Jump to content

pisicaE36

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

pisicaE36's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Tocmai am vandut pisica, si vreau sa-mi cumpar un E46 din '99-2000 (mai nou nu-mi permit), 316 sau 318, rosu, negru sau alb, maxim 9000 e, AC sau clima, preferabil cu jante, semnale si stopuri albe Astept oferte.............
  2. Interceptor, am vazut masina la galerie, dar as vrea sa o vad si "live", si poate sa-mi dai ceva sfaturi, informatii despre "procedura de vopsire".Am un E36 grena, din "91, care s-a cam matuit si are vopseaua sarita in unele locuri. As vrea sa o fac rosie, de aia mi-ar prinde bine sa vad cum a iesit masina ta.
  3. Cine stie cele mai mici preturi(la magazinele din Bucuresti) pt urmatoarele piese noi, pt. E 36 din 1991: 1.curea distributie + role 1,2,3 2.pivot superior bascula 3.bucsa bascula 4.flansa cardan 5.garnitaura capac tacheti 6.bieleta antiruliu stanga fata 7.bujii Bosh 8.amortizor capota(nu neaparat nou) 9.semering+bucsa schimbator 3 Multumesc
  4. pompa benzina E 36 - 3.500.000 lei, unul din cele 3 magazine de la lizeanu
  5. In primul rand evita anul ' 95. Te sfatuiesc sa-ti cumperi una fabricata inainte sau dupa '95, pentru ca motoarele din '95 au unele probleme,in sensul ca nu rezista la viteze si turatii foarte mari.Eu am avut asemenea probleme cu un 320 din '95: la 190 km/ora a inceput sa tremure. Mecanicii de la Bavaria Filaret s-au uitat la motor si au spus ca nu au ce sa-i faca si ca s-ar putea sa-si revina, daca motorul nu e foarte "obosit" si daca merg incet. Mi-au spus foarte clar ca E36 fabricat in 95 nu merita cumparat sau il iei si ii faci motorul. Intr-adevar masina si-a revenit intr-o saptamana, dar dupa 2 luni, la 150 km/ora s-a auzit o bubuitura, si s-a oprit.In spate mult fum. Nu a mai pornit si a trebuit sa o aduc acasa pe platforma. I-am facut motorul iar acum am inteles ca merge bine (am dat-o).Dar toata "distractia" a costat 2000 euro.Daca schimbi vitezele la maxim 3000 de ture sunt sanse sa nu pateasca nimic, dar mi se pare totusi riscant............ Alte probleme la e36 cu motor m40 ar fi cu tachetii. In general motoarele M40 au aceasta problema, mai ales pentru faptul ca tachetii sunt hidraulici, se regleaza singuri, deci nu poti umbla la ei sa-i repari, trebuie neaparat sa-i schimbi. Asa ca asculta motorul cu atentie: sa nu tacane.Cel mai bine auzi bataia tachetilor cand masina sta la relanti.Eu am un 318 din '91 si nu am avut probleme decat cu tachetii si pompa de benzina pe care am schimbat-o (huruia foarte tare - masina s-a oprit in mijlocul drumului si nu a mai pornit). Oricum problema cu pompa de benzina nu cred ca reprezinta o caracteristica a E36; se poate intampla la orice model. Un 318 consuma cam 8% in oras si aproximativ un litru de ulei la 1000 km, daca o forjezi (daca mergi "finut"- mai putin). Deci "musai" este sa te uiti, de fapt sa asculti, tachetii. Sper ca informatiile de mai sus sa te ajute....BAFTA........
  6. vreau E46!!!!! am avut ursulet, acu am pisica si ambele au avut probleme la tacheti, de a trebuit sa-i schimb.Si ursuletul avea tot M40...cica asta-i problema acestor motoare. Ce motor e pus pe E46? Care e "boala" lui???
  7. pisicaE36

    M3 E30

    da, EDA, insa nu stiu sigur daca e M sau doar un simplu ursulet. Despre ROA, stiu ca este al unuia dintre directorii de Bav. Filaret, care bineanteles mai are si alte masini-mai noi- dar, cica e pasionat de caroseria ursului
  8. pisicaE36

    M3 E30

    Mai e unul misto EDA- rosu cu nr. de Bucuresti...il stie cineva?
  9. E36/318i/1992/visina putreda alexandru 83-intrebare:319i apare pe cartea masinii sau e 318 cu motor mai maricel? cat ai dat pe ea?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.