Jump to content

Remus_r90

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 e90

Remus_r90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-4

Reputation

  1. Stiu ca nu am schimbat crankshaft senzor dar ma gandesc ca are altceva doar nu se strica 2 3 senzori odata
  2. Salutare tuturor. De cateva zile nu ma mai inteleg cu masina, se opreste din mers si numai porneste, cateodata porneste greu. Dupa diagnoza mi-a dat urmatoarele erori: Crankshaft senzor Camshaft senzor outlet Camshaft senzor Am schimbat senzorii de la axele cu came respectiv cel de admisie si cel de evacuare. Masina are in continuare aceleasi simptome. Ce probleme ar putea fi? Orice idee e bn venita
  3. O intrebare, vreau sa fac aceasta conversie in weekend, am inteles tot mai putin partea cu senzorul auc, unde vine si cum se leaga. Daca ma poti ajuta. Ms
  4. Cel mai probabil s-a blocat motorasul de la aeroterma, ar fi bine sa desfaci in fata pe la filtrul de polen ca sa ai acces la el, il misti usor cu mana si dai cu niste degripant spray sau vaselina spray, aceeasi problema am avut-o si eu la un e90 si asa am rezolvat. Sper sa mearga si la tine. Bafta
  5. Asa voi face. Anunt rezultatele aici
  6. Cand am cumparat masina nu mergea centralizata, deci am schimbat modulul confort. Sa inteleg ca trebuie o codare a modulului si sa ii spun ca are si spalator. Corect? Pompita merge daca bag mufa din cealata merge .
  7. Salut tuturor. Am o problema cu spalatoarele de la faruri. Vorbesc despre un e46 bixenon de fabrica si spalator OEM. Am verificat cat de cat sistemul problema este ca nu imi ajunge curent la motorasul care impinge apa in spalatoare. Am verificat toate sigurantele totul pare sa fie in regula. Vreo idee vreo sugestie. Va spun si cum am testat spalatorul intrucat masina este recent achizitionata. am pornit masina, am pornit faza scurta, am tinut apasat pe spalare parbriz, parbrizul se spala dar farurile nu. Orice idee sugestie e bine venita
  8. la e90 nu se poate scrie alta cheie, trebuie cheie noua
  9. Daca afli informatia sa o impartasesti si cu noi. Ar fi bine de stiut
  10. probabil filtru epurator nu a fost schimbat nicioadta si vreun "mecanic" a dat o mica gaura in capacul de sus al motorului, se mai practica asa ceva si la diesel dar mai ales la benzina
  11. Din punctul meu de vedere atata timp cat modelul e acelasi adica e90 05-08 mai bine iei un 05 cu multe optiuni si stare tehnica ok acelasi lucru e valabil si pt facelift adica 09-12, depinde cam ce vrei mai mult e adevarat unele optiuni poti sa le pui si dupaia dar majoritatea retrofiturilor nu vor fo ca din fabrica niciodata. Cel mai important cred eu e cutia manual/automat si navigatia restu chiar se pot face cu mai multa usurinta
  12. 4200e, la cerere ii fac conversia volanului pe partea stanga http://www.autovit.ro/show/preview/C33169898
  13. Am rezolvat problema, Piesa cu tepi nu avea nimic, din cauza ca masina a stat prea mult motorasul s-a blocat efectiv, am dat filtru de habitaclu jos am invartit putin de el cu un fier lung si apoi am dat cu degripant, l-am lasat putin sa mearga apoi am dat cu vaselina spray, totul este ok clima functioneaza mai bn ca inainte chiar, motorasul nu face niciun fel de zgomot. Piesa cu tepi am incercat-o pe alta masina si pe masina mea am pus piesa de pe cealalta masina. Sper sa ajute si pe altii detaliile astea. Numai bn
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.