Jump to content

sadic100

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D din 2000

sadic100's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. salut. detin un 320d e46 din 2000 si am o oarecare problema. cand daudrumul la clima imi baga aer cald in loc de aer rece. am pus Freon, am verificat de scurgeri cu substanta de contrast, verificat dupa 2 luni freonul, totul ok. totusi cand dau clima pe automat pe la parbtiz imi baga aer cald si chiar daca selectez doar fantele din bord merge cat merge rece si dupa incepe sa se incalzeasca aerul/ din ce am mai intrebat mecanicii si am mai cautat pe net, e vorba de un robinet ce da drumul la apa calda in instalatia din bord sa fi ramas blocat pe deschis si de asta. atasez mai jos cateva poze si dispozitia lui. pe realoem nu imi da nici un cod al lui sa il pot cauta pe la magaziele de piese. problema mea e urmatoarea: cum se numeste acest robinet" sa pot sti ce naiba sa caut si daca ar fi mai ok sa il iau de nou sau din sh ps: imi cer scuze pentru greselile de ortografie dar am problem cu tastatura
  2. sincer, ulei cu motorina in combinatie 50/50 as incerca o data, doar de curiozitate, dar sa mai pun si benzina si naftalina.......pana mea, ucid motorul ala de tot zic eu. partea buna e ca scap de molii =)) (glumeam) nu pun la indoiala ceea ce a zis roarmy pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar o astfel de combinatie mi se pare letala pentru un motor diesel, fie el si vechi. multumesc de sfaturi si pareri
  3. stai asa ca nu inteleg, tu ai facut amestec de motorina cu ulei alimentar, benzina si naftalina si tot amestecu asta l-ai pus intr-un motor diesel sau am inteles eu gresit? eu citisem pe net ca la diesel faci doar motorina/ulei iar la benzinar amesteci ulei cu benzina si naftalina. :-/
  4. tot arata astia pe la tv si radio ca lumea a inceput sa combine untdelemn de la bunica cu motorina pentru economie. din ce m-am documentat tot pe internet, tot felul de filmulete tutoriale si care mai de care "experti", am inteles ca se poate folosi ulei in amestec cu motorina 50/50 fara alte modificare aduse asupra masinii doar in lunile de vara cand temperatura e de peste 10 grade (din cauza vascozitatii uleiului) si ca nu se foloseste la motoarele cu common rail, cu pompa de motorina de inalta presiune sau pompe duse. ok, eu am un 320d din 06/2000 de 136 de cai si din cate stiu eu nu are common rail sau pompa de motorina de inalta presiune (nu sunt expert in mecanica, asa stiu de la mecanic). m-ar interesa sa incerc, voi ce parere aveti? am common rail sau pompa de inalta pe ea? a mai folosit careva pe bmw, avantaje dezavantaje? se merita? multumesc.
  5. gata, s-a rezolvat. cand am fost ultima oara la mecanic sa imi mai regleze pompa nu a strans bine surubul ala care tine pompa fixa (sau cam asa ceva) si eu cand am forjato (cam la rece ce-i drept) a sarit de pe unghi (cred ca s-a inchinat pompa cu totul sau habar nam ca nu ma pricep). apropo, eu sunt din iasi si peaici greu gasesti pe cineva care chiar stie ce face. quick fix cand am sa dispun de banii necesari am sa ma duc la Bosh Car Service sa mi-o faca exacta cat scrie la carte, cand am adus-o mergea asa de lin de nici nu ziceai ca-i diesel, doar ca erau busite garniturile si imi perdea presiunea din ea
  6. am fost si am lasato la mecanic. din tester ia reiesit o eroare ceva de genul "control start of injection". wtf?
  7. nu am incercat sa il invart la mana, maine o pun pe platforma si ma duc iarasi la mecanic si vad mai exact ce si cum. dar daca a sarit de pe punct trebuia sa se opreasca si gata, de unde puful ala pe teava de esapament de parca a tusit o data mai tare si norul de fum alb? se poate sa mi se impuscat garnitura de _chiulasa_ iarasi ca a disparut cam repede fumul nu a persistat? apa in ulei sau invers nu am vazut simtome de asa ceva... fuck
  8. Help! am un e46 din 2000 320d achizitionat recent din UE. cand l-am adus avea peobleme cu pompa de injectie(garniturile bulite la pompa)si acasa i-am crapat eu garnitura de _chiulasa_ ca iam dat cu spray de pornire in bot ca nu stiam ca nu porneste din cauza pompei. am reparat(reconditionat) pompa la centru specializat pe bmw (nu reprezentanta)si montata inapoi pe masina, _chiulasa_ rectificata, garnitura noua.mecanicul care a montat-o, e si el specializat pe bmw, a reglat avansul undeva la 2,60 grade(asa tin minte, nu ma intrebati daca e cu plus sau minus, daca e la pornire sau la relanti ca nu stiu) dupa care masina a mers fara probleme vreme de 3000 de km. o singura problema imi statea pe creier, avea un lag undeva intre 2000 si 3000 de turatii in momentul in care o acceleram in sarcina dintr-o data si nici nu mi se parea ca trage cum trebuie (nu mai parea sa aiba acei 136 de cai comparativ cu alt 320d acelasi mocdel ca al meu). inafara de asta nu facea nici o alta problema, mers in turatie mare in sarcina, turat pana in zona rosie la liber si in sarcina, nu m-a lasat deloc. apoi mi s-a pus pata sa imi mai regleze pompa sa mearga calumea. zis si facut, dus masina la acelasi mecanic, reglat pompa la 1,6 grade (acelasi lucru, +/-, relanti, pornire, habar nam). ajung cu ea acasa la mers normal sum 2000, 2000+ turatii fara nici o problema. dupa 2 zile zic sa o pregatesc sa plec la mare: dau cheie, pornit normal, turez un pic da foarte putin si repetat simteam ca da sa moara, las la relanti mers normal si ma pune dracu sa o turez dintr-o data pana in zona rosie sa vad daca mai scoate fum negru. ajunge destul de repede pana la 4000 de ture, face un puf pe evacuare, un norisor maricel de fum alb la curu ei si moare motorul si nici de-al dracu daca a mai vrut sa porneasca dupa aia, da la automat da degeaba. m-am uitat pe la motor dupa urme de scurgeri, ulei in apa sau spuma/mazga pe la joja sau prin vasul de expansiune dar nici o urma. dupa tot romanul asta, ce dracu credeti ca mai are poate este cineva patit cu aceeasi problema si ma poate ajuta cu ceba idei. mentionez ca incidentul s-a intamplat in urma cu o ora si nu i-am facut diagnoza, nu stiu ce erori are in computer.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.