Jump to content

r3kin

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    bmw

r3kin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. La test trebuie sa mergi ca sa te asiguri ca nu ai probleme cu ce spun baietii pe aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117783-problema-dsc-e46/ Daca nu ai erori ORICE service de calitate rezolva problema ta Am citit ca nu ai facut si spatele de fiecare data.Iarasi,orice service serios iti face fata/spate Citeste mai sus si daca e ok cauta un service bun
  2. Pune pe tester (da nu panarama) daca nu ai eroare inseamna ca sunt praf baietii cu unghiul Poate te indruma cineva eu nu prea te pot ajuta cu mai mult
  3. Am patit asa dupa ce m-a lovit una in roata.Am fost la un service mi-au desfacut bieletele din caseta au pus volanul drept/blocat apoi au umblat la bielete (convergenta) de asemenea pe coloana de directie ai un inel care sesizeaza cand volanul nu sta drept si se aprinde dsc in bord.Daca nu ai erori cauta un service bun si se rezolva
  4. La cate raspunsuri de 1+2 am vazut inseamna ca 80% din utilizatori au masinile impecabile La mine trebuie sa functioneze foarte bine iar restul in functie de prioritati sunt sau nu remediate
  5. Am facut swap complet cu 2.5 deci e coupeFL de 192cp.Nu am trapa, daca esti interesat
  6. Recent am avut o problema asemanatoare si din pacate solutia a fost sa schimb tot ce tine de sist. de racire nou OE.Slabe sanse sa-i dai de cap altfel si sunt strict legate una de alta iar daca pui second nu ai de unde sa sti ca este in parametrii.
  7. Cand deschizi capota in stanga jos pe furtunul care intra in radiator ai o sonada (120ron oe sau 70 after) aia comanda electroventilatorul.
  8. Capac vas expansiune (70Ron) Pompa apa (370Ron) Radiator (1000Ron) Termostat (200Ron) Senzor temperatura (70Ron) Antigel (200Ron) Aceasta a fost investitia,tot ce am scris mai sus este pe original,amestecul in instalatie este de 50/50 cu un -35 la inghet Va multumesc pt sfaturi si pareri se pare ca functioneaza ok in momentul acesta dar nu stiu exact care din cele de mai sus a fost cauza.
  9. Azi am schimbat si radiatorul,cu unul nou este singura piesa la sistemul de racire care nu fusese schimbata.Asadar am toata instalatia de racire absolut noua,sa speram ca s-a rezolvat.Mersi pt poze si info,am sa revin daca mai apar probleme sau ma vedeti cu ea la stiri parcata pe linia de tren.
  10. Recapitulez, schimbat termostat,buson vas expansiune,pompa apa noi OEM iar problema persista.Presiune f mare in instalatie.Va rog sa-mi recomandati service sau mecanic priceput Constanta-Bucuresti.As vrea sa desfac eventual sa schimb si garnitura.
  11. Tot ce am cumparat,din cele mentionate au fost achizitionate strict pt motorul cel nou.Am sa incerc cu capac nou la vas si radiator nou,vedem cat ma tine.Am doua termostate luate noi si nu am auzit de termostat sa deschida mai devreme dar am sa ma interesez
  12. Multumesc pentru sfaturi,am sa incerc sa tin cont de fiecare.Masina a suferit un swap,a fost 2.0 143cp.Radiatoarele second nu au fost puse in reprezentanta dar nici la orice mester.Am sa cumpar capac vas nou,la fel si radiator dar totusi incerc sa elimin si restul cauzelor.Mai astept opinii.Multumesc
  13. Salut si sper sa nu va plictisesc.Am cautat ceva asemanator pe forum si nu am gasit cu toate ca sunt cateva topicuri relativ pe aceeasi tema. Problema mea este urmatoarea.Cam la 2-3 sute de km imi bubuie radiatorul,sunt deja la al 3-lea (toate second ma gandesc sa cumpar nou) In prima faza nu imi functiona electroventilatorul racirea fiind facuta doar de vasc. A cedat primul,l-am schimbat,am reparat electroventilatorul (inlocuit)si totul a fost ok pana cand a cedat. Am schimbat termostatul,pompa apa si un "senzor" cred (cel care comanda pornirea electroventilatorului,aflat in stanga jos) care se presupunea ca este bulit A fost totul ok pana cand a crapat iarasi radiatorul.Mentionez ca totul a fost facut in service nu in vreun garaj sau "pe genunchi" S-a aerisit s-au verificat eventuale scurgeri etc Problema nu apare brusc,in prima faza incepe sa se piarda f putina apa (am dat vina pe radiator second am lipit cu solutie si m-a dus ceva si dupa pocnit definitiv) apoi se ajunge treptat la aproape 1L/zi Am cautat ulei in apa,am cautat apa in ulei,am luat compresii,am verificat furtunele de racire absolut toate, sa nu fie infundate si nu am gasit absolut nimic in neregula Sunt disperat pt ca deja am ajuns la o suma maricica si nu reusesc sa gasesc "buba" Scuze ca nu am specificat,masina este un 2.5i coupe '04 Sunt din Constanta si ma pot deplasa eventual la Bucuresti daca aveti pe cineva sa poate remedia asa ceva Multumesc!
  14. Daca vindea 4 jante la banii oferiti de mine ramanea cu 4 gume si o janta care insumate parerea mea depaseau 300ron.Cat despre ce gume ar fi incaltat jantele alea este strict problema mea. In postul initial nu scrie nimic despre faptul ca ar fi pretul fix (eu nu desfasor 1-2-3 pagini ca nu ma preocupa can-can-ul) probabil "greseala" mea.Ma bucur ca le-a dat si ma bucur ca are prieteni de nadejde care-l sfatuiesc.Mi-am insusit criticile,pe viitor voi fi mai atent.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.