecerea de pietoni se muta noaptea cu 10-20 m, in asa fel incat nu a mai fost trecere. Si mai sunt si alte exemple. In Satu Mare, anumiti indivizi deja sunt celebri in a insulta public politia, asa incat respectivii sunt evitati de politisti intentionat. S-a ajuns in anumite cazuri ca respectivii se duc ei direct la politist sa ii faca ceva, ca apoi sa aiba cu ce il sicana, si se oftica daca politistii nu se umilesc sau dispar pur si simplu. Si in orice orasel de mai putin de 150.000 loc. se gasesc cateva specimene, fiii cuiva sus de fiecare data, care se cred semizei. Se vad la tv cand deja au mai punctat un record personal de nebunie. Stiti cu totii ca asa este, ca adevaratii interlopi nu pica in plasa unui simplu politist, indiferent de infractiune. De astia ziceam de banii care conteaza, nu de unu rupt in c00r care isi vinde casa sa nu stea la puscarie. Aia sunt rarisimi pe langa cei care se scot uzual din puscarie. Masinile mai scumpe se opresc numai daca au _necunoscuti_ la volan, ca poate iese o ciupeala, ca nah, sa nu se mai complice eventualul bashtan din alta regiune cu un mizilic local. Doar atat. Cand zic masina scumpa ma refer la 7er (E65, daca se poate facelift), E70, S class. Nu intra aici nici seria 3 sau 5, nici C, E class. Anumite masini sunt percepute ca _scumpe_, mai pentru alesi, asa ... :twoup:
  5. Mituitul politiei este o moda la noi. Daca nu o faci sau nu o tentezi macar, esti etichetat ca pampalau. Pe toate forumurile esti consiliat sa ai la tine _iertaciuni_ cand te opreste in trafic politia. Rar zice careva ca isi asuma raspunderea greselii comise. Ce sa mai zicem de fapte. Despre cele doua cazuri vorbeam la modul general, in care ambii comit greseli similare, gen accident mortal + fuga de la locul faptei, pentru care cel care este doar smardoi si nu are _bani_ (masina de 1000 - 2000 E) sigur sta la racoare. Nu se va putea face nimic pentru el, ca are pret prea mare, sau s-ar strica _piata_ daca ar pune politia botul. Astea se fac la nivel mai inalt, trebuie sa fii_de-al nostru_ ca sa se accepte masinatiile alea. Cei care le practica stiu asta si de aia beizadelele isi permit sa scuipe pe politistul din intersectie, sa il umileasca public, pentru ca il are deja la mana, si nu prin bani. Banii is ultimul subterfugiu la care apeleaza _greii_. Stiti cu totii asta. :twoup:
  6. De la un parinte cu adevarat _cu bani_ nu primesc ei nici un ban, doar amenintari/santaje sau avantaje cat cuprinde. Deci se face treaba moca. Este o vorba care zice ca cine nu are altceva sa ofere, atunci trebuie sa aiba bani.
  7. Sa zicem ca 2 smardoi - unu cu masina de 1000-2000 E si unu cu una de 50 - 100.000 E fac accident in care omoara pe cineva nevinovat, pe trecerea de pietoni. Care-i diferenta dintre ei? Ala cu masina de 1000-2000 E va sta sigur in puscarie, celalalt NU, la fel de sigur. Ca tata il scoate, ca de aia ii parinte, nu? De aia se detesta copiii de bani gata, nu pentru masina lor, ci pentru faptele lui tata, el fiind un demn urmas, in mentalitate si fapte. Am citit tot topicul si s-au separat copiii si parintii (actuali si potentiali) de bani gata singuri. Respect: @Rhaziel = picioarele pe pamant si mintea prezenta acasa, integral. Numa bine.
  8. Sa nu fie catalizatorul sau filtrul de particule (daca ai pe masina), s-ar putea sa trebuiasca curatenie.
  9. In caz de dauna totala pe RCA se da 75% din suma asigurata pe contract + epava. Asta este stipulat in contractul de RCA, deci cititi-l inainte de a sari pe ei. Nu exista tot felul de smecherii, gen ca masina era supraevaluata & shit. Daca era supraevaluata, atunci tot la valoarea supraevaluata trebuie platita dauna (adica valoarea sigurata inscrisa in contract). Nu puneti botul la asa tampenii. Dati in judecata atat firma de asigurari cat si agentul constatator, pentru abuz in serviciu contra daunelor persoanei. Asta ii face atenti sa nu speculeze necunoasterea amananuntelor interne ale asigurarilor. 90% din cazuri tine.
  10. N-am idee unde sa postez. Dar ce ziceti de F10 break? Mai tare ca asta nu a avut BMW de mult. Arata mult mai bine ca berlina, care nici ea nu arata rau.
  11. Nu recomand diesel la SH (desi actual am diesel, dar de nou). Este prea riscanta intretinerea la el, mai ales ca a avut deja mai multi proprietari (majoritatea au avut deja 2-3 macar) care au mers care cum a apucat cu ea. Mai bine 318i, ca iesi mai ieftin per global. Diferenta de consum o sa fie undeva la 2 l/100 km, mai ales ca tu vrei extraurban mai mult. Off topic: un diesel condus de profesionisti tine mult mai mult ca un benzinar, dar cati amatori (soferi) conduc profesionist?
  12. Depinde cati km faci. Daca mergi o data pe luna Buc-BN/CJ, atunci nu merita (numai daca faci naveta cel putin saptamanal). Mai bine iei un 316i/318i la aceiasi bani, ca sigur vei avea mai putine probleme si gasesti mai usor piese (masini mai multe in RO). Daca poti, cauta modele de 1997, ultimul an de fabricatie, ca au motoare asemanatoare cu E46, eventuale hibe rezolvate. Buba cu diesel second este proprietarul dinainte, daca a mers prost cu ea e jale, daca nu , atunci noroc. Nu te uita la km in banii aia, 90% sigur nu-s reali, uita-te cum au fost facuti (tester, revizii, o inspectie tehnica serioasa). Sa-ti ramana obligatoriu bani de reparat cate ceva, ca de buna sigur nu o da nimeni. Mai probabil nu are bani sa o tina, de aia o da, si o arde la rupere pe final inainte de _maritish_ . Spor la cautat.
  13. Bine, eu vreau sa mai votez o data. Am votat cu E60, dar acuma vreau cu noul X1. Cel mai indefinit BMW pana acum. Nu e nici X3, nici serie 1. Si scump bine pentru incertitudinea lui.
  14. Port intotdeauna si ii silesc pe cei din masina sa poarte si ei, indiferent daca stau in fata sau in spate. De pus centura, o pun inainte de a porni motorul/baga cheia in contact. Simt ca ceva e in neregula daca nu o port. Numai la manevre in parcare renunt la ea. In cele mai multe situatii, daca esti si pregatit de impact, centura face diferenta de a scapa cu spaima sau a fi decedat/desfigurat in spital.
  15. Votat E23. Esenta BMW. http://www.usautoparts.net/bmw/pics/7er/bmwag3.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.