danmatyas
Members-
Posts
61 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
BMW 320d Touring Aut.
danmatyas's Achievements
Newbie (1/15)
4
Reputation
-
Nu se plang toti cum s-a scris in prima postare. Se plang "sparietii" si cativa care chiar au probleme. Lasand la o parte problema distributiei de la N47, care e un super motor, de ce nu vorbeste nimeni despre problemele pe care le are M47, gen turbo, clapete etc. Daca doar asta e criteriu pentru a alege un cazan de masina de 12 ani vs una de 5-6 ani, e destul de trist. Poti sa bagi cati bani vrei intr-o relicva ca tot relicva va fi oricat ai petici-o. Parerea mea, ia-ti un N47 dupa 2011 si nu o sa ai probleme cu nicio distributie iar daca chiar ai nu e capat de tara sa bagi 3000 lei sa o schimbi. Daca este capat de tara atunci te-ai intins mai mult decat ti-e plapuma.
-
Roata de rezerva f30
danmatyas replied to clausspac's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Scuze pentru offtopic: La ce companie ti-ai facut? Si eu vreau sa fac asta. Mersi! -
Am rezolvat problema capacului asa cum ati expus mai sus. Mersi de ajutor. Am sesizat ca mai am o vibratie, conducta aceea de plastic ce intra in filtrul de aer(dedesubt). Tremura la imbinare. Gasisem mai demult un topic despre asa ceva dar nu mai dau de el. V-ati confruntat cu asta? cum se poate rezolva?
-
Salutare, O problema cunoscuta, zgomotul produs de vibratia capacului de motor la E90 motor N47. A gasit cineva o solutie pentru problema asta? Ma dispera zgomotul acela facut de trepidatia capacului la relanti. Am schimbat si bucsele acelea de cauciuc pe care se impinge capacul dar tot degeaba. Ma gandesc sa bag ceva sub el sa stea presat, ceva ignifug. Solutii? Mersi!
-
Bala, mie mi-a fost sters postul respectiv. De ce? Pentru ca nu se doreste a se sti cate or crapat "pe bune". Probabil numarul este infim. Service-urile profita de pe urma psihozei generate de problema asta si nu se doreste o atenuare. Cand castigi 2-300 euro pe zi din schimbul de distributii trebuie sa fii tampit sa renunti la asta. Asta cu "un prieten are un n47 care a crapat" .. ma lasa rece. Ce e asa de greu sa se faca un poll, care sa apara aici in susul paginii? Sa vedem si noi la cati useri a crapat, cati useri or schimbat preventiv si cati useri au distributia originala. Cred ca mai usor si-ar face o imagine asupra problemei utilizatorii acestui forum.
-
Cat costa sa repari un motor dupa ruperea distributiei? Eu presupun ca va fi un 5-6k lei. SIncer, prefer sa platesc atat decat sa dau degeaba 3-3.5k sa umflu buzunarele unora ce profita de pe urma psihozei ce au creat-o prin antireclama ce o fac acestui motor. Chiar asa, avem useri in zona care au reparat un motor n47 dupa ce li s-a rupt distributia? as fi curios ce costuri au suportat.
-
Celalalt N47 din familie a ajuns la 263K, distributie originala. Daca crapa va anunt...ca de schimbat nu se va schimba pana atunci. Poate asa se va mai calma lumea si nu va mai schimba distributii la 160k. Eu as avea mai multa incredere in service-urile care traiesc din schimb de distributii la N47 daca nu si-ar face reclama sponzorizata cu problema asta pe minunatul farcebook.