Jump to content

Bgn320d

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    320d

Bgn320d's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare,am lasat un e90 2010 in service petru reparatii de caroserie plus schimbat de faruri si o tripla...La sfarsitul reparatiei s-au trezit sa verifice daca totul functioneaza si s-a constatat ca gemurile nu se deschid,semnalizarile nu merg,farurile stau aprinse atunci cand sunt inchise si faza lunga nu merge...am sunat la Bmw si mi-au zis ca este problema des intalnita,mai ales la X5,X6 si se rezolva cu inlocuirea calculatorului de lumini. Ati mai auzit de asa ceva?chiar este o problema frecventa si s-a nimerit sa se strice exact cat a stat in service?sau sigur au facut aia de la service ceva gresit si s-a ars modulul???
  2. Pai ma gandesc ca daca aici mi-a cerut 400€ Vine cu totul nu?sau acum ar fi prea mic pretul sa vina cu totul? Scz dar piata la piese nu o cunosc....si deci huruitul nu ar putea sa fie tot de la acelasi racord?
  3. Ce sanse as putea sa am sa fie racordul asta,ca m-as duce sa-l schimb... Daca pun pe cineva sa tine cat se poate de fix de toba ar trebui sa dispara huruitul?
  4. Multumesc mult de pareri,totusi as vrea sa stiu daca as avea vreo sansa ca huruitul sa fie de la acel racord flexibil din cauza caruia sa auzea si țacanitul ... Si daca ar cunoaste cineva un service bun prin italia din intamplare,fac o cinste..
  5. Totusi sa stau linistit momentan?sa ma apuc sa-i schimb racordul flexibil(sau sunt slabe sanse sa fie asta motivul)?am sanse mari ca in curand sa patesc altceva mai grav daca nu umblu acum la ea?...nu de alta dar aici in IT m-i se pare mult mai greu decat acasa sa gasesc un mecanic bun si accesibil...la reprezentante nici nu ma gandesc(numai idioti...)
  6. In bord are 147.000 km iar pe cheie are 182.000,schimbul de ulei l-am facut a doua zi dupa ce am cumparat-o...da,m-i se pare un pic cam zgomotoasa,chiar daca e un motor zgomotos,pe loc m-i se pare ca e un pic prea tremurat...au verificat-o mecanici cand am luat-o...ziceau de suruburi originale cu filet nedesfacut niciodata ...si toate laudele,fiind cunostiinte bune de-ale mele nu ale vanzatorului...in primele 2 zile nu se auzea absolut nimic si am testat-o cam in toate conditiile...de la volan
  7. Va salut!Am achizitionat acum 3 saptamani un 320d din 10/2009,am venit italia cu el acum cateva zile si am inceput sa aud impreuna cu "huruitul" intre 1700-1400 rpm la accelerare si dezaccelerare,chiar si la relanti,un țĂŁcanit pe dedesupt undeva in fata pe mijlocul masinii... Am fost aici la BMW si mi-au zis ca e nu stiu ce piesa flexibila care face legatura intre catalizator si esapament(350-400€)...m-i s-a parut cam mult si am aflat ca in Ro e mult mai ieftin...am tinut un pic cu piciorul pe toba,am miscat un pic de ea si probabil s-a reglat la loc,pt ca momentan nu se mai aude...dar "huruitul" de la inceputul povestii a ramas neschimbat...trebuie sa-mi fac griji de distributie?cand am luat-o nu se auzea nimic,dupa cateva zile a inceput sa se auda...e posibil sa fi fost reparata pt vindere?a fost adusa din franta de maxim o luna... Astept o parere,multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.