Jump to content

Skytalker777

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Skytalker777's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Sa inteleg ca nu sint comentarii sau varianta diesel nu e interesanta ?
  2. Motorul este cu dublu vanos CU VALVETRONIC, dupa specificatiile din catalogul BMW pag.58, Equipments de serie/ Equipments en option+ Moteur: valvetronic 325i/330i/335i Sa fie o greseala ?
  3. Modelul testat: 335d steptronic, masina de serie - full optiions cu performance pack/ paddles la volan - putere: 286 HP - nr. km; 2800 - fuel tank: full - jante :19 inch - consum pe comp.: 9,2 l/100 km Performance: Motorul se tureaza pina la 5000 rpm. Nu ai senzatia ca este un motor diesel. Acceleratie, tinuta de drum sint excelente. Cutia de viteze foarte bine dimensionata si precisa. Schimbarile se fac foarte lin, insesizabil la 4800 rpm dupa kickdown. In modul manual se poate schimba fie de la consola centrala fie de la tijele de la volan. Dupa aprox. 3 secunde, fara sa o atingi, cutie revine in "D" lucru pe care l-m gasit foarte util. Raspunsul in pedala este foarte bun as fi spus deosebit daca nu as fi condus inainte 335i. Frinele dimensionate pe masura, nu am simtit nicio "ĂŤzitare"la frinare nici la viteze mari. Am atins destul de usor. in conditii normale de trafic, 260 km/h, la 4100 rpm. Am avut senzatia ca decupleaza la 260 km/h, dar cred ca numai o senzatie. Daca ar fi sa-l compar cu 335i, as spune ca merge cam la 80% din performantele lui. Dar cred ca sint subiectiv. Daca ar fi sa aleg cu INIMA as alege 335i daca ar fi sa aleg cu MINTEA as alege 335d. Am facut si un film cu telefonul, foarte prost de altfel, dar cred ca bmwclub.ro este la ora asta primul site care detine un test drive facut de amatori in conditii NORMALE de trafic si cu restrictiile de viteza aferente. Filmul se gaseste aici: 335d pe autobahn
  4. Da, este in productie, odata comandata tb sa astepti 4-8 saptamini pentru oricare din ele 335i/335d. Motoarele se monteaza si pe berlina deci nu numai pe coupe.
  5. Ca si orice fan bmw incerc sa ma tin la curent cu noutatile in domeniu si, pe cit possibil, incerc sa nu ratez vreo ocazie de a conduce noile modele aparute. Spun de a conduce si nu a testa, avind iin vedere conditiile de traffic normale care nu iti permit sa storci maximum din masina. Deci azi am facut un test drive la 335i si 335d pe o perioada de 3 ore. Iata primele impresii de la volan si nu in virtutea dateleor de catalog. 335I Coupe Design un pic mai conservator, spre satisfactia puristilor BMW, 335i este o catapulta pe 4 roti si daca sinteti amatori de senzatii tari la un asa anumit pret "rezonabil"asta ar trebui sa fie alegerea voastra. Modelul testat: 335i manuala - full optiions cu performance pack - nr. km; 2880 - fuel tank: full - jante :19 inch - consum pe comp.: 16,2 l/100 km Performace: Motorul se tureaza liniar pina la 7000 rpm fara lag. Nu ai senzatia ca este un motor turbo. Acceleratie, tinuta de drum sint excelente. Cutia de viteze foarte bine dimensionata si precisa. Raspunsul in pedala este deosebit, dar necesita selectarea trepetei corespunzatoare. Frinele dimensionate pe masura, nu am simtit nicio "ĂŤzitare"la frinare nici la viteze mari. Am atins cu usurinta in conditii normale de trafic 260 km/h, sint ferm convins ca daca as fi avut un pic de spatiu as fi atins 280 km, avind in vedere ca mai aveam 1700 rpm disponibile pina la 7000. Am facut si un film cu telefonul, foarte prost de altfel, dar cred ca bmwclub.ro este la ora asta primul site care detine un test drive facut de amatori in conditii NORMALE de trafic si cu reestrictiile de viteza aferente. autobahn 335i coupe O sa revin si cu un film cu 335d. Pina atunci va doresc cele de cuviinta.
  6. Skytalker777

    dilema M3

    SMG...fara nici o reticenta :blink:, cu toate ca in final e o chestiune de gust ...
  7. Situatia in 2005 s-a mai schimbat un pic…. La pagina 107 al editorialului "; WhatCar "; sept. 2005 (UK) se prezinta urmatoarele date: 1. Honda 9,9 2. Mazda 10,7 3. Toyota 12,9 4. Nissan 13,3 5. Lexus 15,1 6. Hyundai 16,2 7. Mitsubishi 17,0 8. Daewoo 21,9 9. Skoda 25,2 10. Mercedes-Benz 25,6 Nota. Cifrele reprezinta cat la suta din masini au avut nevoie de reparatii pe perioada garantiei. Honda, este pe locul 1 la numarul de pene in perioada de garantie dar asta este aplicabil doar unor modele din marca respectiva si nu tuturor modelelor. :) In comentariul de la pagina 102 acelasi editorial, mai scrie : " ..average repair cost are on the pricey side at 325 (pounds). Thats 62 (pounds) more than last year's 263 (pounds) average."; Asta in conditiile in care, de exemplu BMW pe locul 17 : " Owner's mainly experience problems with the axle and suspension (35 % of all warranty claims), followed by the cars heating and ventilation systems (20%). The good news for BMW drivers is that the company still has one of the quickest repair times-mechanics take an average of just two hours to fix problems- and costs have stayed down. The average repair cost is one of the lowest in this year's survey at 266 (pounds)." Am un coleg care are un Hyundai Elantra si in perioada de garantie a fost de 2 ori la service.O data si-a schimbat cutia de viteze si a doua oara discurile de frana, comparativ cu alta colega, care avand un Alfa Romeo 147, a fost de 7 ori pentru ca inchiderea centralizata nu ii functiona pe timpul iernii. Avantaj Hyundai, nu ? :blink: Achizitia unei masini doar pe criteriul de mai sus este foarte relativa, cu atat mai mult cu cat in ADAC SPECIAL (Gebrauchtwagen-Test 2005) la pagina 54, se publica Anzahl der Pannen pro 1000 Fahrzeuge pentru masinile care nu sunt in garantie. Dupa cum se vede din datele de mai jos , dupa cativa ani de exploatare situatia cu totul alta in special la Obere Mittel/-Oberklasse. Mai departe, mai sus amintita revista, publica numarul de unitati vandute in perioada 1990-2003. 1. VW Golf Bora (4.102.667) 2. Opel Astra (2.119.224) 3. Opel Corsa (1.566.480). 4. VW Passat (1.545.852) 5. VW Polo (1.422.361) 6. BMW 3er (1.402.542) 7. Audi A4 (1.320.184). 8. Opel Vectra Signum (1.158.818) 9. Mercedes C-Klasse (1.082.965) 10. Ford Fiesta (1.003.074). De ce nu se vind masinile japoneze atit de bune si fiabile ? :) In perioada iunie 2004-2005, unitatile vandute arata in felul urmator: 1.VW Golf Bora (240.165) 2. Opel Astra (121.752) 3. Mercedes C-Klasse (95.890) 4. BMW 3er (94.935) 5. Audi A4 (91.920) 6. Mercedes A-Klasse (88.176) 7. VW Passat (84.033) 8. Ford Focus (76.382) 9. BMW 5er (73.154) 10. Audi A3 (72.388) si in UK, the top 10 best sellers sunt: 1. Ford Fiesta 2.Vauxhall Corsa 3.Mini Cooper 4. Peugeout 206 5.Ford Ka 6.Ford Focus 7. Renault Clio 8.BMW 320d SE 4 ddr 9.Renault Megane 10.Toyota Yaris. Mi se pare mie sau cele mai vandute nu sunt nici masinile cele mai ieftine nici cele mai fiabile ?
  8. Ai perfecta dreptate. Nu e asa de nasol ca si in Cluj sau in Bucuresti din punct de vedere sosele si drumuri, dar e cu mult mai aglomerat... M-am gindit ca vreti si o parere de aici.... :)
  9. Am vreo 51.000 km si pina in prezent nu am avut nici o problema :blink: Masina merge foarte bine.
  10. Eu am o rezerva la numarul de km (60.000), dar ma rog, per total pretul mi se pare f. mic, suspect de mic ? Cit ar fi pretul ? -depinde f. mult de numarul de km. Pentru mine 60.000 km sint prea putini pt. un 530d din 2002. Dar exista si exceptii.
  11. 330i SMG 2002 50.000 km. Consumul mediu este 10.6. Nu tin minte sa fi consumat in oras mai mult decit 13, pe autobahn mai mult de 11. Cifrele scrise fiind cele mai mari pe care mi le amintesc ca s-au inregistrat pe computerul de bord. Dar sint convins ca pot aparea consumuri mai mari functie de uzura masinii, calitatea combustibilului, traffic, infrastructura si bineinteles stilul de condus. :blink:
  12. Orice cauciuc de iarna, probabil, va fi mai zgomots decit unul de vara, dar TS790 e cel mai silent fata de celelalte de iarna, dupa testele lor si experienta mea. TS81o sint mai bune.
  13. CD-uri cu toata europa nu cred ca sint. In cei 700Mb nu incape. Sint, in cel mai fericit caz, 2 -3 tari pe un cd, i.e UK and Ireland, Central Europe, BNLux, France, Germany sint separat pe cite un CD. La noi un cd costa 150EUR.
  14. Toate sint foarte bune. Cu toate astea, cel mai performant din cele trei este Conti TS790V. Asta a fost cel mai bun cauciuc de iarna in 2002, le am si eu pe masina (asta e a 3 a iarna), sint confortabile, putin zgomotoase, frinarea si tractiunea f. bune. Am testul pe undeva, daca il gasesc il pun. Dar asa cum s-a mai spus aici, eu nu as pregeta sa il iau pe cel mai ieftin.
  15. Atentie mare ....la 330 jantele de iarna trebuie sa fie MINIMUM de 17, nu merg de 16 si 15 ....dupa spusele celor de la reprez. BMW si tb latimea max. 225.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.