Jump to content

DrRobert

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E70 40d

DrRobert's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Salut, condiĂâşiile cĂŁ regenerarea sĂŁ porneascĂŁ dupĂŁ ce a fost comandatĂŁ din tester sunt temperatura gazelor ĂŽnainte de DPF sa fie peste 240 grade, temperatura lichidului de rĂŁcire sa fie minim 75 grade Ăâ˘i sĂŁ ai minim 10 litri de motorinĂŁ ĂŽn rezervor. Efectul cel mai bun ĂŽl obĂâşii dacĂŁ poĂâşi menĂâşine o viteza de minim 60 kmh timp de 20 minute. AĂâ˘adar sigur Ăâ˘i-a fĂŁcut o regenerare la un moment dat. Trebuie fĂŁcut un test de contrapresiune sa vezi cam care este valoare backpressure la relanti si 2000 rpm ExistĂŁ un test simplu in ISTA dacĂŁ mergi la cineva cu tester trebuie sa Ăâ˘tie. Eroarea ta spune cĂŁ durata de viaĂâşĂŁ a DPF ului este limitata. Ănainte de a incerca sĂŁ ĂŽl cureti sau sĂŁ ĂŽl schimbi ĂŽĂâşi recomand sĂŁ iei legĂŁtura cu cineva priceput ĂŽn diagnoza astfel ĂŽncât sĂŁ nu cheltui aiurea. Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
  2. Salut, mai postez o datĂŁ și experiența mea cu schimbul de ulei la ZF Faur, fĂŁcutĂŁ ĂŽn 2017. Am facut si eu schimbul de ulei la ZF Faur, la E70 40d, cutie 8H70Z, la 120000 km. Baia si uleiul le-am luat de pe ebay.de la 250 de euro setul (8 litri de ulei). Desi am citit lucruri bune despre ZF Faur, la fata locului..... poate eu am avut ghinion. In primul rand dupa 5-6 zile de la schimb, la schimbarea din D in R, pe loc se auzea un troznet sub masina (pina la mersul in service mergea impecabil), la trecerea peste vibratoare aveai impresia ca motorul se tine intr-un surub. Am revenit la Faur unde s-a verificat masina pe elvator si mi s-a spus ca este de la cardanul fata care are joc la crucea cardanica si cand schimbi sensul de mers trozneste si sa ma adresez la BMW, ca ei nu au lucrat acolo. M-am dus la Campina la un service BMW al unui prieten, unde s-a constat ca surubul de 18 care prinde cutia de transfer de tampon nu era strans, tot grupul se misca cu mana. S-a strans,s-a rezolvat, cardanul fata am inteles ca are un pic de joc si ca este o rechemare in service pe el, oricum nu era de la el zgomotul. La ZF au un tester care nu a reusit sa comunice cu 8HP-ul meu desi mi s-a spus ca va comunica se va face la sfarsit un test, vor fi resetate adaptarile.... NU A MERS. A mers tot la service ul celalat unde s-au resetat adaptarile moment in care s-a schimbat in foarte frumos si modul in care cutia schimba. Asadar, poate cei de la ZF Faur se pricep la cutiile ZF, dar daca "suruburile sunt de la BMW", le strangeti in alta parte. Pentru 250 manopera si masina tinuta peste noapte la ei ca sa mai curga 200 mL ulei pe langa cei 5.5 litri ce curg la demontarea baii, nu am facut o mare afacere. PS: sunt mai multe service uri care s-au dotat ĂŽntre timp cu pompe pentru ĂŽnlocuirea integralĂŁ a uleiului din cutie. DacĂŁ vrei neapĂŁrat la Faur intreba-i dacĂŁ dacĂŁ au pompa.
  3. Am rezolvat, am luat de pe ebay un cod lifetime, 15$. Instalat si harta EAST. Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk
  4. Salut, multumesc si eu pentru harti. Ma poate ajuta cineva cu un cod FSC de instalare pentru LU98232 (navigatia este CIC Premium) ? (Inclusiv contra cost) Inca nu am destule posturi pentru a solicita unul colegului Neo si in curand ma asteapta un drum in Italia (as vrea sa pun harta WEST 2017-2) Am cumparat un cod acum doi ani de la un domn din Bucuresti, a spus ca lifetime, dar nu a mers decat la upgrade ul 2016-1. Multumesc anticipat si pentru eventuale sugestii de obtinere a codului.
  5. Pai si cutia cum schimba ? Software update, etc, ? Si la mine se umezeste usor capacul de plastic din partea inferioara a convertizorului, cu uleide cutie, este un semering uzat, am curatat si s-a umezit din nou peste 1.5 ani. Recomandarea e sa verifici nivelul uleiului din cutie si sa schimbi semeringul cand vei face si distributia ca tot dai cutia jos. Adica pe la 200.000 km. Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk Cureaua de accesorii si rolele ? Cum au apreciat ca trebuie schimbate ? Varsta masinii si kilometrajul ? Cat costa astea ? Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk
  6. Aveti idee unde se afla lantul la motorul meu ? N57. Fata sau spate ? Am inteles ca lantul in spatele motorului nu se aude foarte bine cand sunt probleme. De asemenea am inteles ca pentru schimbarea lui trebuie demontata cutia.... Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk Salut, dupa ce am schimbat uleiul la cutie nu am simtit nimic schimbat. Magnetii nu erau foarte incarcati. Mie personal nu-mi place cum schimba, sunt convins ca este o problema de soft, dupa fiecare resetare a adaptarilor merge perfect 2-3 saptamani, ulterior incepe cu frana de motor la 3-2, etc. DPF ul il urmaresc periodic, am o interfata de diagnoza, daca el nu ma deranjeaza, nici eu nu vreau sa-l supar. Intrebare: sanatatea DPF ului o urmarim prin valoarea backpressure ? Si cat ar trebui sa fie aceasta ? Mie imi arata Rheingold ca DPF mai tine 98000 km. Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk
  7. Buna seara, am un E70 40d din 2010, luat la 82000 km din D, pina acum am facut service-ul obisnuit (ulei + filtre la 12-15000 km). In plus la 110.000 km am schimbat uleiul si filtrul la cutie (8HP70z) si recent la 130.000 uleiul la cutia de transfer. Pentru ca se apropie de 150.000 km si intentionez sa o mai tin, va cer parerea legat de: 1. Necesitatea schimbarii uleiului din diferentiale. Am inteles ca pe spate sunt doua tipuri de ulei care sunt necesare (ceva legat de adaptive drive). 2. Cand se pune problema schimbarii lantului de distributie ?(cand am schimbat uleiul cutiei aveam ceva urme de ulei in carcasa de la convertizor, si cred ca va trebui schimbat si semeringul de la cutie odata cu distributia). Motorul merge Ok, nu are zgomot la pornire sau alte probleme, sufera doar din cauza regimului de oras/periferie, foarte rar, de 3-4 ori pe an isi face un drum lung/autostrada. 3. Intervalul pentru service-ul cutiei de transfer este de 60.000 km ? (Al cutiei automate inteleg de pe site-ul ZF ca este intre 80-120.000 km) Multumesc, o seara buna.
  8. 38 de ani, E70 40d, 2010. Luat in anul 2014.
  9. Cred ca depinde si ce jante ai. Eu cel putin pe vara la E70 am jante de 20 si anvelope cu latime si talon diferite fata spate (315/35/R20 spate si 275/40/R20 fata). Asadar profilul la cele de 315 are ceva in plus fata de cele dar nu cred ca este o problema. De ce te intereseaza profile diferite fata spate? Banuiesc ca vrei sa le iei noi.. Personal cred ca nu incape indoiala ca trebuie sa le iei noi, acelasi model si dimensiunile recomandate de producator.
  10. Salut, ce ai rezolvat la Bavaria ? Eu dupa update ul de soft la motor am constatat ca a crescut consumul, l-am resetat de 1000 km si am ajuns la 12. Ma rog poate e prematura concluzia, in ultima saptmana a fost si mult mai aglomerat. Cutia se mentine bine dupa update, ieri am fost chiar impresionat, a avut o zi de zici ca era Mercedes. Sarbatori cu bine tuturor !
  11. Salut, dupa experienta mea personala, este o diferenta semnificativa la confort intre 20 si 18. Eu am 18 de iarna si chiar daca sunt RFT sunt mai umane decat cele de vara pe 20 non RFT. Si eu am pachetul sport si amortizoarele sunt foarte dure (ca o caruta) si adaptive drive, dar asta nu are nici o treaba cu confortul, doar cu tinuta de drum. Cand pui pe modul sport se lipeste de drum, in curbe trebuie sa te tii bine de volan.... Cand am trecut pe cele de vara de la RFT (Dunlop) la normale (Vredestein) s-a ameliorat un pic situatia. Pacat ca drumurile sunt in RO, unde cu jante pe 20, fac slalom printre gropi si sunt ala pe care il injura toti ca franeaza cand trece peste liniile de tramvai... Modelul de mai jos, cu care am luat masina, are dupa 3 ani (mers numai vara cu ele) o eroziune in jurul capacului central, la toate 4, se pare ca e o problema comuna. Subscriu si cred ca ai dreptate, diferenta de consum masurata de mine este cam de 1.5 L, intre cele de vara 20 si cele de iarna 18 (aici mai intervine si profilul si compozitia cauciucului, nu compar mere cu pere, dar una peste alta diferenta de consum se simte.
  12. E70, 40d, 2010, adus din D la 82.000 km in 2014, acum 128.000. Schimbat releu bujii, brate inferioare fata (jante pe 20), cardan fata (era pe lista celor cu probleme).
  13. Eu folosesc la E70 40d, ulei BMW 5W30. Am folosit si Castrol Edge 5W30, respecta norma LL04. Masina a venit din D cu ulei BMW 0w40, dar pentru RO am inteles ca 5W30 este mai in regula pentru regimul de trafic. Cred ca foarte important este de unde il cumperi, eu evit sa cumpar ulei din supermarket, am avut suprize... am inteles de la un distribuitor de uleiuri ca foarte usor si in cantitati mari se pune ulei de calitate inferioara / eventual refiltrat si aditivat in ambalaj de Castrol/Mobil/etc si ulterior este pus pe piata. Trimis de pe al meu HTC One_M8 dual sim folosind Tapatalk
  14. Salutare, eu am avut pe e70 cu pachetul sport, Dunlop Sport Maxx RFT 315/35/R20 spate si 275/40 pe fata. Aveau profil 5-6 mm cand am luat masina am mers 20.000 km cu ele pina cand au zgomotul de rulare a devenit insuportabil. Aveu dinti pe exterior si pe fata si pe spate, profil ramas 4 mm spate si 3-4 fata. Rezistente. Precise. Am facut geometria (dupa ce am schimbat bratele inferioare fata), a iesit ok, am trecut pe non-runflat Vredestein Ultrac Vorti. Primii 5000 de km au fost silentioase, consumul a crescut fata de Dunlop cu 0.5 L/100, comportamentul in curbe nu mai era la fel de precis, dar a crescut un pic confortul. La franare nu se compara cu Dunlop. La 10000 km a inceput sa se auda iar zgomot de rulare la 80-90 km/h, am verificat geometria, era in regula, anvelopele au inceput sa faca iar dinti pe exterior, mai mult fata, profil ramas 6 mm. Desi sunt facute in Olanda si pretul a fost OK, nu se ridica la nivelul marcilor premium. Iar modelul E70 CHIAR ARE O PROBLEMA cu uzura anvelopelor ! Cel putin la dimensiunile precizate....
  15. Trec un un pic offtopic, dar e legat de ce spui de cutie: La E70 ul meu motorul si cutia parca au fost puse de la masini diferite. Dupa 2-3 saptmani in oras, face frana de motor la 3-2, (nu impresionant dar pe mine ma deranjeaza), cand e rece parca face pauze intre schimburi 2-3-4 (dar nu intotdeauna). Dupa ce resetez valorile de adaptare ale cutiei merge ca tramvaiul nu se simte nimic. La fel dupa drumurile lungi in afara orasului. Cand este pe sport si o calci pe coada se simt toate urcarile in trepte pina la 8. NU smuceste, dar le simti. Oricum e legat si de stilul de condus si de soft, pe alte forumuri multi se plang de treaba asta, altii nu inteleg despre ce e vorba.... O solutie pe care vreau sa o aplic maine este update ul de soft motor -cutie, am inteles ca ajuta la schimburi mai line si constante. Softul meu a fost updatat ultima oara in 2013. SINCER: nu cred ca sunt probleme mecanice ale cutiei, pentru ca se manifesta la anumite stiluri de condus si dispar temporar dupa resetare. Daca erau mecanice ....progresau in timp.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.