Jump to content

Bulyz0r

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320D E46 07/2002 FL 150CP

Bulyz0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am dat copy+paste, sa nu se considere reclama, dar uitati ce anunt am gasit.. Furtun Intercooler Bmw E46 Euro3 1998 2003 (Ultima actualizare a anuntului: 16/6/2014 - 37 afisari ) Furtun intercooler BMW E46 (la EGR) Aplicatii : BMW E46 1998-2003 Varianta echipare : 2.0D EURO3 Cod : 11617799393 Produsul este NOU Pret: 90 LEI Si apropos.. m-am documentat in legatura cu "maclavaisul" pe care l-am scos de acolo.. este admisia, capacul pot sa-l desfac ca nu are nici o garnitura, si in acelasi timp, vreau sa verific clapetele renumite de la admisie, sa le dau jos, si sa astup gaurile cu dopurile de aluminiu speciale... Dar iarasi, sa termine cu ploile astea nenorocite!
  2. Cristian... uite care e problema... Aceeasi problema am avut-o eu... Cand se incalzea motorul, incepea sa dardaie la plecarea de pe loc... Nu te mai ascunde de adevar, este Volanta+Ambreiaj Eu am vrut sa mi le schimb, cu unele facute de clutchspecialists.co.uk (Volanta mono-masa+Ambreiaj sport ceramic), costau ~500 lire, un pret extraordinar de bun fata de ce preturi erau pe aftermarket LUK pentru modelul meu.. Volanta 2800 Ron Ambreiaj 1200 Ron Si... am tot amanat sa le comand pe acelea din Anglia.. pana cand, am plecat cu niste treaba la Sibiu... unde, ca sa vezi, m-a lasat masina... mi s-au rupt niste dinti, de pe soarele de ambreiaj.. de pe placa de presiune.. si nu mai intra in viteza... A trebuit sa comand urgent piesa aftermarket LUK, ca sa pot veni acasa, am fost la brasov repede, am luat piesa, am avut mare noroc, ca era Sambata, iar magazinele de piese din Sibiu sunt foarte putine si nu prea au stocuri pentru ce aveam eu nevoie... Cost total: 4200 RON dintr-un foc! Volanta 2400 RON Ambreiaj 1000 RON Manopera 500 RON Platforma 100 RON Drum Sibiu-Brasov-Sibiu,pentru piese 100 RON Spaga la baieti ca m-am rezolvat repede 100 RON Am schimbat atunci Ambreiaj+Volanta, si de atunci nu a mai facut nici un fel de trepidatie, dardaiala, nimic... parca sa zic, mai dardaie foarte foarte foarte putin la plecarea de pe loc, dar aici chiar suspectez tampoanele de la motor+cutie... Asa ca nu mai fugi de adevar, si strange bani pentru volanta+ambreiaj.. te vor lasa in 3-4-5 luni! si costa frate!!
  3. Da, revin cu concluzii... EGR-ul era foarte infundat, l-am curatat, am bagat si degetele in motor acolo, am scos 200gr de maclavais negru, as vrea sa desfac complet capacul acela dar mi-era teama sa nu aiba vre-o garnitura care sa trebuiasca schimbata, si avand in vedere ca era sambata pranz, am zis ca nu o sa gasesc si o sa trebuiasca sa raman cu masina imobilizata... In urma curatarii EGR-ului... cu surubelnita, cu carbutirol, cu de toate, EGR-ul refuza sa deschida valva... probabil o fi anulat? din ECU, sau cu legendara "Tablita" ?.. Uleiul de pe-acolo, intradevar, provine de la furtunul acela gros de la EGR... Este batran, si crapat...
  4. O sa desfac zilele astea teava aia sa vedem ce-i cu ea... si o sa desfac si EGR-ul... Multumesc de sfaturi... m-am speriat putin ca ar fi de la turbina, dar nu prea imi da nici un semn... Singura chestie care o face turbina, este sa fasaie putin la rece... ceea ce cred ca este totusi normal, am observat la mai multe TDI-uri acest fasait la rece... timp de 1-2 minute..
  5. Este FL.. dar astept putin sa se potoleasca cu ploiile astea, si ma ocup de filtru... EGR-ul o sa-l dau jos maine sa-l curat... Multumesc.
  6. Filtrul epurator nu l-am verificat... dar sunt convis 100% ca nu a fost schimbat de multe zeci de mii de km... Am luat masina acum 9 luni, iar proprietarul mi-a spus ca a schimbat filtrele inainte cu 700km... bine-nteles ca nu l-am crezut, iar cand am schimbat filtrul de aer, era atat de negru, eu nu am vazut in viata mea un filtru de aer atat de murdar... in ciuda acestui fapt, motorul merge foarte ok, pentru numarul de kilometri... mai exact 240k ... De cand am luat-o, am schimbat Fulia Vilbrochen, Volanta+Ambreiaj, placute de frana... Sunt in continuare foarte multumit, mai ales ca eu merg non-stop cu masina, si sunt foarte atent... nu las sa cada, ci incerc sa rezolv din timp unele chestii... Acum de aprox 2 saptamani am inceput sa am niste batai pe fata... se pare ca la ambele roti, pana sa suspectez pivotii, mai las putin, tind sa cred ca fac zgomot placutele de frana... discurile sunt putin cam tocite, si marginea aceea, sa urle putin pe-acolo... dar daca in 1-2 luni tot asa face, schimb bratele fara discutie... Unde gasesc si eu filtru epurator?.. am cautat putin aseara si nu prea am gasit la magazin, decat pe la SH-uri, dezmembrari...
  7. Foarte bun e kitul de la Morimoto... se vede super bine Am cautat de am turbat acest DIY cand mi-am montat si eu, dar dupa aprox 6 ore am reusit sa le montez singur...
  8. Buna seara dragi colegi... Am si eu o problema la masina, mai exact pierde ulei pe undeva, si am observat ca EGR-ul este plin de ulei, cat si tubulatura groasa care vine de la turbina... Am completat 1L de ulei in 10.000KM, de la ultimul schimb, nu pierde mult, dar nu stiu exact cauza... Spuneti-mi va rog incotro sa ma indrept?? Daca sa ma duc sa verific turbina, chiulasa, altceva??... Mentionez ca masina merge foarte bine, motorul merge lin, turbina nu fluiera, trage foarte ok, parca are putin lag, dar suspectez egr-ul... debitmetrul chiar astazi l-am verificat, este ok, ce ar putea fi? EGR-ul infundat?.. mai mentionez ca a inceput sa se manifeste asa de curand, nu am avut asa mult ulei niciodata pe-acolo...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.