Jump to content

Daniel RR

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-N
  • Interests
    Bmw , Motorsport , Mecanica/Electrica

Previous Fields

  • Masina
    e36 318is / e34 520i

Daniel RR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Doresc sa imi cer scuze atat de la administratori cat si de la uitilizatori intrucat nu am anuntat din timp vanzarea masinii mele , doresc un moderator sa stearga anuntul meu , multumesc !
  2. pret nou 1000 fix , trebuia sa mentionez ca nu bate nu troncane ?
  3. Vand Bmw 318is Coupe / Culoare albastru metalizat / an fabricatie 1993 Dotari : -Motor M42B18 cu interne forjate (103kw/140 de cai) -Faruri Zkw cu lupa si folie galbena pe faza lunga -Semnalizari Depo cu conversie de America -Proiectoare ceata cu folie galbena -Stopuri Depo cu semnale smoked -Trapa cu 2 poziti -Volan stock -Plafon vopsit negru mat -Pachete lumini -Jante aliaj pe 15 cu gume M+S -Dubluclimatronic -Bandouri M -Interior Recaro cu scaune incalzite fata -Shimbator cu nuca M iluminata + Shortshifter -OBC mic -Grila + Nari vopsite negru mat -Toba sport (nu foarte zgomotoasa) -Bari stock -Linie audio cu 6 difuzoare Nokia -Geamuri electrice -Oglinzi electrice si incalzite -Perdeluta -Inchidere centralizata + deschidere portbagaj din telecomanda -Bujii Ngk V2 noi -Arcuri/Amortizoare stock schimbate recent -Ulei + filtre schimbate recent -Lichid de racire schimbat recent --- Defecte : - plafonul si fetele de usi sunt de textil si trebuiesc inlocuite - traseul de evacuare trebuie inlocuit - bobinele trebuiesc inlocuite - aripile fata prezinta mici urme de rugina -- Vin Number WBABE51090JG10317 -- Taxa platita si nerecuperata / Detin Adeventinta de la Anaf -- Pret 1200 Negociabil / Contact 0742457389
  4. Salut , daca e scoasa mufa norma ca nu isi mai ia , dar ma intreba colegul mai sus , unde merge acea mufa , si da !! iti dau mare dreptate , e bine sa ai un tester acasa decat sa arunci banii pe mecanici si sa schimbi o gramada pe ea pt simplu fapt ca "unii" constata/cred ca e problema x y z , si mie mi-au constatat multe multi , am cheltuit o gramada de bani , si pana la urma am ajuns sa le fac toate de unul singur ..
  5. Salut , eu sunt mai mult cu benzinarele , dar ce imi zici tu pare a fi ceva problema de MAF sensor (Mass Air Flow- adica debitmetru) , nu dau verdictul ca aia e problema , sunt baieti mult mai specialisti/experti ca si mine . Simptome : - sub 2000 de ture e moarta (trebuie sa o accelerezi zdravan sa o ia de pe loc) - consum mare - scoate fum "ca locomotiva" Incearca sa scoti mufa de la debitmetru (metoda veche) si vezi daca se schimba situatia , au scris colegii mai sus mai multi pasi care ii poti urma ... si mufa de la debitmetru comunica/trimite semnal (valori) catre ECU (daca tot m-ai intrebat unde merge cablul ala) ; Numai bine si drumuri bune !
  6. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?910567-E46-not-blowing-any-air-All-buttons-work-but-no-hot-or-any-air-coming-out-solution! - ai si poze .. e pas cu pas .. sper sa te ajute .. spor !
  7. am mentionat ca poate sa verifice si releul , si nu e prea placut cand it iscoate pistonu` din cilindru gazele si bujia e aproape .. ) , eu zic ca sfaturile pe larg sunt binevenite .. citeste unul-altul si poate li se manifesta altfel problemele , citeam pe un forum BMW ca "unu" reusea sa porneasca motorul numa daca punea gheata pe senzorul de temperatura ..
  8. Salut 1) incearca un Cluster/Dashboard test si vezi cate becuri ai arse sau nu in bord (vezi ca sunt tutoriale pe youtube)(referitor la problema cu becurile) 2) Diagrama/schima de pe anvelopa are 3 caracteristici : Sunetul anvelopei in mers , Eficienta consumului de combustibil , Aderenta pe carosabilul umed (au ei un chart/un tabel care e impartit pe mai multe clase)(ca sa intelegi cel mai bine e ca si schema aia de marketing cu "Clasa energetica" pt electronice/electrocasnice ..
  9. Salut , cititnd pe forumuri in trecut am vazut o problema similara cu a ta , sper sa te ajute ... la faza cu pornitul , Sunt 3 simptome/faze : 1) Cand nu iti invarte motorul DELOC si nici nu vrea sa porneasca verifici : Bateria (pui un multimetru pe ea , cand dai la automat sa nu scada instant la 1V , poate sa iti bazaie releul de pornire in cazul asta ->schimbi bateria) , bornele (sa nu fie oxidate deloc , daca sunt le pui ambele intr-un pahar cu apa calda , le stergi le suflii le lasi la uscat) cablul de "ground" (masa , sau minusul , cel negru) il desfaci de pe caroserie si iti cureti caroseria dupa care iti prinzi inapoi cablul , contactul cu cheie (aici e lunga treaba si povestea , incearca sa ii ceri unui baiat ce dezmembreaza sa iti deie un contact .. sa il incerci daca e ok il schimbi daca nu , nu il cumperi , electromotorul (verifica cablul care merge de la baterie la el , e unul rosu, gros , curata-i terminalele(conexiunile) daca nici asa nu merge , du-te la un electrician sa iti curete partea de contact intre rotor si perii , si eventual schimba periile (posibil sa fie si ceva problema mecanica la electromotor (gen dintii sa fie uzati si sa sta intr-o pozitie aiurea pe dintii transmisiei(coroana cu dinti) 2) Cand dai la automat si nu vrea sa porneasca , doar invarte motorul : Bujiile ( sa deie scanteie , sa nu fie negre , sa nu fie umede) (if NOT , schimbi bujiile , verifici bobinele , fisele) , alimentarea (in mod normal cand pui contactul o sa auzi un zgomot mic din dreapta spate )(se simte miros de benzina cand dai la automat cu bujiile scoase (ai grija nu tine bujiile in apropiere ca se intampla miracole pirotehnice , daca ai si o tigara sigur ti-o aprinde), verifica releul de la pompa de benzina (Nr 1 , in diagrama cutiei de sigurante)(verifici siguranta fuzibila NR18, ai diagrama pe capacul sigurantelor) , daca ai alimentare , treci la compresie , scoti bujiile afara , scoti siguranta NR18 si pui in manometru pe fiecare cilindru si dupa 3-4 rotatii de motor trebuie sa vezi ce presiune ai pe cilindrii (apasa umpic mai tare pe manometru sa fie etans pe filetul bujiilor) , distributia (timing-ul cum zic englezoii)(iti recomand sa mergi la un mecanic sa iti verifice intinzatorul si daca iti e la semn distributia / intinzatorul 3) Cand e pe punctul de a porni si nu vrea , verifica filtru de benzina , presiunea / alimentarea cu benzina , inca ceva ,inainte de a incerca sa faci tot ce ti-am zis mai in sus , incearca sa pornesti motorul cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura (cand e cald motorul) vezi , se poate sa fie si ala de vina .. astept un raspuns in legatura cu problema ta , cum ai rezolvat-o , incearca si la o diagnoza dar sunt unii pasi care ii poti parcurge tu fara sa dai bani pe diagnoza .. spor !
  10. Ai cheie diamant cu butoane sau ai telecomanda separata pe care nu scrie nimic ?
  11. Salut .. depinde de la caz la caz .. daca e o portiune mica , tine , daca daca e ditamai "cancerul" ce face ? .. corecteaza-ma daca gresesc .. ar trebui sa se uite bine , sa cureze zona cum trebuie si dupa sa se apuce de sudat .. de izolat , apoi kit-ul de intarire ..
  12. Salut , ridica-o pe elevator , bagi in viteza cu motorul pornit si vezi de unde vine sunetul , nu da cu presupusul ca presupusul costa ! spor !
  13. Salut M52B25 cat si M54B30 folosesc acelasi ECU , doar ca trebuie sa ii faci remap , daca shimbi ECU trebuie sa schimbi si EWS-ul + Cheile + o gramada de cabluri , desi b25 si b30 sunt identice au diferente la arborele cotit , pistoane , biele , admisie .. nu te-ai gandit sa iti cumper niste axe cu came + o admisie de m3 + injectoare (+ remap) si sa pastrezi motorul ? (doar zic , nu e nimic personal) .. spor in cele propuse !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.