Jump to content

RedBlueFighter

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E39 525i 2001

RedBlueFighter's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Salut Daniel, In primul rand, multumesc mult de precizari. Recunosc, in momentul de fata studiez alternative, proiectul va incepe efectiv numai peste vreo luna-doua. Schimbarea de motor mi s-a parut mai simpla. Faza cu cheile insa recunosc ca n-o estimasem. Referitor la propunerea ta - axe cu came + admisie m3 + injectoare mai mari - suna bine insa as avea cateva intrebari: 1. Ce fel de axe cu came? Ceva producator imi poti indica? Ce modificari /inlocuiri implica asupra Vanos-ului ? 2. Injectoare de ce debit ? 3. Pt. remap ai vreo sursa de soft recomandata? 4. Ceva modificari la evacuare nu ar fi necesare? 5. A incercat cineva cunoscut sau chiar poate tu modificarile astea pe un M54B25? Daca da, cam ce castig de putere a avut? Scuze de avalansa de intrebari, sper sa-ti poti gasi un pic de timp sa-mi raspunzi... Multumesc inca odata.
  2. Salutam, Ma gandesc sa-mi schimb motorul - de la M54B25 la M54B30 - adica de la 2.5 L/193 cp la 3.0 L/231 cp pe un E39 din 2001. Recunosc, cei 38 de cai in plus m-ar bucura nespus... Din informatiile voastre, dincolo de ECU (care cu siguranta va trebui schimbat) ar trebui sa ma mai astept si la alte nepotriviri ? Ma gandesc in primul rand la cutia de viteze (pe masina am manuala in 5 trepte), dar si la alte aspecte gen suporti motor sau colector evacuare... Ce pareri aveti?
  3. Subscriu si eu parerii colegilor D_A_N , Rcc-67... 5GT e cea mai urata. As ma adauga, din istoria recenta, Z8-ul - in speta interiorul cu cadranul de bord plasat central.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.