In primul rand evita anul ' 95. Te sfatuiesc sa-ti cumperi una fabricata inainte sau dupa '95, pentru ca motoarele din '95 au unele probleme,in sensul ca nu rezista la viteze si turatii foarte mari.Eu am avut asemenea probleme cu un 320 din '95: la 190 km/ora a inceput sa tremure. Mecanicii de la Bavaria Filaret s-au uitat la motor si au spus ca nu au ce sa-i faca si ca s-ar putea sa-si revina, daca motorul nu e foarte "obosit" si daca merg incet. Mi-au spus foarte clar ca E36 fabricat in 95 nu merita cumparat sau il iei si ii faci motorul. Intr-adevar masina si-a revenit intr-o saptamana, dar dupa 2 luni, la 150 km/ora s-a auzit o bubuitura, si s-a oprit.In spate mult fum. Nu a mai pornit si a trebuit sa o aduc acasa pe platforma. I-am facut motorul iar acum am inteles ca merge bine (am dat-o).Dar toata "distractia" a costat 2000 euro.Daca schimbi vitezele la maxim 3000 de ture sunt sanse sa nu pateasca nimic, dar mi se pare totusi riscant............ Alte probleme la e36 cu motor m40 ar fi cu tachetii. In general motoarele M40 au aceasta problema, mai ales pentru faptul ca tachetii sunt hidraulici, se regleaza singuri, deci nu poti umbla la ei sa-i repari, trebuie neaparat sa-i schimbi. Asa ca asculta motorul cu atentie: sa nu tacane.Cel mai bine auzi bataia tachetilor cand masina sta la relanti.Eu am un 318 din '91 si nu am avut probleme decat cu tachetii si pompa de benzina pe care am schimbat-o (huruia foarte tare - masina s-a oprit in mijlocul drumului si nu a mai pornit). Oricum problema cu pompa de benzina nu cred ca reprezinta o caracteristica a E36; se poate intampla la orice model. Un 318 consuma cam 8% in oras si aproximativ un litru de ulei la 1000 km, daca o forjezi (daca mergi "finut"- mai putin). Deci "musai" este sa te uiti, de fapt sa asculti, tachetii. Sper ca informatiile de mai sus sa te ajute....BAFTA........