Jump to content

i_pica

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    i_pica

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d 2000

i_pica's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. ok... din pacate motivul pentru care a durat asa de mult este Bavaria Motors Constanta... prin incompetenta lor au reusit sa se uite la masina o saptamana si sa nu afle de unde picura lichid... Raspunsul l-am aflat dupa ce am demontat alternatorul in parcare si am constatat ca pe protectia de plastic de langa caseta de directie ramanea mereu o pata proaspata de lichid. Am observat pe furtunul de tur de la pompa de motorina o gaura realizata prin frecarea acestuia cu capacul alternatorului... Ca sa fiu sigur am schimbat ambele furtune (tur si retur) si pompa servo, situata exact deasupra alternatorului Tot ce a insemnat service am realizat de unul singur... fapt pentru care indignarea mea cu privire la BM Constanta este adusa la extrem... sincer nu au nici cea mai mica legatura cu service BMW, atata doar ca au scule dar ce pacat ca nu au si specialisti sa le foloseasca...
  2. inca nu stiu ... am o mare dilema si un alternator nou nout care nu mai incarca... din pacate o sa mai dureze pana aflu un raspuns. inca ma mai intreb de unde poate sa se prelinga apa pe alternator???
  3. yap... ma astept sa fie pe traseul 13 undeva la conexiunea 14... oricum de mare ajutor schema mai ales ca furtunul ala 13 dupa ce pleaca de la 7, dispare pe undeva pe deasupra alternatorului. cam inghesuit locul ala ca sa se vada ceva de sus... asa ca cel mai bine este la o rampa.
  4. 320d e46 2000 Ma dau batut... Am gasit lichid de racire pe alternator in partea inferioara a acestuia si pe protectia de plastic cu burete de dedesuptul alternatorului, lichid care sigur se prelinge de undeva... Atunci cand am fortat conductele de racire nu s-a intamplat nimic... curge numai cand merge motorul, si evident pierd lichid de racire cam 750ml la 1000km. Intrebarea este: de unde??? :twoup: Sper sa pot face in curand un DIY din povestea asta odata ce gasesc rezolvarea... Mi-ar fi de mare ajutor un raspuns... deja a inceput martorul din bord de la sistemul de incarcare sa palpaie (ce-i drept mai rar), si din experienta ma astept in curand sa trag pe dreapta pentru reparatii.
  5. Iata aici un link ajutator in cautarile voastre: http://xfer.gofastvideo.com/gallery/getite...d-E46-98-01.zip -manual complet scanat in format jpeg -limba spaniola -nu lipseste nici o pagina
  6. A/C sau Climatronic? in caz ca ai climatronic ar trebui sa auzi vreo 10 min dupa ce ai scos cheia din contact un bazait la unitul din bord si imediat ce ai oprit contactul trebuie sa auzi cum se inchid valvulele de aer. este posibil sa ai vreo valvula blocata sau chiar unitul sa aiba vreo eroare si sa mearga in continuu.
  7. Povesteam intr-un alt topic: for cum am ramas cu masina in pana. :blink: Si acum sa va povestesc reactia celor de la BMW Service Constanta in momentul in care am cerut asistenta... :) nu se poate sa-mi trimita un service mobil pentru diagnosticare pe loc... haha :) de ce??? inca nu am aflat :) Ma intreb oare cei care lucreaza acolo sunt la curent cu politica BMW in ceea ce priveste posesorii de BMW??? :) Alta patanie tot la Constanta cu astia de la bavaria automobile a fost cand am dat telefon pe la 1600 intr-o miercuri sa cer niste informatii despre un motor si primesc un raspuns foarte acru ca nu mai gasesc pe baiatul de le service... haha... :D oare doar un singur baiat au amaratii astia la panarama aia de service??? :) Avand in vedere atitudinea de total dispret si dezinteres fata de clientii BMW, lipsa de profesionalism si calificare, ce incredere pot avea eu acum in a-mi duce masina in acel service??? Sunt sigur ca nu sunt singurul care gandeste asa despre BMW Service Constanta, si sunt foarte curios despre parerea celor din Germania aspra unei astfel de atitudini a unei filiale ce le poarta insemnele...
  8. Am intrat intr-o balta... motorul s-a oprit (fara nici un zgomot ciudat) dupa care nu a mai pornit deloc. Am lasat masina acolo si am venit a doua zi... Electomotorul invartea, compresie avea dar nu primea motorina... M-am gandit ca este vre-o siguranta arsa si le-am luat pe toate la rand... hehe :blink: Marea problema este ca nici macar ce facea inainte nu mai face si se intampla tot felul de lucruri ciudate... adica atunci cand dau la cheie in pozitia de checking luminile de habitaclu scad in intensitate, iar cand avansez cu cheia in pozitia pornire motor... :) se mai aude doar un tacanit constant iar o data cu acest tacanit, se aprind si se sting farurile fara ca acestea sa fi fost aprinse... doua becuri raman aprinse ASC si ABS Cu alte cuvinte, acum cand incerc sa o pornesc, masina face ca un ozn si ma gandesc ca am pus vreo siguranta aiurea... ideea este care??? :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.