Jump to content

marYusSiri

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 316 i

marYusSiri's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Problema rezolvata!! Imi bubuia cate ceva la instalatia de apa pentru ca nu imi pornea electroventilatorul. L-am schimbat si odata cu el si termostatul si radiatorul pentru ca imi erau bubuite. Pentru cei care intampina aceasta problema sa stiti ca le puteti schimba singuri foarte usor daca aveti scule, uitandu-va pe youtube la tutoriale.
  2. Va salut! Detin un bmw model 316i E46 an 1999 la care de curand am foarte mari probleme cu instalatia de racire astfel: Undeva prin bucuresti mergand cu treapta 1 maxim a doua, mi-a explodat un furtun undeva in spatele motorului inspre volan, golindu-mi astfel instalatia de racire. Cumva am reusit sa tai furtunul de unde a crapat si sa-l prind la loc cu colierul de teava. Dupa ce am bagat din nou apa si incercam sa aerisesc instalatia, un mecanic trecea din intamplare pe langa mine si s-a oprit sa-mi ofere o mana de ajutor. Dupa o aspectare generala si mai multe incercari de a aerisi instalatia a constatat ca am presiunea in instalatie prea mare si ca e posibil sa fie de la termostat care s-ar putea sa fie blocat pe inchis. ( cand apasa pe furtunul de apa care duce din vasul de expansiune in motor, se auzea un ticait in termostat). Observand acestea, impreuna cu mecanicul altruist am decis sa dam jos termostatul si sa scot mecanismul din interior. Dupa aceasta operatiune am umplut din nou instalatia de racire cu apa si am pornit motorul. Fara a mai aerisi de aceasta data am plecat cu masina de pe loc( pur si simplu am uitat). Nu am mers 3 km, si s-a aprins martorul rosu ca si cum ar fierbe apa in motor. Instantaneu mi-am dat seama ca am uitat sa aerisesc ultima oara, am oprit motorul si am desfacut putin busonul de la vasul de expansiune. Dupa ce s-a racit ( noroc ca am reusit sa ajung pana intr-o parcare a unui carrefour) am cumparat 2 bidoane de 5 l de apa si am refacut operatiunea de aerisire. Am plecat de pe loc cu masina si nu mi-a mai facut probleme. Am facut un drum de 450 de km din bucuresti pana in botosani fara probleme. ( mentionez ca ceasurile din bord nu mai functioneaza corespunzator tot din cauza mea - le-am schimbat si am pus de anglia dar am luat hartia cu afisaj de pe cele vechi, operatiune care implica demontarea si montarea acelor indicatoare- de atunci indicatorul la apa si la benzina cateodata indica si cateodata nu. Precizez ca nu stiu daca e din cauza ca le-am schimbat eu atunci sau chiar am o problema cu senzorii). Revenind la problema cu instalatia de racire, astazi dupa un drum de 2 km pana la supermarket, dupa 1 secunda de la scoaterea cheii din contact- boom- explozie din nou, langa vasul de expansiune pe rama radiatorului. Daca pot sa spun asa, sunt norocos pentru ca sunt acasa si nu a trebuit sa platesc cine stie ce platforma. Ce am aflat pana acum, din discutiile cu unii mecanici care nu au timp de mine acum si cu unii prieteni care se ma pricep cat de cat la mecanica, sunt urmatoarele: garnitura de _chiulasa_ arsa sau radiator infundat. Lucruri de mentionat despre masina: In urma cu 2 ani am schimbat aproape tot ce tine de instlatia de racire la masina pana sa-si dea seama mecanicul ca defapt este din cauza garniturii de _chiulasa_. Dupa ce am rezolvat oarecum problema, am schmbat motorul, fara anexe, din cauza unui ticait care cica se auzea de la arborele cotit. Mereu imi pierdea apa, dupa circa 200 km trebuia sa completez aproximativ 500 de ml, am schimbat busonul de la vasul de expansiune pt. ca am observat ca era ud acolo mereu, dar tot pierdea 2-300 ml la 200 km. Am observat ca rola de la aerul conditionat dupa oprirea motorului se mai invarte din inertie vreo 30 de secunde ( se invarte doar centrul fara a angrena si cureaua de transmisie)...nu stiu daca poate creea asta presiune in instalatie, dar poate aflu de la cineva de aici. Ce urmeaza sa fac: 1. Vreau sa aflu parerile voastre in legatura cu problema cu care ma confrunt 2. Sa aflu ce implica schimbatul chiuloasei 2.Dupa care daca este vorba despre schimbatul garniturii de _chiulasa_ as vrea sa o fac eu singur si poate este cineva disponibil sa ma ajute prin intermediul acestui forum cu pasii pe care sa ii urmez, sculele necesare si schimburi ale altor garnituri/ oringuri, suruburi.
  3. Stie cineva cum se numeste piesa pe care o slabesti inainte de a ajunge la FSR? E un fel de motoras pe care am reusit sa-l rup si as vrea sa stiu la ce foloseste si daca il gasesc undeva sa-l schimb.
  4. Salut! Am un E46 din '99 cu cd player original fara funcia MODE. Am cumparat de la cineva un radio cu caseta care are functia Mode de pe un model mai nou si o magazie de Cd-uri care se monteaza in portbagaj. Pe mine ma intereseaza urmatoarele chestii: Este compatibil? Si daca nu, ce modificari ar trebui sa fac? Merge sa pun auxiliar? Daca da, cum se numeste kit-ul pe care ar trebui sa-l cumpar si de unde? Fara nicio modificare as putea sa pun o caseta adaptoare cu mufa jack pt telefon?
  5. Am dat de topicul asta si am observat ca nu am mai raspuns, am rezolvat cu alt debitmetru - al trei-lea )), daca nu e original nu te tine prea mult...
  6. Salut! Nu dtiu daca postez bine in acest topic dar imi cer scuze anticipat pentru asta. Am un E46 din '99 cu cd player original fara funcia MODE. Am cumparat de la cineva un radio cu caseta care are functia Mode pe el si o magazie de Cd-uri care se monteaza in portbagaj. Pe mine ma intereseaza urmatoarele chestii: Este compatibil? Si daca nu, ce modificari ar trebui sa fac? Merge sa pun auxiliar? Daca da, cum se numeste kit-ul pe care ar trebui sa-l cumpar si de unde? Fara nicio modificare as putea sa pun o caseta adaptoare cu mufa jack pt telefon?
  7. Asta ziceam 200 + manopera si nu stiu sigur daca va fi bun sa ma tina macar 1 an asa la aceiasi bani ma gandesc ca il repar pe asta...
  8. Lunile trecute am avut o problema cu pierdere de apa la masina, pe care am incercat sa o rezolv printr-un mecanic recomandat de o prietena. Initial mi s-a aprins apa in bord si mi s-a ridicat acul la temperatura. Am sunat mecanicul respectiv care mi-a zis ca pot merge pana acasa cu masina dar cu caldura pornita ( dupa ce am completat cu vreo 3 litri de apa). Asa am facut. A doua zi dimineata, a trebuit iar sa completez cu apa. Dupa amiaza a venit mecanicul si mi-a luat masina sa o repare. M-a sunat spre seara si mi-a zis ca trebuie sa schimb termostatul. L-am schimbat. Mi-a adus masina. Dupa 2 ture cu ea (4-5 km) s-a aprins iar becl la apa. Am sunat din nou mecanicul, din nou a luat masina, de data asta mi-a schimbat un racord. A venit cu masina, 2-3 ture, s-a spart vasul de expansiune si s-a rupt furtunul ala gros care intra in el. Aceeasi poveste pana s-a gandit el ca e garnitura de _chiulasa_. Am schimbat-o si pe aia, dar dupa ce a schimbat-o se auzea un greierat mic in motor cand o acceleram, nesemnificativ, ma gandeam eu. Nu mai pierdea apa, eram fericit. Am zis totusi sa fac o proba mai serioasa si am plecat la un drum de vreo 150 km ( Constanta- Medgidia). Pe autostrada greieratul devenea din ce in ce mai sesizabil pana am ajuns in Medgidia mi s-a oprit motorul de doua ori in mers la turatii mari de 3-4 mii plus ca se auzea ca motorul unui tractor. In total am schimbat vreo 3 racoarde, vas de expansiune, furtun, radiator si ultima de unde a inceput problema mai grava garnitura de _chiulasa_. Am mai fost la cativa mecanici si toti au zis sa schimb motorul, unul din ei a desfacut filtrul de ulei unde a descoperit span de metal. CE RECOMANDATI? Sa schimb motorul care e probbil sa fie mai praf decat asta pe care il am sau sa-l repar pe asta. Si daca e sa schimb motorul la ce trebuie sa ma uit sa se potriveasca, de pe care masini as putea sa iau un motor la fel, sau mai bun?
  9. S-a stricat motorul si trebuie sa il schimb. 0752484554 MA GASITI NON STOP, preferabil in Constanta.
  10. din Constanta sunt, de la debitmetru nu e pentru ca abia ce l-am schimbat. Inainte de al schimba nu puteam pleca cu masina de pe loc pana nu se incalzea putin motorul. acum dupa ce l-am schimbat pleaca cum trebuie...doar ca a inceput sa se puna in nas...mi-a zis cineva ca ar fi o supapa de admisie aer unic-sens sau ceva de genu'...nu ma pricep. Pana ma duc cu ea la test...va voi spune mai multe dupa...
  11. Problema e ca masina, cand calc acceleratia, are rateuri, adica da impresia ca se franeaza in mod repetat. La semafor acul turometrului fluctueaza inspre 0 dupa care iar creste pana pe la 800 unde sta de obicei cand e pe liber, la fel, in mod repetat, uneori, in ultimul timp mai des, se opreste motorul singur. Care ar putea fi problema? Modelul: e46 din 2000, 316i, motor de 1895 cm3, 105 cp.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.