Jump to content

paul 520d

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e60

paul 520d's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, la toata lumea.. Doresc sa achizitionez un tester pentru diagnoza,pentru masina personala, E60 520d LCI AN 2008, Motor N47 130KW,Automat, iar ce ma intereseaza cel mai mult la acest tester, sunt urmatoarele(in aceasta ordine de prioritati): 1. Identificare/stergere erori 2. Vizualizare parametrii functionare in timp real 3.Referitor la codari nu m-ar interesa decat eventual codare sau inregistrare baterie, nimic mai mult deoarece daca la mecanica si motoare termice am ceva cunostinte, la partea de electronica(rescrieri,inregistrari etc..) mai am de studiat.. Dca ma poate ajuta cineva si mai este si din apropiere de Sibiu(nu neaparat), ar fi excelent.. Multumesc..
  2. Din cate am vazut,era mai usor sa traga de oglinda decat sa ajunga la cleme.Dupa cum am vazut in ce pozitie erau, inclin sa cred ca le-a dat jos,a vazut dupa aceea ca sunt inscriptionate(era noapte) si le-a pus inapoi pt. a evita un risc aproape inutil,dar sigur.Repet,este doar o presupunere.Daca gasesc si celelalte fire scoase dupa ce demontez oglinzile,lucrurile devin mai clare...
  3. Multumesc mult pentru ajutor.O sa incerc sa vad ce este pe acolo.Intradevar, firul iesit seamana cu cel din clip, mai ramane sa aflu cum a reusit sa-l scoata si de ce..
  4. Salut... Ieri,cand am plecat din parcare am observat oglinda de pe partea dreapta dereglata,mai exact orientata spre interior(vb.numai despre sticla oglinzii),lucru care nu mi s-a mai intamplat.Cred ca nu am mai umblat la reglajul oglinzilor de 2 ani.In fine,clar m-am gandit ca cinev a incercat...In mers,am observat la oglinda din stanga,in partea de sus,intre sticla si rama un fir subtire,mufat(cu papuc),de culoare neagra.Am tras usor de el,dar nu pare a fi rupt.Oglinzile sunt cu reglaj electric,incalzite,dar fara functie de rabatare. Reglajul electric functioneaza la ambele.Din fericire sunt inscriptionate -ag-95 - edu.Nu inteleg cum au putut scoate acel fir.Rugamintea mea este sa-mi spuna cineva care se pricepe cum pot desface oglinda in siguranta pentru a vedea de unde vine acel fir(probabil de la incalzire,dar nu pot verifica fizic ca nu mai ingheata afara acum).Va rog, nu-mi trimiteti mesaje gen -Apeleaza la hoti-.BMW 520d,e60-2008. Multumesc..
  5. Nici o problema.Important este sa expunem solutii cat mai usoare si de ajutor.Numai bine...
  6. Se dau jos rampa de injectoare,conductele si injectoarele,daca nu ma insel(chiar nu imi aduc aminte in momentul asta)pentru a putea da jos capacul de pe axele cu came care vine si peste pinioanele axelor.Stiu sigur ca era strict necesar(eram acolo).Cei care au acest tip de motor si vor sa schimbe toate lanturile si pinioanele sigur trebuie sa faca aceasta operatie.Am schimbat si pinionul de la axe,cel cu gradatie pentru avans.Sper ca te-am lamurit cat de cat..
  7. Salut, M-am gandit ca ar fi bine sa postez si eu despre schimbarea distributiei facuta la masina mea bmw e60 ,N47,520d,177cp,c.v.Automata, an 02/2008.Iata cum s-a desfasurat aventura:Masina am cumparat-o din Olanda in iunie 2011 si avea(zic eu reali)81000km,cu carte service.Mentionez ca cei de la reprezentanta din Romania nu i-au gasit istoric de service in sistemul lor.Reviziile pe carte au fost facute la un mare dealer din Olanda,ne avand cartea la indemana nu va pot da numele,dar l-am verificat pe internet si asa am aflat ca exista.Masina arata foarte bine,nu avea uzuri anterioare vizibile(scaun sofer,volan,pedale,etc)si de asta cred ca are km reali sau cel putin pe aproape.Acum are 120000km.In aceeasi luna cand am cumparat-o,i-am facut toate schimburile,inclusiv uleiul la c.v.,la reprezentanta.I-am intrebat daca mai trebuie rezolvat ceva si mi-au spus ca totul este in regula si in 40000de km chiar a fost in regula din punct de vedere al defectiunilor majore.Alte probleme nu am avut decat anul trecut cu modulul mecanic care citeste cd-ul(radioul si restul functioneaza),drept pentru care acum folosesc un Ipod prin auxiliar,nici nu cred ca o s-o mai repar decat daca gasesc pe la dezmembrari si la un pret rezonabil;si releu de bujii incandescente,ars tot anul trecut.In rest totul ok. Tot citeam pe forum despre problemele cu distributia si devenise o obsesie si pentru mine ascultatul motorului,probabil ca pentru multi altii.Exista totusi un zgomot metalic,sacadat,nu foarte pronuntat,dar numai la relanty si cu motorul cald.Mi-am zis ca e mai bine sa previn decat sa tratez dupa si m-am hotarat anul trecut,inainte de Craciun(cand aveam mai multa nevoie de bani) sa rezolv aceasta problema.Am mers la service-ul(particular) unde fac eu reviziile, am vb.cu baietii si ne-am apucat de treaba. Totul a durat o zi si jumatate.Postase un coleg pe forum ca a schimbat distributia si ca i-au dat baia si injectoarele jos si toata lumea ia sarit in cap ca nu era nevoie.Colegul avea dreptate,numai ca nu a stiut sa explice si de ce.Eu am stat tot timpul langa masina(mecanicii sunt foarte ok)insa am stat pentru cultura mea generala si pentru linistea sufleteasca,se intelege.Oricum mi-am dat seama ca foarte multi posteaza cum ca ar fi asa si asa,dar de fapt realitatea este alta.Poate posteaza din auzite sau imaginatie. In fine,am gasit asa:lantul de la exele cu came putin slabit,adica,mai exact,daca trageai cu degetul de el era ca o rurea de ventilator putin slabita.Nu avea joc stanga-dreapta in zale si nici urma de uzura vizibila.In rest totul era ok.Patinele erau din cele galbene,dar nici nu se cunostea ca a lucrat vreodata un lant pe ele.Pinioanele erau ok,intinzatoarele ok,deci uzura vizibila nu aveau,decat probabil uzura normala de functionare fara a fi vizibila.Deci in concluzie singura problema era cu lantul de la axele cu came care era putin slabit si care probabil continua in timp sa se slabeasca pana...Am schimbat tot:lanturi,patine,pinioane,intinzatoare.Acum am facuti aprox 1000km si nu se mai aude acel zgomot.Probabil o sa o schimb iarasi peste 100000km cine stie..Total factura 3700ron:distributie completa,garnituri,toate filtrele(2-polen,aer,ulei,motorina),schimb ulei,schimb antigel si manopera.Dumnezeu sa ne ajute la toti..Numai de bine..
  8. Salut, Am o pata pe radiatorul de freon si presupun ca ar fi fisurat deoarece raman fara freon in 2-3 saptamani.Intrebarea mea este daca il pot inlocui singur fara a mai da bara de protectie jos si apoi sa merg la service sa incarc instalatia.Rog pe cineva care are cunostinte despre aceasta operatie sa-mi dea detalii...BMW e60 520d 2008 177cp automat. Multumesc..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.