Jump to content

mihai co

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e38 725 tds

mihai co's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Va salut, m-am hotarat sa vand BMW-ul seria 7, E38.Pret 4000 euro. Masina este din 1996, luna a zecea, are motorul de 2500 diesel si este super accesorizata, ca toate modelele seriei 7, de altfel. A fost inmatriculata in Romania in anul 2010, proprietar, taxa platita si nerecuperata. Cartea service este completa de la 0 km pana la cei 301.000 cat are acum masina. In Italia, tara de unde a fost adusa, s-au schimbat : compresor clima, pompa de motorina, ulei si filtru in cutie. Ca dotari deosebite as enumera suspensia reglabila, pielea albastra, geamurile duble, alarma originala, functia confort geamuri,etc Motorul si cutia functioneaza impecabil(motorul porneste usor la rece/cald, cutia schimba corect). Singura "problema" care am avut-o : s-au infundat scurgerile de la condensatorul de clima, lucru remediat simplu si rapid. Are schimbat tot ce trebuia la tren rulare fata/spate, baterie noua, bujii, antigel, curea accesorii si alte maruntisuri. Ulei Liqui Moly, filtru ulei, aer si habitaclu (Mann)la fiecare 10.000 km. Anvelope iarna noi pe jante originale 16" style 15 si anvelope Continental vara pe jante originale 18" style 37 M. Masina este economica, usor de condus si nu are nici un fel de problema tehnica, fiind folosita ca a doua masina-concedii, etc Pretul de 4000 euro este simbolic , pentru asemenea masina care se adreseaza cunoscatorilor si pasionatilor. Pentru detalii va rog sa ma contactati; telefon 0735 226627. Masina este in Campulung Moldovenesc, Suceava Va multumesc ! Nu stiu din ce motiv nu pot incarca poze ! Apare driver error ! Mai incerc !
  2. Va salut, m-am hotarat sa vand BMW-ul seria 7, E38.Pret 4000 euro. Masina este din 1996, luna a zecea, are motorul de 2500 diesel si este super accesorizata, ca toate modelele seriei 7, de altfel. A fost inmatriculata in Romania in anul 2010, proprietar, taxa platita si nerecuperata. Cartea service este completa de la 0 km pana la cei 301.000 cat are acum masina. In Italia, tara de unde a fost adusa, s-au schimbat : compresor clima, pompa de motorina, ulei si filtru in cutie. Ca dotari deosebite as enumera suspensia reglabila, pielea albastra, geamurile duble, alarma originala, functia confort geamuri,etc Motorul si cutia functioneaza impecabil(motorul porneste usor la rece/cald, cutia schimba corect). Singura "problema" care am avut-o : s-au infundat scurgerile de la condensatorul de clima, lucru remediat simplu si rapid. Are schimbat tot ce trebuia la tren rulare fata/spate, baterie noua, bujii, antigel, curea accesorii si alte maruntisuri. Ulei Liqui Moly, filtru ulei, aer si habitaclu (Mann)la fiecare 10.000 km. Anvelope iarna noi pe jante originale 16" style 15 si anvelope Continental vara pe jante originale 18" style 37 M. Masina este economica, usor de condus si nu are nici un fel de problema tehnica, fiind folosita ca a doua masina-concedii, etc Pretul de 4000 euro este simbolic , pentru asemenea masina care se adreseaza cunoscatorilor si pasionatilor. Pentru detalii va rog sa ma contactati; telefon 0735 226627. Masina este in Campulung Moldovenesc, Suceava Va multumesc ! Nu stiu din ce motiv nu pot incarca poze ! Apare driver error ! Mai incerc
  3. Am rezolvat!!! Era sarita tija dintr-un motoras. Demontat gurile de ventilatie centrale, scos navigatia cu sistemul audio si apoi airbag-ul pasager pus totul inapoi si merge !
  4. Buna, am ramas fara caldura in masina ! Este vorba de un 725 tds din 1996. La inceput doar partea pasagerului baga doar rece, apoi peste tot. Oriunde reglez, aerul vine rece, cu toate ca este pus pe 22,25, 30 grade. Am incercat la parbriz pe dezaburire si acolo baga caldura maxim dar in alta pozitie doar rece ! Acum cateva zile mi-a indicat pe bord sa completez antigel si am completat. Sa fie din termostat ? Exista alte variante dar nici nu vreau sa ma gandesc sa desfac bordul si sa vad ce si cum.... Aveti idee ce ar putea fi ? VA multumesc anticipat si astept cu interes sugestiile voastre
  5. Am desfacut farurile , am montat angel eyes iar baiatul care a facut aceasta manopera a spalat si curatat si sticlele ! Totul a iesit foarte bine ! Multumesc !
  6. Am cumparat aceasta masina, E38 725 tds fabricatie 1996, acum cinci luni, din pasiune. In aceasta perioada inafara de uleiuri,filtre, doua brate pe fata si cateva maruntisuri si aproape 10.000 km doar motorina. Nu este o masina de facut liniute dar pe drumurile patriei se descurca mai mult dacat decent si ofera un confort de invidiat. Consumul la fel : 6.7 afara-8.4 oras(cutie automata).Nu stiu cu ce m-ar avntaja sa ajung la destinatie cu 15 min mai repede dar cu un consum cosmic.Aici nu includem 730-ul dar sa nu uitam de impozitele din Romania.Stiu ca multi prefera 740, 750 dar noi suntem in Romania, nu in SUA.Inmatricularea in Bulgaria pentru mine nu e o solutie viabila. Legat de uzura morala nu pot comenta... mie imi place aspectul ei clasic. Kilometrii despre care pomeneati mai sus nu cred sa fie reali; a mea din 1996 are 298000, cu carte service, completata de service BMW nu in Ungaria.Daca masina este intretinuta corect si la timp, daca nu a abuzat nimeni de ea eu cred ca merita fiecare ban . Desigur aceasta este parerea mea .....
  7. Va salut, ma poate lamuri si pe mine cineva mai experimentat ? Se pot polisha cumva sticlele de la farurile de E38, modelul pre-facelift ? Am gasit pe net doar reconditionare pentru cele de plastic, de sticla nu spune nimeni nimic, cu exceptia unor link-uri DIY de prin SUA ! A mai facut cineva aceasta operatiune, eventual in zona Suceava, Iasi sau Cluj ? Multumesc anticipat !
  8. Scuze de intarziere cu postatul dar am fost ocupat in ultima perioada cu diverse probleme. Toata cele enumerate mai sus s-au rezolvat ! Apa de sub presul pasagerului provenea de la scurgerile infundate ale climatizarii. Am desfacut bordul, dat jos clima curatat furtunasele(stanga-dreapta), cu aceeasi ocazie curatat si vaporizator, radiator si ce mai era pe acolo, pus la loc, oringuri noi, freon si treaba este OK. Bataia fata provenea de la bratele cu bucsa mare pe sasiu si pivot - schimbat stanga + dreapta si nu se mai aude nimic. Cu pornirea la cald este bine , doar daca am mai multa motorina in rezervor. Daca e putina invarte de cateva ori si dupa aceea porneste. O alta problema cu care ma confrunt ar fi la pornirea la rece, dimineata : chiar daca o ia la sfert de cheie are o trepidatie ciudata, parca merge intrerupt. Dupa doua, trei pedale si un fum mai albastrui motorul merge din nou rotund. La cald cand pornesc nu face nici un fel de probleme.Sa fie oare din bujii ? Ati mai patit si voi asa ceva ? Toate cele bune si ma bucur nespus ca am cumparat aceasta masina pentru ca este exact ceea ce mi-am dorit ! Sa auzim de bine !
  9. Buna mai ai kit-ul de reparat pixelii la OBC pentru E38 ? Ma intereseaza si pe mine cat costa si unde as pitea sa o inlocuiesc !

    Contact 0735 226627, Sunt din Campulung Mold.

    Multumesc !

  10. Multumesc pentru raspunsul prompt ! M-am uitat mai atent si se vede un firicel de apa care se scurge de pe consola cu schimbatorul de viteza, unde este o imbinare orizontala a mochetei(pe la mijloc).Se pare ca pe acolo curge. Am sa merg maine la un mecanic sa traga putin de cele articulatii pe dedesubt si daca sunt ok inseamna ca este acel rulment.Am observat ca in mers, la franare mai brusca, se simte/aude un zgomot probabil tot de acolo provine. In legatura cu modulul de unde se poate lua ? Exista separat la magazinele de piese auto ? Inca ceva : gasesc in zona Sucevei un service dedicat BMW sau ceva asemanator, un service bun ? Nu, nu am trapa !
  11. Va salut si bine v-am gasit, sunt proaspat posesor de E38 725 tds 1997, automat,clima stanga-dreapta etc, primul BMW pentru mine si apelez la experienta voastra pentru ceva informatii : - am gasit apa (apa curata) sub presul pasagerului (dreapta fata)poate fi de la ceva cheder (am vazut unul foarte uzat la baza parbrizului)si am prins ploaie torentiala ieri sau ceva de la clima gen furtun de condens sau........ - telescoapele sunt hidraulice si nu stiu daca troncaneala de pe fata, cand trec prin gropi, cale ferata etc este de la ele sau bucsa, pivot........ - la rece porneste la sfert iar la cald putin mai greu (nu foarte greu)dar diferit, invarte de 3-4 ori. Nu s-au schimbat bujiile incandescente dar la rezervor are pompa de motorina noua si garnitura noua. Daca puteti sa ma lamuriti as fi recunoscator si sper sa va impartasesc numai experiente placute
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.