Jump to content

Nym

Members
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Nym last won the day on April 8

Nym had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Nym's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

22

Reputation

  1. Da jos capacul de plastic de la motor, ala ornamental si vezi daca face la fel. Ala nu imi suna a zgomot de turbina. Cum stai cu distributia? N47 + Distributie Noua = LOVE N47 + Distributie veche = Panica + Stres + Zgomote Dubioase
  2. Asa scârțâia si pedala de la fostul e90 si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj. Cred ca e din ansamblul pedalei. Mai dadeam cu wd40 din cand in cand si disparea o vreme. 8 ani de zile am mers asa cu ea fara alte probleme. Era foarte enervanta in trafic start stop.
  3. Ce nu imi place mie la ea. Faruri modificate. La unul nu merge Angel Eye-ul. Fiind pe led/ custom tre sa gasesti ce a pus el. Volanul pare ca e de pe seria 1 daca nu ma insel Nuca de la schimbator nu e a ei Pielea arata cam uzata. A mea are peste 200k si pielea arata mult mai ok. Nu stiu daca e un indicator ca ar avea mai multi km masina decat declara dar fii pe faza. Personal nu cred ca are cat zice. Pe mobile.de 325i-ul asta cu pachet M la sub 200k mk trecea de 12mii euro anul trecut. Sa ai in vedere ce pica pe motorul asta dupa ce trece de 200k. Are reputatie ca e rezistent si fiabil dar pana si astea in 6 cil au limitele lor. Daca te decizi sa il iei, sa ai ceva pus de-o parte pt reparatii.
  4. Te joci cu focu. Si una intacta din dezmembrari ar fi mai safe.
  5. Inainte sa schimb distributia, puteam lantul vechi sa il misc cu degetul si lateral si vertical. Nu mult, dar era vizibil. Nu avea alte simptome l, si probabil era inca ok, dar am schimbat kitul complet preventiv. Cu kitul nou schimbat de 6 luni lantul e beton indiferent in ce pozitie se opreste motorul. Nu stiu cat de relevant e, dar am vazut niste clipuri pe youtube cu lanturi f slabite/intinse pe N43, probabil cu patina rupta pe care le miscau cu degetul foarte usor fara sa opuna pic de rezistenta. Nu ma costa nimic sa arunc un ochi, ocazional sa vad daca are urme de uzura si sa pun mana pe el sa verific daca sta intins in continuare, avand practic grad de comparatie cu lantul vechi. Asta cu producatorul de ulei folosit de bmw, sincer, ma depaseste. Am pus un screenshot din manualul masinii care e din 2009, deci evident neactualizat pe partea de producatori, dar cu recomandarile de vascozitati si conditii de utilizare care inca se aplica. Ca sa vada initiatorul postarii ce spune producatorul inainte sa asculte parerile noastre si sa ia o decizie informata. La fosta masina am folosit 8 ani acelasi ulei si am vandut-o perfecta cu peste 300k km. Masina actuala, conform istoricului, din 2009 pana a ajuns la mine a avut reviziile facute la reprezentanta in Germania unde banuiesc ca tot ulei BMW i-au pus. Am avut capacul de la motor dat jos si e curat, camele arata f bine pentru varsta si km. Am tras concluzia ca indiferent ce e in bidoanele alea, se pare ca e suficient cat sa tina motorul sanatos. Cand o sa mi se strice BMW-u din cauza ca i-am pus ulei BMW, recomandat de BMW, imi sterg si eu contu, vand masina si imi iau bicicleta. Atat, eu ma retrag. Cred ca l-am zapacit pe colegul nostru cu atatea pareri pasionate.
  6. Te salut cu respect. Parintii mei sunt CFR-isti pensionati. Am facut poza la ce pun in a mea la recomandarea mecanicului la care merg de vreo 8-9 ani si in care am incredere. Am cam 3000 de km facuti cu masina de la ultimul schimb si inca e deschis la culoare. Mai trag cateodata cu degetul de lant sa ma asigur ca e intins bine si nu are joc si asa vad si simt uleiul pe degete.
  7. Nu-l sterge ca vreau sa mai vad poze cu masina ta.
  8. Direct din manual pt 320i cu n43. Poate ajuta.
  9. Superba masina. Iti dau un pont pe partea estetica. Desfa putin cele 4 suruburi de sus de la bara fata, si trage-o in afara. O sa ti se alinieze frumos din lateral curbura de la capota cu cea a barii. Cauta pe net e92 hood overbite si cat de usor scapi de el. Sau daca nu te deranjeaza las-o asa. Eu sunt ocd la partea estetica. Ieri am dat bara jos sa ii montez conducte de aerisire pt frane la a mea si cu ocazia asta am realiniat bara exact cum am vrut de cand am luat masina anu trecut. Tolerantele de fabrica la bare pe e92 is mai ceva ca la tesla pe unele exemplare.
  10. Si a mea tot asa se comporta. Sa vezi ce fain e cand stai vara pe loc si incepe ventilatorul sa faca ca un avion cu reactie. Sau in parcarile subterane unde e ecou. :)) just n43 things
  11. E92-u meu din 2009 avea pachetul de sunet basic. Fara tweetere, fara amp, cu niste difuzoare varza. A venit cu subwoofere sub scaune. Am vrut sa ii pun kit de retrofit Alpine sa fie totul oem dar nu am gasit. Asa ca i-am montat un amp Audison de 2000w care e plug and play, impreuna cu set de subwoofere, medii si twittere pe fata si coaxiale pe spate tot Audison. Mediile si tweeterele Audison nu sunau dupa placul meu, faceau o presiune ciudata in timpane si desi se auzeau tare si clar simteam un discomfort fizic in urechi, asa ca le-am inlocuit cu difuzoare si tweetere Logic7 si am lasat wooferele si coaxialele Audison. Se aude genial acum. Nu am umblat la softul masinii, doar la setarile din amplificator.
  12. Eu am pus Michelin CrossClimate 2 all season si mi se par geniale.
  13. Al meu benzinar tot din 2009 cu motor n43 a trecut recent de 200k km. Incepuse sa manance un pic de ulei. Inca in limitele date in manual. Insa i'am schimbat garniturile de supape si uleiul nu a mai scazut deloc in ultimii 3000km. Drumuri predominant lungi. Folosesc doar ulei BMW 5W30. La fel foloseam si pe fosta masina pe diesel, n47. Daca ai si tu n43, recomand ca si ceilalti colegi sa schimbi uleiul mai des. Gen la 7000km. Sunt motoare fierbinti. Degradează uleiul mai repede, garniturile de supape se rigidizeaza cand imbatranesc si incep sa lase uleiul sa scape cand motorul ajunge la temperatura de functionare. Succes si drumuri bune!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.