Jump to content

tirese66

Members
  • Posts

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tirese66 last won the day on July 4 2018

tirese66 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F10 M550d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

tirese66's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

56

Reputation

  1. Cumpar amplificator audio pentru BMW seria 4 F36.
  2. La mine s-au schimbat ambele, racitor + egr, era ansamblu complet, cum spune un coleg mai sus. S-a intamplat cu aproximativ 3 saptamani in urma.
  3. Bine ca s-a rezolvat. Pentru cei care vor mai citi topicul, in caz ca problema va fi de la aceea flansa cu 3 urechi care intra in diferential. Varianta piesa noua: se comanda cardanul, vine montata pe el, de asta nu are cod. Varianta piesa sh: diferential spate sh, cu garantie, dupa masina cu km cat mai putini, cei mai multi vanzatori de diferentiale, lasa aceea flansa cu 3 urechi montata pe diferential. Am avut aceasta problema cu aproape 3 ani in urma, am rezolvat prin a doua varianta, cumparat diferential sh dupa ebay.de Dupa ce a fost schimbat, totul perfect pana in prezent.
  4. Am renuntat la RFT pe 20 (Pirelli Pzero PZ4) si am pus non-rft dar XL (Michelin Pilot Sport 4S), cea mai MARE greseala, cel putin in cazul meu, F10 xdrive, abia astept sa scap de Michelin-uri si sa trec din nou pe RFT, plus mare de siguranta/stabilitate cu RFT, face mai mult decat minusul de disconfort pe care-l am cu RFT, pt mine la 20 inch nu-i mare diferenta.
  5. Probabil se refera la evacuarile stanga/dreapta care-i dau un plus de sportivitate.. Problema cu ââŹĹce e mai fiabil, etcââŹÂ este cum s-a mai spus, sunt foarte putini cei care posteaza sa spuna cat de om e masina si ca are 0 probleme, omul posteaza cand i se strica ceva, si eu fac parte din categoria asta, am motor de 3 litri tri-turbo, recunoscut ca fiind cu probleme, poate asa e, poate nu, dar eu personal n-am avut probleme cu motorul, de exploatat a fost cat a putut duce cand situatia a permis, o am de 2 ani, iar de aproximativ unul si jumatate are optimizare de soft (400+ Cp si 800+ Nm). Am intretinut-o foarte bine, intr-adevar, iar asta cred ca este cel mai important, nu am stat cu vreo frica de genul, hai sa schimb distributia ca pica, sau nu stiu care turbina.. Daca esti aici sa te iei strict dupa criteriul, ce motor ââŹĹspune lumeaââŹÂ ca are mai multe probleme, apuca-te si numara posturile cu belele serioase: 2.0d, 3.0d (toate configuratiile), etc.. Daca vrei sa faci o alegere ok, cauta o masina intretinuta bine, dovedit, fii optimist si pregatit sa o intretii la cel putin acelasi nivel, bafta! Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Esti sigur ca producatorul nu recomanda exact ceea ce iti doresti tu sa pui? Din ce stiu, talon de 35 fata/ 30 spate este pe jante de 20, pentru 19 este ceea ce vrei tu, 40 fata/ 35 spate. Poate la e60/61 este diferit fata de seria F, imi cer scuze anticipat daca gresesc. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Am patit ceva similar la F10, am avut o piatra ramasa blocata intre disc si aparatoare. Initial am dat rotile jos la o vulcanizare dar nu am vazut nimic, pana la urma am mers la service si am ridicat-o pe elevator, atunci au gasit-o baietii. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Sunt pe fb amandoi, au pagini in care este inclus si nr-ul de telefon. Scrieti pe fb la cautare dupa cum urmeaza: completechip iasi (pentru dragos powertech - performance chiptuning (pentru ginel) Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Felicitari!! Drive safe Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Colegu, cred ca este o incurcatura, din cate stiu, Dragos Voinea este cel de la TCM Turbo, colegii de aici nu pe el l-au recomandat, ci pe Dragos de la Completechip Iasi, poate ma insel eu dar nici nu as vrea sa inducem pe cineva in eroare printr-o confuzie sau neatentie. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Am inteles, multumesc. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Te referi la flanse? Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Off topic.. stie cineva vreo locatie cu stand pentru verificarea amortizoarelor? Intrebare pentru initiatorul topicului; cati km are masina? Intreb deoarece sunt curios cam ce durata de viata au. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Pentru ce te intereseaza pe tine, anume sa fie cat mai stabila, dar si placuta vizual, combinatia cea mai buna este Adaptive drive + M-Packet, uita de suspensia M, parerea mea. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Eu am avut pe fata 245/35/20 si spate 275/30/20 - Pirelli Pzero PZ4 rft, am fost multumit de ele, destul de ok ca grip, inclusiv pe umed, ca zgomot la rulare si mai ales ca durata de viata, le-am vandut inainte de iarna aproape noi, dupa un rulaj de cateva mii de km, nu aveau mai mult de 1,5mm uzura. Singurul aspect pe care l-as putea trece la negativ, ar fi greutatea lor, simteam directia greoaie, dar la RFT nu cred ca exista sa fie altfel, indiferent de brand. Cam asta e daca vorbim de RFT.. daca vrei doar XL, tot pentru astea am optat si eu acum, voi merge pe Michelin Pilot Sport 4 S, nu pot sa fac recomandari din feedback-urile altora dar din ce am vorbit + citit pe site-uri de profil straine, in opinia mea sunt nr 1, de asta le-am si ales, am condus F10 echipat cu ele si le-am simtit peste Pirelli-urile mai sus mentionate. Daca vrei ceva mai jos ca buget, din clasa medie, tot din experienta cu masina avuta pe mana, ti-as recomanda Kumho Ecsta KU39. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.