Jump to content

borhy

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

borhy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am vorbit azi cu mesterul care a desfacut turbina si a zis in felul urmator...paletele de la evacuare sunt deformate. mi-a zis ca trenbuie reconditionata turbina sau schimbata.
  2. actuatorul a fost schimbat si a fost calibrat pe turbina cu testerul. acum masina e in service pentru curatat turbina. din ce am citit pe forum-uri anglia zicea un tip la un moment dat ca ar fi o problema cu softu la modelul asta si ca ar trebui facut un update la dde, din cauza asta am inceput sa postez pe forum-uri sa vad daca gasesc o solutie care a incercat-o cineva deja. Multumesc!
  3. nu. are momente cand intra in LIMP MODE si nu mai trage dupa cateva minute isi revine si trage normal ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, iar pe tester apar erorile respective. aici am erorile si in paranteza ce am gasit pe google: DDE* -> 4212/24 - Glow plug cylinder 1 4222/24 - Glow plug cylinder 2 4232/24 - Glow plug cylinder 3 4191/02 - Air charge pressure controller (4191 Boost Pressure Actuator – Short Circuit to B-) 4521/32 - Air charge control (4521 Boost Pressure Actuator – Regulation Pressure too High) 48A3/08 - Data (ASC1) CAN Communication with ASC Shadow-memory: 48B3/08 - Data (ASC2) CAN Communication with ASC
  4. 4191/02 - Air charge pressure controller 4521/32 - Air charge control am erorile astea pe BMW e46 320D 150 Cp. daca a mai avut cineva problema asta si a reusit sa o rezolve as fi recunoscator daca m-ar ajuta. Multumesc!
  5. # ERRORS IN UNITS --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Unit BMWTNR HW SW-FSW ERRORS / SHADOW-MEMORY --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DDE* -> 7.794.624 10 172.2.0 6 errors / 1 error EWS -> 6.905.667 03 08 no errors ABS* -> 6.765.452 01 0.0.112 no errors LEW -> 6.760.232 04 04 no errors A/C -> 4.126.707 36 18 1 error SRS -> 6.933.238 10 33 no errors / 1 error IKE -> 6.940.882 30 36 1 error LCM -> 6.936.822 25 36 no errors / no errors ZKE -> 6.944.842 20 41 1 error / no errors MFL -> 0.000.000 01 11 no data PDC -> 6.921.415 02 17 no errors AIC -> 6.923.954 40 32 no errors RAD -> 6.932.430 61 54 no errors SZM -> 6.925.501 02 04 no errors / no errors SHD -> 6.928.756 B4 19 no errors # ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DDE* -> 4212/24 - Glow plug cylinder 1 4222/24 - Glow plug cylinder 2 4232/24 - Glow plug cylinder 3 4191/02 - Air charge pressure controller 4521/32 - Air charge control 48A3/08 - Data (ASC1) Shadow-memory: 48B3/08 - Data (ASC2) A/C -> 20/02 - AUC heating SRS -> Shadow-memory: 70/20 - Seat occupancy detector, break of seat mat IKE -> BF/78 - Internal fault, EEPROM checksum 1 (BMW-section), coding incorrect/incomplete ZKE -> 07/21 - Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit # SCAN END --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- mi-a zis la service ca la ralanti presiunea e buna, la turatie maxima nu imi aduc aiminte. in principiu ca actuatorul nu functioneaza corect.
  6. pai cred ca acolo e problema acuma nu stiu daca pot cumva sa repar actuatorul ala ca din cate am aflat pana acuma nu se gaseste de cumparat doar actuator numai la pachet cu turbina.
  7. salut. am intampinat o problema la BMW'ul meu (e46 320D 150CP euro4) si as fi recunoscator daca cineva de aici care a patit la fel si a rezolvat problema, ma poate ajuta si pe mine. se intampla cateodata sa se blocheze si sa nu mai traga (un fel de LIMP MODE), chiar daca eu apas pedala de accelerare pana la podea se blocheaza la o turatie si la un consum de aproximativ 10-11 l/100km si nu mai trece peste. daca iau piciorul de pe acceleratie scade turajul si consumul iar dupa ce apas din nou pana la capat pedala de acceleratie se blocheaza din nou la aceleasi valori pana cand isi da drumul dintr-o data. am incercat sa schimb viteza turajul a crescut dar acul de consum tot nu a trecut de 10-11 l/100km. daca i-au contactul si il pun masina isi revine. postez un link cu o filmare ca sa fie mai explicita situatia aici: Multumesc! Baietii de la service nu m-au putut ajuta...pe tester aveam eroare la bujii si la ASC/DSC si au spus ca nu isi pot da seama de la ce poate fi problema.
  8. salut. am intampinat o problema la BMW'ul meu (e46 320D 150CP euro4) si as fi recunoscator daca cineva de aici care a patit la fel si a rezolvat problema, ma poate ajuta si pe mine. se intampla cateodata sa se blocheze si sa nu mai traga (un fel de LIMP MODE), chiar daca eu apas pedala de accelerare pana la podea se blocheaza la o turatie si la un consum de aproximativ 10-11 l/100km si nu mai trece peste. daca iau piciorul de pe acceleratie scade turajul si consumul iar dupa ce apas din nou pana la capat pedala de acceleratie se blocheaza din nou la aceleasi valori pana cand isi da drumul dintr-o data. am incercat sa schimb viteza turajul a crescut dar acul de consum tot nu a trecut de 10-11 l/100km. daca i-au contactul si il pun masina isi revine. postez un link cu o filmare ca sa fie mai explicita situatia aici: Multumesc! Baietii de la service nu m-au putut ajuta...pe tester aveam eroare la bujii si la ASC/DSC si au spus ca nu isi pot da seama de la ce poate fi problema.
  9. salut. am intampinat o problema la BMW'ul meu (e46 320D 150CP euro4) si as fi recunoscator daca cineva de aici care a patit la fel si a rezolvat problema, ma poate ajuta si pe mine. se intampla cateodata sa se blocheze si sa nu mai traga (un fel de LIMP MODE), chiar daca eu apas pedala de accelerare pana la podea se blocheaza la o turatie si la un consum de aproximativ 10-11 l/100km si nu mai trece peste. daca iau piciorul de pe acceleratie scade turajul si consumul iar dupa ce apas din nou pana la capat pedala de acceleratie se blocheaza din nou la aceleasi valori pana cand isi da drumul dintr-o data. am incercat sa schimb viteza turajul a crescut dar acul de consum tot nu a trecut de 10-11 l/100km. daca i-au contactul si il pun masina isi revine. postez un link cu o filmare ca sa fie mai explicita situatia aici: . Multumesc! Baietii de la service nu m-au putut ajuta...pe tester aveam eroare la bujii si la ASC/DSC si au spus ca nu isi pot da seama de la ce poate fi problema.
  10. o sa merg. multumesc de raspunsuri. o zi buna si o sa va anunt ce raspuns primesc.
  11. alte probleme nu am la ea... intra in viteza, nu vajaie, nu troncane, trage doar atat am observat cand e oprit motorul si apas ambreiajul face un clinchet si dupa ce il las se aude la fel un clinchet.
  12. buna. am si eu o intrebare... nu sunt specialist dar as dori niste pareri de la cineva cu experienta. am schimbat volanta si kitul de ambreiaj de pe e46-le meu si am observat un clinchet cand apas ambreiajul iar cand il las se aude din nou. mentionez ca motorul e oprit si schimbatorul la neutru. am incercat cu motorul oprit si cu schimbatorul in I II III etc si la fel se aude. ar fi vreo problema sau se aude doar pana si aseaza piesele in angrenaj?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.