Jump to content

Claus 30

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320 d an 1999

Claus 30's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu am idee ce ar putea fi, treaba cu schimbatul motorului e destul de delicata , si la mine nu conteaza daca e calda sau rece, trage cand vrea ea , si cand trage trage normal in toate turatiile , cand e puturoasa e puturoasa de regula pana in 3500 ,4000 ture sau dupa ce trec de 80 intr-a 3-a , si cand schimb vitezele da sa se duca la inceput dupa ii taie sprintu asta face doar cand nu trage. o sa incerc si asta pana la urma.
  2. porneste usor , m-am ganditi sa dau jos turbo sa-l curat , dar imi e ca-l dau jos degeaba , ca ma gandesc daca e infundat ar trebui sa fie puturoasa tot timpul ,ei ziceau ca din cauza ca nu am sezorul de temperatura exterioara ii da informatii eronate debitmetrului , nu stiu ce sa zic.
  3. salut! am un 320 d din 99 e 46 , i-am schimbat pompa de injectie de curand , are momente cand trage bine si are momente cand nu trage, am observat ca in turatii mici e puturoasa , cand trec de 3500 de ture incepe sa-si dea drumu , dar are momente cand trage normal si in turatii mici , am tot pus o pe testere si nu s sau lamurit , ba ca e infundat turbo , ba ca partea electronica la pompa de injectie , ba ca debitmetru , ba ca senzorul de temperatura din exterior, nu am idee ce sa-i mai fac.
  4. nu e vorba ca nu imi permit motorina , am pus o singura data si nu era amestecata cu benzina , si am pus fiindca alta nu aveam si nu eram pe langa nici un peco , sunt destul de constient ca frec tot in ea daca pun alte tipuri de combustibil , oricum ideea e ca nici nu stiu daca e sau nu din cauza motorinei ...
  5. era motorina nasoala ,da faza e ca nu mi-a facut figuri in ziua aia cand am consumat-o, da ce avea masina colegului tau ? o sa verific si pompa, da poate sa cada pompa peste noapte nu ar trebui ceva simptome ?
  6. Salut , am un 320d din 99 , a treia zi de Craciun dimineata , am pus vreo 7,5l de motorina de la cineva nu tocmai grozava , in rezervor mai aveam vreo 4l , deobicei nu fac din astea, dar am fost nevoit ca nu aveam peco in apropiere, in ziua aceea am facut in jur de 100 de km , am mers normal , seara am ajuns acasa pe la 21,00 cu vreo 3/4l de motorina , am parcat-o in fata casei. A doua zi cand sa o pornesc nu a mai vrut sa o ia , in noaptea respectiva au fost in jur de -14 grade , am pus motorina peste cea veche vreo 7 litri din peco euro 98 sau super euro 98 ,din aia mai buna , tot nu , am dus-o la cineva in garaj la caldura erau vreo 18 grade + inauntru, am tinut-o vreo 12 ore sperand ca o fi inghetat motorina ,tot nu , am tras-o cu alta masina , tot nu , am incercat cu alta baterie , tot nu vrea ,elecromotoru invarte de il ia naiba, bujii schimbate recent de o luna, mentionez ca de vreo luna cand treceam de 120 km/h nu ma tragea , ba chiar incetinea , figura asta o facea din cand in cand ,opream motoru si isi revenea ,cum treceam de 120 iar facea, avea momente cand nu facea, dar de cele mai multe ori asta se intampla,cineva mi-a zis ca e de la turbo , ok , acum stau si ma intreb are legatura faptul ca nu mai trage dupa 120, cu faptul ca acum nu mai imi porneste ? , sau sunt doua defecte diferite, nu imi porneste oare din cauza motorinei care am pus-o sau e o simpla coincidenta si m-a lasat altceva exact in fata casei peste noapte ? va rog sa ma ajutati ca nu am idee.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.